Hakutulokset

  1. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei taas! Täällä on taas niin mielenkiintoinen keskustelu meneillään limiksistä, että mun oli pakko päästä mukaan siihen :wave: . Millaisia limiksiä teillä on yleisesti ottaen on ollut siirtoon mennessä? Ajattelin vain, kun mulla on yleensä ollut 9 - 11mm, niin lääkäri on todennut, että sen...
  2. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Tunkeilen vielä sen verran teidän ketjuunne (liittyen Bean kysymykseen miniaspiriinista), että itse söin kolmannessa (siinä onnistuneessa) raskaudessa hoitojen alusta saakka rv 22:lle 100mg aspiriinia joka päivä. Minulla oli kyllä tutkittu veren hyytymistekijät, eikä tromboositaipumusta niiden...
  3. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Olen lukenut teidän palstaanne aina välillä ja Isiksen tavoin myötäelänyt Hillevin ja monen muun tarinaa. Syvä osaanottoni Hillevin ja, ikävä kyllä, niin monen muunkin menetyksen johdosta. :hug: Tämä ei varmaankaan ketään lohduta, mutta myös minulla itsellä on ollut samalla tavoin kaksi...
  4. P

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Tuomenmarja, ei tainneet nämä meidän PAS:it olla oikein onnellisten tähtien alla tapahtuneita, eli nega se täälläkin pamahti tikkuun. Itselläni on "outoa" kyllä ihan ok olo. Taas jälleen kerran kroppa kertoi mulle asian jo niin paljon aikaisemmin, eli mulla rintojen arkuus kertoo raskauden, muut...
  5. P

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Voimia alksandrialle hänen suruunsa :hug: :hug: Omaa napaa, tänään voisi mennä verikokeseen, mutta taidan jättää väliin. Ei huvita laittaa rahaa tähän yritykseen enää yhtään, kun olen varma negasta. Se apteekintesti ehkä nyt kuitenkin pitäisi hakea, kunhan vain viitsisi joku päivä...
  6. P

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Hei kaikille! Täällähän on taas tapahtunut :). Tervetuloa uudet ja aktivoituneet :wave: Ja monella on haudontahommat vauhdissa, tsemppiä heille!!! Piinailijoitakin on uusia, eli Tahomalle, Miimille ja Saaralle paljon tsemppiä odotuksessa. Noista alkioiden luokittelusta solujen...
  7. P

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Hyvä, että täällä on paljon tunteita jaettu :). Itselläni on tällä hetkellä melko "rauhallinen" kausi menoillaan, vaikka piinapäivien edetessä olen aina vain varmempi, että nega tästä tulee. Itse voin kertoa kokeneeni aikoinaan melkoisen mahalaskun, kun ensimmäisen keskenmenon rv12 jälkeen...
  8. P

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Tao, mun oli vielä pakko kommentoida... ei sulla mitään pakkoa tai velvollisuutta niistä toisten raskausuutisista iloita :hug:. Se miten suhtaudut lähipiirin (tai kenen tahansa) raskausuutisiin EI tee sinua yhtään sen hurskaammaksi tai hullummaksi! Anna itsellesi lupa tuntea juuri niin kuin...
  9. P

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Onnea Martta!!! :flower: :flower: :flower: Sinun kuulumisiasi juuri tulinkin tänne lukemaan, sillä tuli aivan sellainen olo, että olisikohan se Martta jo testannut... Spooky...:D Äitiliini, minähän se "rintakipukyttä" olen :wave:. Mutta loistavat ikävä kyllä poissaolollaan... :( Oletteko...
  10. P

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Janski, aivan, odottaminen on pepusta... Varsinkin kun koko tämä "vauvaprojekti" on yhtä odottamista ja odottamista. Odottamisen aihe vain aina vaihtuu, mutta se odottaminen senkun jatkuu :headwall: :D
  11. P

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Tervetuloa Nippe ja Chicken joukkoon turisemaan! Ronja, kirjoitukseni olisi voinut nimetä otsikolla "Epäkorrektia, Pörrikaani". ;) Tarkoitukseni oli ennen kaikkea sanoa, että tunteet ovat täysin subjektiivisesti koettavia ja kaikki tunteet ovat inhimillisiä ja siten ok. Kenenkään ei...
  12. P

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Tulinkin tänne vartavasten kk:n kuulumisia kuikuilemaan ja siinähän ne oli :D. Onnea kk!!!! Ettei vaan olisi arvojen perusteella ihan tuplaonnea... :D :flower: Tervetuloa Tahoma jengiin ja tsemppiä siirtoon!
  13. P

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Voi ei Sitronellan mäihää... :hug: Täälläkin hurja jännääminen kk:n tuloksesta! Toivottavasti tulisi hyviä uutisia. Tuomenmarja, kyllä tuo aivan ns. kiinnittymisevuodolta vaikuttaa... itse ottaisin ainakin erittäin positiivisena merkkinä tuollaisen! Kukan asenne on varmasti kaikkein...
  14. P

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Tuomenmarja, älä heitä kirvestä kaivoon vielä :hug: , itse lueskelin tuossa jonkin aikaa sitten yhtä vanhaa ketjua, jossa oli lueteltu lugesteronin sivuoireita ja ainakin mun oireeni voivat ihan hyvin olla niitä. Eli ei noista todellakaan voi arvailla mitään. Varmaa tietoa on tiedossa vasta...
  15. P

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Olen samaa mieltä Kukan kanssa, mitä tällainen asia työnantajalle kuuluu. Itse en ole koskaan maininnut sanallakaan hoidoista, enkä edes keskenmenoista. Omia henkilökohtaisia asioita ovat olleet. Itselläni on tässä meneillään 4. piinapäivä. Eilen illalla oli alavatsa menkkamaisesti kipeä ja...
  16. P

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Kiitos Janskille tervetulotoivotuksista ja Miimille, että lisäsi minut pinoon. :flower: Tuomenmarja, tiedän täysin tunteen siitä ettei paljoa odota tapahtuvaksi... Itse olen ollut niin skeptinen, että en edes huomannut kysyä tämän PAS:n tiimoilta, että miten lasketaan. Kysyn sitten, jos...
  17. P

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Hei! Historiassa olisi kolme tuoresiirtoa, 1 PAS, joiden tuloksena on ollut kolme raskautta, kaksi keskenmenoa, yksi nega ja yksi :heart: poika 9kk :heart:. Meillä siis ensin oli yksi tuoresiirto, josta tuli km viikolla 12, sen jälkeen sen yrityskerran alkioista selvisi vain kaksi...

Yhteistyössä