Hakutulokset

  1. K

    Lastenruoat & vaipat Espanjassa

    Hei, Lidlistä saa ainakin samoja vaippoja kuin Suomenkin Lidlistä - ja muistaakseni vähän edullisemmin. Sen sijaan korvike Nidina (Suomessa Nan-nimellä) on vähän kalliimpaa kuin Suomessa. Mukana roudaaminen on varmaan aina vähän makuasia. Itse olemme taas ensi viikolla lähdössä reissuun...
  2. K

    Turvallinen syöttötuoli pakoon yrittävälle taaperolle?

    1-vuotiaat kaksosemme eivät pysy Tripp Trappeissaan ilman valjaita... Eli jos lapsi on kovin kiipeilevää sorttia, suosittelen vyöttämään tuoliin.
  3. K

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Ikuisuuteen en ole ilmoittautunut, mutta nyt kannan korteni kekoon 1-vuotisneuvolakuulumisilla: pojat olivat 76,5 cm pitkiä ja 9,2 sekä 9,6 kiloa. Mukavasti on poikien kanssa edelleen mennyt. Miehelläni loppui vanhempainvapaa itse asiassa eilen, ja nyt hän jatkaa osittaisella hoitovapaalla...
  4. K

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    MB Kiitos hatunnostosta :). Mies on monelle tuttavalle todennut tämän meneillään olevan ajanjakson olevan elämänsä helpointa aikaa. Paljolti lausuntoon vaikuttanee myös se, että pojat on tosi tyyniä tapauksia, nukkuvat yönsä ja syövät hyvin. Hauska on ollut huomata myös, mitä esimerkki...
  5. K

    Kaksosille myydään/ostetaan keskustelu

    Laitoin kirppispuolelle ilmoituksen, että myynnissä olisi kaksospojillemme pieneksi jääneet erinomaisessa kunnossa olevat Gracon turvakaukalot jalustoineen sekä BabyBjörnin 1-2-3 -sitterit. Suosittelen kaksosperheisiin ehdottomasti JALUSTALLISIA kaukaloita: ei ähellystä turvavöiden kanssa...
  6. K

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    Hyvää uutta vuotta täältä kaksosperheestäkin kaikille! Pari kertaa syksyn aikana tänne kirjoittelin, mutta säännöllisen epäsäännöllisesti olen käynyt lueskelemassa. On aina kiinnostavaa lukea, miten muilla huhtikuun lapsosilla menee. Itse olen nyt joululomalla päässyt vuorokaudet ympäri...
  7. K

    Lentäminen ja Lanzarote/ vauva 2kk

    Lensimme kesällä (silloin vajaa 4-kuisten) kaksostemme kanssa Espanjaan, ja kaikki meni hienosti. Lentoa ei noin pienen kanssa kannata ainakaan korvien puolesta jännittää. Tuttu lentokapteeni kertoi meille ennen reissuamme, että pienten vauvojen korviin ei paineenvaihtelu edes tunnu. Ja jos...
  8. K

    uusin vauva-lehti

    Juttu koti-isistä oli kiinnostava. Siinäpä roolimallia muillekin miehille!
  9. K

    ***HUHTIHIPUT 2008 syystunnelmat***

    Kiva lukea, että muillakin unikoululaisilla sujuu! Meidän poikasille aloitettiin syyslomaan ajoitettu unikoulu viikko sitten lauantaina. Ensimmäisenä yonä olivat molemmat hereillä puolentoista tunnin ajan ja toinen jopa vähän räyhäsi, mutta seuraavana yönä nukkuivatkin jo sitten koko yön...
  10. K

    ***HUHTIHIPUT 2008 syystunnelmat***

    Täälläkin yksi taustailija. Olen siis Kuplavesi, ja kaksospoikamme syntyivät 2. huhtikuuta. Herra A:lla oli mittaa 48 cm ja painoa 2925g, ja herra B:n mitat olivat 47 cm sekä 3010g. Nyt 6 kk:n neuvolassa poikien mitat olivat jo 68,5 cm ja 7,6 kg - eli hyvin on kasvettu! On ollut mukava...

Yhteistyössä