Hakutulokset

  1. L

    Atoopikon iho kutisee - ei ihottumaa

    Heippa annas00 Luin sinun kirjoittaman jutun ja ihan kuin olisi meidän elämästä kirjoitettu. Meillä on tällä hetkellä se tilanne, että neiti ei nuku ilman ataraxia tai nukahtaa kyllä mutta herää kynsimään itseään. Ihan toivotonta ollut pari yötä kun en ole illalla antanut lääkettä...
  2. L

    Lapsi nukahtaa kiltisti mutta nousee puolen tunnin/tunnin päästä itkemään!?!

    Kiitos kaikille vastauksista. En ole itsekkään huudattimsen kannala joten tassutellaan ja yritetään sillä, ainaki näin aluksi. Tämmöseen linkkiin törmäsin kun haeskelin tietoa asiasta http://www.hernekeppi.fi/hernekeppi/hk3/perhepeti.shtml joten en ole yhtään pahoillaan vaikka neiti nukkuuki...
  3. L

    Lapsi nukahtaa kiltisti mutta nousee puolen tunnin/tunnin päästä itkemään!?!

    Meillä on nyt imetyksen loputtua tullu sellanen onglema,että neiti nukahtaa kainalooni. Tämä käy suht helposti 5-15 minsaa kestää. Mutta jonku ajan päästä neiti herää. Joskus on hereillä jo puolen tunnin päästä nukahtamisesta joskus menee pari tuntia. Sama rumba yöllä. Kitisee, itkeskelee ja...
  4. L

    päiväunihelvetti

    meilläkin on samanlaista huutoa nukkumaan mennessä sekä päivällä että yöllä. Meillä ollaan vaan lopetettu tissittely tai lähinnä yötissittely. Ensimmäiset yöt meni kivasti ja kerkesin jo ajatella että helpollahan sitä pääsi mutta mutta sitten alkokin vaikeudet. Neiti on nyt huutanut useamman...
  5. L

    oulusta äitejä?

    Uutena oululaisena uudet ystävät olis tosi tervetulleita sekä äidille että pikku neidille :heart: itse olen 27 v ja tyttöni on 1v2kk ja keskustan alueelle asustellaan.
  6. L

    Imetyksen lopettaminen ja nukkuminen??

    Mullaki on 1v2kk tyttö ja nyt ollaan jätetty yöimetys pois tai itseasiassa viime yö oli ensimmäinen ilman imetystä. Joulukuun eka viikolla jätin päiväimetyksen pois kun meni ihan mahottomaksi tissillä roikkuminen ja mikään muu ruoka ja juoma ei enää kelvannut. Tein vain päätöksen että enää en...
  7. L

    Mitä tänään syötäisiin? (Vinkki miten selvitä helpommmalla ainaisesta miettimisestä )

    voi kun oli maukkaan kuulosia ruokia. voitko laittaa minullekki ohjeita? olen niin laiska tekemään ruokaa mutta kai ois nyt pakko tsempata lapsen takia. eipä muuta kun ohjeita odottelemaan ja kokkailemaan [b]lottaliini07@gmail.com

Yhteistyössä