Hakutulokset

  1. S

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Hei pitkästä aikaa! =) Anteeksi, mulla on mennyt kyllä viikkoja, etten ole ehtinyt täällä sivuilla kunnolla käymään. Ja tämä uusi palstan ulkomuoto kieltämättä häiritsee, ainakin aluksi. Onnea Laralle ja Aurooralle! Odotus on sujunut jo raskausviikoille 35+5 asti ja pikkukaveria...
  2. S

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Aurinkoiset huomenet kaikille! Ihanaa, kun on vapaa päivä ja näyttäisi tulevan vielä lämpimämpi päivä kuin eilettäin. Eilen tuli oltua koko päivä ulkona muksujen kanssa. Haravoitiin kovasti pihaa ja järkättiin kesäkuntoon. Mä niin rakastan kesää! Masuasukki on kovin hiljainen tapaus. Pari...
  3. S

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Kiitoksia uudesta pinosta mama-L :flower: Tosiaankin, on vierähtänyt useampi viikko kun olen jaksanut kirjoitella. Lueskelemassa olen välissä pyörähtänyt, mutten ole ehtinyt/jaksanut raapustella kuulumisia. Onneksi karmee väsymys alkaa väistyä taka-alalle ja iltaisin jaksaa muutakin kuin...
  4. S

    ~LOKAKUUN lapset **2010** huhtikuussa <3~

    Voi eiii Champion :'( Tuntuu kyllä tosi pahalta sinun puolesta sekä pikkuisen enkelinne. Halauksia ja jaksamisia :hug: Kurjalta tuntuu kertoa nyt oman masuasukin kuulumisia noin surullisten uutisten jälkeen. Kävimme kuitenkin tänään siellä nt-ultrassa ja siellä heppu heitti volttia...
  5. S

    ~LOKAKUUN lapset **2010** huhtikuussa <3~

    Töissä myös ja voi plääh, ei yhtään nappais. Kotona oli niin mukava olla perheen kanssa koko pääsiäinen ja puuhastella kotihommien parissa. ryöminkäiselle :hug: Mulla kans vähän harmittaa, kun nyt ei tiettävästi ole kukaan tuttavapiiristä jäämässä syksyllä äippälomalle. Viime vuosi oli...
  6. S

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    Heipsansaa! Kokeilenpas minäkin lisätä tuon Lilypie-laskurin tähän. *muoks. laskuri näyttää yhden päivän liian vähän.. Eli nyt 10+6.
  7. S

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    Täällä on onnellinen odottaja :heart:. Nyt on neuvolassa käyty ja siellähän piskuisen sydän jumpsutti vinhaa vauhtia. Kerroin heti mentyäni neuvolaan huoleni, että onkohan vauvalla kaikki hyvin. Ja niinhän me metsästettiin heti ensimmäiseksi mun toiveesta sydänääniä. Tosi pian ne löytyivätkin...
  8. S

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    Tervetuloa uusille odottajille :flower: Olen ihan paniikissa täällä ja odotan vain perjantai aamua, kun pääsen neuvolaan. Ajatukset pyörii koko ajan vain tulevassa vauvassa. Onko kaikki masussa vielä hyvin? Saako terkkari sydänäänet kuuluviin? Mitä jos ei?? Kyllä sanon, että tieto lisää...
  9. S

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    Syvimmät pahoitteluni shenda81 :'( Nämä surulliset uutiset riipaisevat joka kerta syvempää ja syvempää. ).( Tänään hain postitsta tilaamani Angelsoundin, enkä saanut kuuluviin kuin omat sydänäänet tuosta nivusten lähettyviltä :( Nyt kyllä jännittää todella paljon, löytääkö terkkari...
  10. S

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    Voi Lilein :'( Tuntuu kyllä todella pahalta sinun ja perheesi puolesta. Kyllä yksikin ikävä uutinen on liikaa :'( Hirvittävän kurjalta tuntuu, kun surullisia uutisia tulee lähes päivittäin. Itseä pelottaa myös, mikä oman masukin tilanne tällä hetkellä on. Varhaisultrasta on kuitenkin...
  11. S

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    :'( Iisaonille pahoittelut. Tosi kurjalta tuntuu teidän puolesta :hug: Jos nyt vielä yhdesti kyselisin siitä kerhosta. Onko sinne enää mahollista päästä mukaan? Olisi mukava nähdä ultrakuvia ja masukuvia, sekä tietysti itsekin lisäillä niitä sinne =). Yvtä olen laittanut mama-L:lle, mutten...
  12. S

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    Hoikkalori, onnea ihanista ultrauutisista :heart: Minä malttamattomana odotan milloin mulla on np-ultra. Neuvolakin on vasta 26.3, ja silloin vasta terkkari laittaa lähetteen äippäpolille.
  13. S

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    HEIPPATIRALLAA ! B) Kyllä mulla on sitten aina huono tuuri. Laitoin Nettitilaukselle sähköpostia, että missä viipyy maanataina tilaamani Angelsound doppleri. Kuulema vasta ensi tiistaina saan sen :/ . Ei ihan pitänyt paikkansa 3-4 päivän toimitusaika. yhyy. No, toisaalta viikkojakin on...
  14. S

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    Iltaa! Voi kuinka ikäviä uutisia Perämaan emäntä ja Mamiti olette saaneet. Olen todella pahoillani teidän puolesta. :'( Mama-L, lähetin sulle eilen yv:tä kerhosta. Tuliko perille? Vai onko sinne enää mahdollista päästä mukaan? Hui, olen ihan rätti poikki väsynyt. Nukkumaan tekisi...
  15. S

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    Heissan pitkästä aikaa! Olin tuossa viikonlopun reissun päällä ja eilinen ilta meni kotia selvitellessä, joten siksi täällä hieman hiljaiseloa. Tuli kyllä todella surullinen olo monien puolesta, jotka olivat saaneet ikäviä uutisia :hug: Jaksamisia kaikille surun kohdanneille. ).(...
  16. S

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    :heart: Ihana kuulla hienoja uutisia PikkuRinsessa Täällä aurinko paistaa niin ihanasti, että ulos pitäisi lähteä tyttöjen kanssa. Siivoilla olen koittanut, kun kerta lomalla ollaan, mutta kovin hidasta hommaa tuntuu olevan. Ei ole oikein virtaa ja intoa. Mulla on ihmeesti raskausoireetkin...
  17. S

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    Heippa hei! Enpä ole muutamaan päivään ehtinyt koneella edes piipahtaa. Meillä oli siskon perhe kylässä, ja touhua ja tohinaa riitti :heart: Nyt tässä odotellaan, että lähdetään mun vanhemmille syömään, jahka tuo mies saapunee töistä. Kahvia juon enää todella vähän. Joinain päivinä hyvä...
  18. S

    Kolmatta odottavat 2010

    Onneksi olkoon unikeiju hienoista ultrauutisista :heart: Niin, hei vaan kaikille! Olisin halukas kirjoittelemaan teidän kanssa tässä ketjussa. Olen tuolla vauvakuume-puolella kirjoitellut jo pidemmän aikaa, mutta nyt vihdoin ja viimein pääsin tänne odottajien joukkoon :heart: Meillä on...
  19. S

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    Heippa pitkästä aikaa. =) :heart: Onpa ihana kuulla, että useat ovat saaneet hienoja ultrauutisia. Minttu-Maarialle pidän peukkuja täällä kovasti huomiseen päivään, sekä kaikille muille jotka vielä odottavat varhaisultraan pääsyä/neuvolaa. :flower: Täällä ollaan oltu niin väsyneitä...
  20. S

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    Minttu-Maaria75, hienoja uutisia kertakaikkiaan! :heart: Minä varasin tänään ajan neuvolaan ja vasta rv 10 (29.3) viikolle se taisi mennä. Miten sitä saa seuraavan kuukauden kulumaan?

Yhteistyössä