Hakutulokset

  1. B

    Kaveri myi pojaltani saamat vaatteet?!

    Minä olen ap:n kanssa samaa mieltä. Jos kaveri on pyytänyt vaatteita pojalleen niin hänen käyttöönsä ne vaatteet on myyty. Käytön jälkeen vaatteiden myyminen on ok. Pieni mutta silti suuri ero myydä vaatteet välittömästi eteenpäin.
  2. B

    Poliisi otti vauvan pois humalaisilta vanhemmilta torilla

    Alkoholi ja lapset ei kuulu yhteen tai joku pitää olla selvänä vastaamassa lapsen hyvinvoinnista.
  3. B

    Tuon yhden ketjun innoittamana kysyn:

    kutitellut? Tosin kysyisin kyllä ensin MITÄ sinä sanoit.
  4. B

    Miten rankkaa on oppisopimusopiskelu?

    Minullakin kiinnostaa tämä opiskeluvaihtoehto. Kertokaahan lisää kokemuksianne. :)
  5. B

    Miten selvisit alusta taaperon ja vauvan kanssa?

    Hyvin meni. Illat saattoivat esikoisen kanssa venyä, kun vauvan tarpeet menivät edelle aluksi. Sain 2 vuotiaan onneksi enemmänkin tykkäämään viivytyksestä kuin että hän olisi jäänyt paitsi jostain. Tosin taitavat nuo lapset muutenkin tykätä valvoa :D
  6. B

    Ompelijaihmisille kysymys

    Merkkaan :) Tosi kivoja linkkejä. Toivottavasti ap saat inspiksen.
  7. B

    Loukkaanuinko turhasta?

    Et. :(
  8. B

    uskotteko maailmanlopun tuloon

    Minä uskon, mutta en pelkää. En usko sen tulevan vielä piiiitkäääään aikaan. Kun asiaa oikein ajattelee niin on todennäköistä että maapallokin kuolee joku päivä. Mutta sitä ei ehkä kukaan ole todistamassa.
  9. B

    Missä kaikissa näistä kaupungeista et ole käynyt?

    Näissä paikoissa en ole käynyt 14. Joensuu 15. Kotka 17. Mikkeli 18. Porvoo 19. Hyvinkää 20. Nurmijärvi 21. Järvenpää 24. Lohja
  10. B

    joo tiedetään, ettei toista voi pakottaa haluamaan, mutta silti tuntuu vähän pahalta... muoks. tuntuu nyt niin pahalta, etten tiedä miten olla

    Mitäs mieltä ap? Mielestäni voisit kokeilla näin. Itsekin painostuksen kohteena olleena tiedän tunteen. :hug:
  11. B

    Teinpä sitte kirjallisen valituksen naapurin alastomasta miehestä...

    Haluaisin nähdä nakuilijan ilmeen, kun talonmies asentaa verhoja. Soita sinne vielä, että ruuvaavat jotenkin sen sälekaihtimen kiinni ettei saa nostettua niitä :)
  12. B

    Pelottaako sinua, että lapsestasi tulisi homoseksuaali ?

    Ei ja uskon yleisesti asenteiden paranevan päivä päivältä.
  13. B

    saako tulla valittamaan ja kysymään?

    Eikö se puhelimen liittymä kannattaisi sulkea, jotta eivät saa soiteltua sinun laskuun.
  14. B

    Mun pappa kuoli eilen :(

    :hug: Minkä ikäinen pappasi oli?
  15. B

    Päivän saldo 1146 kaloria, wohoo!!!!

    Kävin itse laittelemassa tuonne tietoja ja kyllä se taitaa sittenkin olla mahdollista, että saat peruskulutukseksesi 1700 kcal. Olet kuitenkin urheillut vapaa-aikanasi eli et ole ihan passiivinen, joten peruskulutuksesi nousee heti yli 1800 kalorin :D Onnea kuitenkin hoikistumisen kanssa. :wave:
  16. B

    Päivän saldo 1146 kaloria, wohoo!!!!

    Saathan sinä tietenkin siitäkin energiaa, mutta tuo 1200 kaloria on niin vähän, että se kannattaisi olla mahdollisimman hyvää, siis terveellistä ravintoa. Ei varmaan kannatakaan kokonaan heittää pois herkkujen syöntiä, jotta ei tule sitä ylensyöntiä sen suhteen. Etsinpä tähän sinulle...

Yhteistyössä