Hakutulokset

  1. SaWi

    raskaustestistä

    No nii...mullon ollu säännölliset menkat kierto 30pvää,nytpä ne on sitten myöhässä 5pvää.Tein Elivo merkkisen raskaustestin ja näytti negaa...turvotuksen tunne alavatsassa on ja lievää kuvotusta aaltoillen mutta missäs se mun plussa?Vai mikähän näin yhtäkkiä vei mun menkat?:confused: Neljä...
  2. SaWi

    rokko?

    Joopas aamulla poitsu 6v tuli näyttämään kämmenestä rakkulanäppyä.Sitten huomasin pari samanlaista päässä.JA kun vaatteet otettiin pois niin selän ja mahan aluella on varmaan parikymmentä näppyä tai vesikelloa:Onko tämä siis vesirokko?Vai joku muu?Käsivarsissa ja jaloissa ei juurikaan näy vielä...
  3. SaWi

    Kantajänteen tulehdus

    Joo perkules,mulla todettiin jalassa virheasento ja sit toi tulehdustila plus siitä johtuva luupiikki kantapäässä.lääkäri käski lepuuttaa käpälää aina kun mahdollista ja viikon ibuprofeenikuuri...Aika mahdotonta lepuuttaa mitään lauman muksuja kera kun pää pitää välillä ottaa kolmanneks jalaks...
  4. SaWi

    Galluppia

    :heart: Montako lasta ja alkaako nimet samalla kirjaimella? :D Meillä kaikkien nimet alkaa samalla ja onpa saatu kuittailuja juu :kieh:
  5. SaWi

    hemangioomasta

    osaako joku sanoa mitä haittavaikuksia tulee jos tulee ko huomen olis muksun kortisonihoidot aamusta ja mua on pidetty pöllönä eikä oikei kerrottu mitää.lisää tästä aiheest edellisessä mun avaukses...
  6. SaWi

    kortikoidihoito

    nyt se sit alkaa meidän 1veen hoidot tuoho naaman verisuonikasvaimeen.Nukutus tietty ja sit pistäävät ihon läpi muutamaa eri vaikuttavaa ainetta.patti halkaisijaltaan 3x2,5cm.toivottavasti tepsii niin ei tarvi laserilla tms sohia
  7. SaWi

    täh

    osaako joku sanoa miks ihmees mulle tuli kelalta kotihoidontukea silmälläpitäi selvityspyyntö yrittäjän tuloselvityksestä...en ole yrittäjä,ei ole omaisuutta eikä tulot jne muuttunu mihinkää.Kelalla joku puupää ei osannu sanoa muuta ku jaa
  8. SaWi

    kuopio ja ympäristö

    tää yrittää nyt saada galluppii ketjua...siis tuolta tienoolta kui monta lasta,kumpaa onko akkavalta vai mikälie?meillä 4 ja yks vaan niistä poika :whistle:
  9. SaWi

    nostalgiakauppa

    onko joku käyny sen nettisivuilla,löytyy kaikkee hauskaa :laugh: Tilasin sieltä hankkijalippiksen,pitäähä sellane maalla asuvalla olla :whistle: ja itelle korun....lapsille ei oikei ollu mitää siellä
  10. SaWi

    lapsen puheesta

    meillä poika 5v,neuvola tulossa.Ärrä ei tule puheessa ollenkaan,kui muiden muksut puheloo ja mitähä neuvolantäti sanonee :whistle: ?
  11. SaWi

    kissalla matoja

    oksens 3v kissa ja luikeroi siinä matoja,pitkiä.ulosteessa ei ole ollu eläviä eikä kuolleita,madotettu on usein ulkokissa kun on ja nyt loishäätö+parin vkon päästä uus kuuri.osaak joku sanoa miks vain ja ainoastaan se kerran madot ollu näkyvillä?siis tyhmä kysyy missä ja miten miks madot hävis...
  12. SaWi

    vuokatti 14.2

    kuka kertoo mitä tapahtuu ystävänpäivänä vuokatin katinkullassa?pitkäst aikaa vaihtuu arki vapaalle näillä isällä ja äitillä :heart:
  13. SaWi

    olisin kiitollinen

    jos joku osaisi kertoa vähän pienen lapsen MRI MAGNEETTITUTKIMUKSISTA,tiedän miten se tapahtuu mutta siitä haluaisin kuulla miten tutkimuksen jälkeinen aika sairaalassa ja kotona sujui.Kui pitkään tokkuraa nukutuksen jälkeen ja miten eka yö sit kotona meni.kiitos jos joku tietäis kertoa :heart:
  14. SaWi

    magneettikuvauksesta...

    Meidän vajaan vuoden ikäne pimu joutuu päänalueen magneettikuvaukseen.Mä olen nyt huolissani siitä kui pitkä kuvaus yleesä on ja miten sen ikäisen saa pysymää paikallaan?Ei kai ne nukuta tai mitään?jänskättää :o
  15. SaWi

    sinkkivoide hukassa!

    weleda baby zink cream nimittäin,mistä sitä sais ostettua?Kysillä synnäriltä saadussa paketissa sitä oli mutta...vähän.Se on oikee taikavoide,hoitaa pienet ja isot peput kuntoon :laugh:
  16. SaWi

    häiritsevät tekstarit

    AIVAN LOISTAVAA edes joskus päättäjiltä se että häiriköivät tekstarit luetaan pian rikoksiksi.Vaikka ei kotirauhan häirinnästä menekää mutta kyllä se on monelle tarpeen saada kännyhäiriköt kuriin.JES! :laugh:
  17. SaWi

    savon sanomat sunnuntai

    kyllä veti herkäks juttu siitä raskausmyrkytykseen kuolleesta äidistä... :( En ole aiemmin kuullut kenenkään kuolleen siihen,nykyään niin hyvin neuvolassa vahditaan ja hoidetaan.Sympatiat isälle ja lapselle.
  18. SaWi

    mikä on

    :heart: :heart: lasten paras piirroshahmo tai piirrettysarja?Meillä muksut tykkää mikki hiiren kerhotalosta yli kaiken,jopa kymppikuinen tanssii tip topin tahdissa :D

Yhteistyössä