Hakutulokset

  1. T

    Tahtoo olla raskaana

    Mä en olis ikinä ikinä uskonut, että kun olen yli 30v, niin haluan vielä lapsen ( ja mieskin haluaa ) . toivon niin, että olis tärpännyt ja pikkuriikkinen olis tulossa. Jos edellinen raskaus olisi jatkunut, niin olisin nyt viikoilla 20 ja risat :( . lievää lauantai angstia tässä poden. muilla...
  2. T

    Hormoonikierukasta

    Onko teillä vaikuttanut hormoonikierukan laitto tai poisto seksihaluihin tai muuten oloon? Mulla on nyt n. kuukausi sitten poistettu kierukka ja halut on aivan järjettömän :D . Kierukan aikaan tuntui, että ei huvita koskaan. Muuten en huomaa olossa muutosta, vielä ainakaan. Kuinkas muilla :)
  3. T

    veroehdotus

    kuinkas moni sai tänään veroehdotuksen?? me saatiin :D ja onneksi tulee takasinpäin rahhoo, ei tarvihe olla maksamassa :heart:
  4. T

    goji

    mihin käytätte gojimarjoja, vai naposteletteko vain sellaisenaan? aika jännä jälkimaku näissä =)
  5. T

    NY riitti =)

    Siis voi vinetto. kävin pitkästä aikaa puntarilla ja niin vaan on kiloja hiipinyt useita ylimääräisiä talven saatossa. Nyt niskasta kiinni ja kilot karisemaan. Ja mä niin rakastan leipomista :'( . Ei leivota ei!!! Ällö olo kun olo on niin läski!!!! ! 10kg pois niin olen 56kg ja siihen tähtään.
  6. T

    oletteko katsoneet

    siis oletteko katsoneet liviltä tuota meikkivinkki ohjelmaa. mun mielestä se nainen ei osaa meikata. ihan kaameita aina nuo meikit =( . tuli vaan mieleen kun juurikin väsää glamour meikkiä
  7. T

    Heippa!

    Taitaa olla palstatauon paikka kun ei täällä muuta ole kuin sikailua =( . Heippatirallaa!!!!Nähdään taas jossain vaiheessa! Toivottavasti aiheet vaihtuu...
  8. T

    miten menee

    Heinä heinäsirkka, soittaa viuluaan... kuinka se säkeistö jatkuu??
  9. T

    Rakas Ap

    Rakas ap, kun kysyt jotain ja sinulle vastataan, niin voisitko vaikka laittaa ihan jotain kommenttia että tietää onko kirjoitus vaikuttanut/auttanut sinua mitenkään. Ihan kohteliasta olisi kun ei naamatusten olla tekemisissä. Jonkun näköinen palstakäytöstapa voisi olla paikallaan :D . Kiitos...
  10. T

    Aurajuusto

    Aurajuusto on niín herkkua :p . voisin syödä koko paketin mutten kuitenkaan voi kun tiedän että joka toinen pala on pelkkää rasvaa...mutta mutta. Ei mulla sitten muuta :D
  11. T

    Keitä paikalla????

    Keitä paikalla kun on niin kamalan hiljaista!!!
  12. T

    miksi

    Miksi joihinkin ketjuihin ei pysty millään vastaamaan. Herjaa vaan että ketjun tallennus epäonnistui. Mm. tuo saakoo pk pph huutaa ketju ei ota vastausta vastaan. ÄRSYTTÄVÄÄ!!!
  13. T

    APUVA

    Heippa kaikki kokeneemmat..tai viisaammat palstalaiset. kuinka löydän jonkun tietyn nimierkin täältä palstalta? siis haluaisin lähettää yv:n mutta en tiedä kuinka kun ei ole osallistunut mihinkään keskusteluihin tässä juurikaan. kiitos
  14. T

    lasiaissamentumat

    onko kellään muulla noita iljetyksiä? Ärsyttää kun kuplia ja lankoja menee silmissä lumihankea katsoessa.
  15. T

    Pikkujoulut

    Kenellä tänään pikkujoulut? Me lähdetään kohta miehen kanssa juhlimaan ja lapset lähti jo mummulaan!Kivaa päästä pitkästä aikaa :)
  16. T

    heippa

    Tää lähtee nyt!! ON niin julmetun hidasta et menee hermo! :wave:
  17. T

    kirkasvalo

    Onko kukaan saanut apua väsymykseen kirkasvalolaitteesta? Harkitsen ostamista, mutta on aika hintava ostos jos ei tehoa. Tiedän että toisilla auttaa ja toisilla ei, mutta olisi mukava kuulla kokemuksia.
  18. T

    nyt on hjuva tunnelma

    mitäs palstalaisilla lasissa?mulla hyvää punaviiniä ja ihan oikeasti tuntuu että nousee kohti pääkoppaa =) täytysköhän lähteä baanalle ennen huomista myrskyä?!
  19. T

    halloween

    keksikääs jotain ohjelmaa lapsille halloween pippaloihin. ja jos olis jotain herkku ohjeitakin esim.itsetehtyjä namusia

Yhteistyössä