Hakutulokset

  1. H

    Mun tyttärellä on poikakaveri :o

    aikanaan oli vaan poikapöpöjä :laugh:
  2. H

    Leikkaus toisessa kaupungissa kun omassa ei tehdä ko leikkauksia, mites maksut?

    millainen leikkaus kyseessä? ambulanssilla nimittäin ei kovin helposti pääse, pistävät taksin kyytiin. Sekin luetellaan erikoiskyydityksiin mutta siitäkin saa korvauksen jos se on välttämätön. kelahan korvaa halvimman mahdollisen matkustustavan mukaisesti.
  3. H

    Onko se BBn viimeöinen panovideo poistettu riemurasiasta?!!

    mulle kans linkkiä kiitos B) kyllä pitää ihmisen olla utelias :ashamed:
  4. H

    ruusa!

    millaisia liikkeitä ja sarjoja teet niillä? mulla samankokoiset pyörii tuolla kaapissa ja pitäis ne kaivaa taas esille.. :)
  5. H

    Ostin ihanat hääkengät!!!!(sis.kuvan)

    sitäpaitti jokaisen oma asia millaiset ne kengät on.. pääasia että itse tykkää ja viihtyy :) voihan sitä mennä vaikka kumisaappaissa, se ei kuulu muille :D
  6. H

    Ostin ihanat hääkengät!!!!(sis.kuvan)

    milloin on häät? :)
  7. H

    Luovuttakaa verta!

    eilen aloitin syömään.. jos vaikka väsymys johtuis siitä..
  8. H

    Luovuttakaa verta!

    mä en sit saa luovuttaa koska mun hemoglobiini on alle 120..
  9. H

    jos meen lääkärille ja sanon että mulla on itsemurha ajatuksia

    pakkohoitoon voi kyllä laittaa jos tilanne oikeasti vakava!
  10. H

    Luovuttakaa verta!

    paljon hemoglobiinin pitää olla?
  11. H

    Johan näillä konsteilla tulee hyvä olo :)

    vakavasti masentunut ei yksinkertaisesti jaksa lähteä sinne lenkille, ei kykene siihen. Koska kaikki mielenkiinto entisiäkin lempipuuhiaan kohtaan on mennyt. tottakai ihmisen pitää itse tehdä se työ parantuakseen, mutta noin yksinkertaista se ei kuitenkaan ole sairaan ihmisen kohdalla.
  12. H

    Johan näillä konsteilla tulee hyvä olo :)

    pätee varmasti masentuneeseen olotilaan mutta ei silloin jos on sairautena masennus.. sillon ku on sairaus vaikeasti päällä niin siihen ei nuo poppakonstit paljoa auta :/
  13. H

    Mä ahdistuin jotenkin ihan älyttömästi tuosta 2012 dokumentista :(

    näitä maailmanloppu-juttuja on ollut varmasti tuhansia. Joka päivä jonkun maailma loppuu, ei noita kannata alkaa pelkäämään tai pohtimaan liikaa.
  14. H

    onko kellään tollaisia rapuloiat KUN MIeHeLLÄ TÄNÄÄN!!! huh huh =/

    jos mun mies jois itsensä tuohon kuntoon niin en tasan alkais paapomaan :kieh:
  15. H

    Jos saisit tietää, että miehesi on kerran suudellut toista naista kännissä

    känni on huono syy tehdä mitään hölmöä.. kyllä se järki pitää olla päässä kännissäkin!
  16. H

    Te joilta operoitu rannekavaoireyhtymä

    mulla epäiltiin tota ja lääkäri sano että leikkausarpi tulisi olemaan tosi pieni.. en sit tiedä käytännössä millainen..
  17. H

    Mitä astiasarjaa keräätte ja mitä alkaisitte keräämään?

    kermansaven oliivisarjaa löytyy meiltä
  18. H

    Poikani 6vk tänään! Aloitti pottailun tänään :)

    mikä tossa on ideana? kuulostaa vaan ylimääräiseltä työltä :ashamed:
  19. H

    Mikä näistä laitteista paras/tehokkain laihdutuksen kannalta?

    kauan sulla menee aikaa tohon päivässä? mulla olis mahdollisuus saada stepperi, vois siis olla järkevä hankinta? mulla on jalkojen lihakset extraheikossa kunnossa leikkausten jäljiltä ja lihasta pitäisi alkaa saamaan takaisin..
  20. H

    Onko aihetta lastensuojeluilmoitukseen???

    mikä idea näissä aloituksissa on? :headwall:

Yhteistyössä