Hakutulokset

  1. J

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    Hei. Oon nyt pitkän aikaa vaan seuraillut pinoa taustalta ja lukemisetkin on vielä monta sivua jäljessä. Piti tulla nyt vaan omaa oloa jakamaan. Eli aamulla tullut vessassa käydessä verta paperiin, monta kertaa sai pyyhkiä että jäi oikeen kunnolla kirkasta punasta verta. Nyt ei loppupäivästä oo...
  2. J

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    :wave: heippis taas pitkästä aikaa täältä! Oon ollu netti pimennossa nyt jonkin aikaa ja kyllä oli luettavaa. Onnittelut kaikille uusille ja isot halit epävarmoissa tilanteissa kamppaileville :hug: Viime lauantaina oltiin varhaisultrassa, kuvaa en nyt tänne saa kun ei skanneria omisteta...
  3. J

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    Tervetuloa icefairy :flower: Oon tässä pohtinu ja pohtinu sitä kun oon menossa huomenna tukkalääkäriin. Tahtoisin kovasti vaalentaa päätä kesäksi ja ostinkin etukäteen värinpoiston että sais sitte vähä paremmin tarttumaan vaalean värin. Viime raskauden aikana en värjännyt hiuksia lainkaan...
  4. J

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    Huomenta kaikille! :flower: Muutamaan päivään en oo päässyt koneelle ja kyllä oli lukemista! Ihanaa kun on näin aktiivinen pino ja saa lueskella toisten kokemuksista. :heart: Täällä kans yks ylipainoinen. Toisin sain ennen plussaamista painon lähes normaalin rajalle, 12kg tippui, mutta...
  5. J

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    Onnittelut kaikille uusille ja tervetuloa! :flower: Mulla ei oikeestaan oo mitään uutta kerrottavaa omasta olosta mutta on silti niin ihanaa käydä lukemassa toisten tuntoja ja sitten tekee mieli kirjottaakin jotain :) Tänään piti taas muutamalle kaverille kertoa. Kysyivät asiaa, kun...
  6. J

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    varhaisultra varattu 15.5. Näin yllättäen päätettiin sinnekkin mennä. Saapi nähdä mikä tulee lasketuksiajaksi. Jännittää! Ihanaa nähdä meidän pikkupallero (vaikka tiedän että siinä ei luultavasti vielä näillä viikoilla mitään näykkään) mutta sydämen pitäisi ainakin sykkiä. :heart:
  7. J

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    Sain eilen varattua ensimmäisen neuvolan. 24.5 päästään kirjautumaan neuvolaan ja sen jälkeen antavat lähetteen ultraan niin saadaan jonkinlainen laskettuaika. Meinasi ensin antaa suoraan ajan ultraan mutta perui sen koska säännöt kieltää antamasta ennen sisäänkirjautumista. Kyllä harmitti...
  8. J

    Kun synnyit, kuinka vanhoja olivat vanhempasi?

    äiti 23 isä 25
  9. J

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    miisuliisa mullakin tuli viime raskaudessa, toisin vasta toisella ja kolmannella kolmanneksella veristä vuotoa usein. Lääkärissä käytiin todella useasti eikä syytä koskaan oikeen löytynyt. Sanoivat vaan että jollain äideillä voi tulla vuotoa ilman minkäänlaista syytä. :) Kauhea stressihän siitä...
  10. J

    rinnoista

    teepussit :D
  11. J

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    miisiliisa paljon voimia ja jaksamisia! :hug: toivotaan vielä parasta! Mulla yksi synnytys takana joka mentiin ilokaasun ja epäonnistuun kohdunkaulanpuudutteen avulla. 12h kesti (ponnistus 15min). Todella kipeä olin avautumisvaiheessa ja koska en ilokaasua osannut kunnolla käyttää tuli...
  12. J

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 18

    Kiitos paljon kaikille! :heart: ollaan kyllä niin onnemme kukkuloilla. Nyt koitan tosiaan pitää painoa vaan kurissa koska viime raskaus meni vaan herkutellessa ja kyllä se sitte näkyikin. Pullunkainen mulla sama juttu. Laihtunut nyt noin 10kg ja silti samat housut käytössä. Tietysti alussa...
  13. J

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    Heips liittyisin mukaan! Eli toinen pirpana olis tuloillaan ja laskettuaika on nyt vähän hakusessa kun menkat eivät kerenneet edes alkaa tuon meidän esikoisen syntymän jälkeen (11kk). Muutaman kuukauden oon odotellu jo että koska alkais ja lähes joka viikko tehny testin. Nyt sitte vihdoin eilen...
  14. J

    Hoi isomahaiset vapunviettäjät!

    Kyllä minä ainakin kävin ulkona kavereiden kanssa esikoista odottaessani. Nykyään kun ei baareissa saa edes polttaa niin eipä siitä mitään haittaa oo jos ulos lähtee. Katseita pömpöttävä massu kyllä kerää mutta se on kestettävä.
  15. J

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 18

    Mä oon plussanu tänä aamuna! :heart: Selvisi mistä tää jatkuva nälkä johtuu (seliseli). Ajattelin että voisin kuitenkin jatkaa painontarkkailua kun ylipainon puolella kuitenkin vielä ollaan. Eli nyt kahen viikon takaseen +2.3kg :| Huolestuttavaa. Mutta eilen tuli herkuteltua oikeen olan takaaa...
  16. J

    Mä oon raskaana!

    Kiitos paljon kaikille onnitteluista! :)
  17. J

    Mä oon raskaana!

    Se voi olla mutta parempi sekin kun nyt ei oo minkäänlaista käsitystä, koska kuukautiset eivät ole vielä edes kerenneet alkaa esikoisen (11kk) syntymän jälkeen :) Pari viikkoa sitten tein kyllä testin joka näytti negaa..
  18. J

    Mä oon raskaana!

    Kiitos paljon! :heart: en pysty olemaan paikoillani ku oon niin innoissani. Nyt täytyy äkkiä käydä hakemassa sellanen digitaalinen testi että näkee kuinka pitkällä ollaan.
  19. J

    Mä oon raskaana!

    Oon niin onnellinen! :heart:
  20. J

    Mistä vihreä pipo reilu kaksvuotiaalle?

    kids&mothersilta ostin meijän 1veelle. Kivatin pipon.

Yhteistyössä