Hakutulokset

  1. H

    Saako jostain ostettua varaosia legoihin?

    Ainakin Legon omilta sivuilta näyttäisi saavan... Tosin en sitten tiedä, tulevatko postikulut kalliimmiksi kuin itse osa. Mutta jos selviää, mikä se nimenomainen osa on tuotenumeroltaan, niin sitten sitä on varmaan helpompi etsiä netistä. Legon köyhät Suomen sivut: http://service.lego.com/fi-fi...
  2. H

    Miten ulkomaille menevään pakettiin kirjoitetaan osoite?

    Kiitokset kaikille vastaajille! Ja kysymykseen, miksi en laittaisi ostajan antamaa osoitetietoa, niin osoitteen alla lukee "Ruotsi". Ei tunnu hyvältä vaihtoehdolta, koska sitä ei ymmärretä kuin täällä lähtömaa Suomessa. Auta armias, jos paketti joutuisi erehdyksessä väärään maahan menevään...
  3. H

    Miten ulkomaille menevään pakettiin kirjoitetaan osoite?

    Sattui käymään silleen, että joku ruotsalainen osti kohteeni Huuto.netissä. Ei ole aikaisemmin sattunut näin, joten nyt tarvitsen apua: kirjoitetaanko osoitteen alle "Sweden" vai "Ruotsi"? Kummalla maan nimellä paketti löytää varmemmin perille?
  4. H

    Huuto.net - odotatteko kohteen sulkeutumista ennen huutamista

    Mites toimitte Huuto.netissä, jos kohde on auki vielä jokusen päivän, ja hintaehdotus/"osta heti" ei ole käytössä? Huudatteko heti vai kyttäättekö ja laitatte huudon sisään 10 minuuttia ennen sulkeutumista?
  5. H

    Huuto.net - miksi paljon katselukertoja ja vähän huutoja

    Ei näy kuin maksimissaan yhden kerran. Olen nimittäin noita kohdesivuja jo useaan kertaan availlut tässä aamupäivän aikana, ja yhdenkin kohteen näytöt ovat edelleen 9, mitä ne olivat jo pari tuntia sitten. Listoillani on kuitenkin yksi +40 katselukerran kohde, yksi +30 katselukerran kohde ja...
  6. H

    Huuto.net - miksi paljon katselukertoja ja vähän huutoja

    Tällaista ihmettelen, kun olen suht uusi myyjä. Aikaisempiin kohteisiini verrattuna kohteeni ovat saaneet paljon vähemmän huutoja tai edes hintaehdotuksia. Sen sijaan näyttökertoja on silti aika normaali määrä. Kohteet on samantyylisiä kuin olen ennenkin myynyt, ja lähtöhinta on pysynyt samana...
  7. H

    Kassat hoi! Mihin aikaan lauantaisin pahin ruuhka kaupassa?

    Eli milloin lauantaina kannattaa mennä supermarketiin - ja mitä ajankohtaa kannattaa vastaavasti välttää?
  8. H

    Mitä jos ei kerro henkivakuutuksesta edunsaajalle?

    Olen harkinnut henkivakuutuksen ottamista, vaikka minulla ei sinällään olekaan ketään, jonka taloudellinen tulevaisuus olisi turvattavana. Asettaisin edunsaajaksi erään läheisen ystäväni. En luonnollisestikaan haluaisi kertoa vakuutuksesta ystävälleni, ettei se vaikuttaisi väleihimme. Onko...
  9. H

    Mikä biisi (tunnistusapua!)

    Tunnistaako kukaan, mikä biisi soi videon taustalla kohdasta 5:13 eteenpäin? En meinaa saada sanoista selvää, joten Google ei auta. Vaan auttaisiko joku kokeneen sävelkorvan omaava palstalainen? Taitoluistelua: Grand Prix-sarja | Tv | Areena | yle.fi
  10. H

    Asperger-informaatio

    Itse miettisin aika hiton tarkkaan tuota muille oppilaile kertomista. Hyödyt jäänevät parhaimmillaankin pieniksi. Jos assi on enemmän yksikseen viihtyvä eikä puutteellisilla sosiaalisilla taidoillaan sinällään aiheuta ongelmia, niin voi olla ihan järkevää kertoa muille, että miksi toinen on...
  11. H

    Pankkilaiset! Vaikuttako eräpäivä rahan siirtymiseen?

    Juu, eli jos maksan tänään laskun, jonka eräpäivä on vaikka 10.09.2013, niin milloin raha lähtee liikkeelle? Alkaako pankki hoitamaan sitä heti ensimmäisenä/kuluvana pankkipäivänä, vai siirtyykö rahat vasta tuolloin eräpäivänä? Kiitos vastaajille!
  12. H

    Voiko sellaiset kanafileet paistaa ja syödä, joissa tänään viimeinen käyttöpäivä ja rasiassa paljon v.punasta nestettä?

    Itse ainakin söisin ihan hyvillä mielillä, mikäli suojakaasut vain ovat paketissa pysyneet eikä haise oudolle. Nestettähän liha on nykyään puolillaan, että siitä en olisi huolissani. Ja kuumennushan tappaa suunnilleen kaikki tavalliset virukset ja bakteerit, esim. Eviran sivuilla todetaan...
  13. H

    sisäoppilaitokset

    Ainakin Valkeakoskella on Päivölä niminen paikka. Päivölän Kansanopisto - Etusivu Ota tuo "matematiikka", sieltä löytynee tietoa.
  14. H

    päästäisittekö te 10-vuotiaan yksin serenaan?

    Yhtä lailla ne pedofiilit voi uimahallissakin iskeä.
  15. H

    2€ kolikoiden vaihto seteleiksi pk-seudulla

    Voisi kokeilla, kiitos. Mites tuo marketin info? Luulisi heillä olevan halua vaihtorahalle, tosin viitsivätkö sitten vaihtaa on eri asia :/
  16. H

    2€ kolikoiden vaihto seteleiksi pk-seudulla

    On kertynyt kyseisiä kukkaronpohjalle, niin missäköhän muualla niitä saisi pk-seudulla isommiksi kuin pankissa? Onnistuukohan jonkun marketin infossa?
  17. H

    2€ kolikoiden vaihtaminen seteleiksi

    Eli meikälle on kertyny läjä noita kakseurosia samoin kuin yksieuroisia, niin voisikohan niitä vaihtaa seteleiksi pk-seudulla missä muualla kuin pankissa? Varmaan joku 100 kappaletta kakseurosia ja about 50 ykseurosia. Onko missään prismassa niitä vaihtoautomaatteja täällä pk-seudulla?

Yhteistyössä