Hakutulokset

  1. M

    ~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

    Onnea Bubbeli pikkuisesta! Jep, tiedän tuon onnen tunteen kun insut sai veks! Mulle terkka sanoi et 6vk päästä synnytyksestä uus sokerirasitus. Täällä pikkuinen kasvaa hyvin, ja oma olo on jo tosi hyvä! Josko huomenna pääsis ulkoilemaan pikkuisen kanssa <3 Miimaamuu ja Pikku Ruu 2vk
  2. M

    ~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

    moikka kaikille! Tulin pikaisesti kertomaan, että Meille on syntynyt valtavan ihana poika, 10.10.10, mitoin 3370g, ja 49cm, rv 38+5. Synnytys oli helppo ja ihana kokemus. vauvan sokereita seurattiin tiuhaan, olivat ajoittain aika alhaalla. pääsimme kotiin kuitenkin ihan normisti, vauva olikin...
  3. M

    ~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

    Oikein paljon Onnea Discovery :flower: !! Rankka urakka sulla takana.. Hurjalta kuulosti. (seuraavaksi melkoista ketutusta, joten voit halutessasi hypätä yli) Keukeu, täällä kanssa tuskaillaan alkais jo tuskailua.. oon ollut aiemmin vähän sitä mieltä et käynnistyy sit kun vauva on valmis...
  4. M

    ~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

    morjensta kaikille..:) hiljaista on näköjään täälläkin, itsekkin ollut kiireisempi, tai nuutuneempi, kun pikku kakkonen on valvonut kolme yötä huutaen ja päikkärit myös 5min välein huutaen korvaansa. Ekan huuto yön jäljiltä käytiin kyllä lääkärissä, ja tulehdushan siellä oli.. Mutta 2 eri...
  5. M

    ~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

    Ai niin, tervetuloa uusille minunkin puolestani! Ja jaksamisia kaikille tän rd.n kanssa! Miimaamuu
  6. M

    ~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

    Discovery - Täällä toinen astmaatikko.. ollut aiemminkin oireilua, lääkkeitä en kuitenkaan käyttänyt kuin hetken.. sit jätin ne ja tulin toimeen. Nyt sit tän raskauden aikaan sain keuhkokuumeen, ja astma dg, ja lääkityksen taas. Alkuun, ja nyt loppua kohden olen joutunut ottamaan avaavaa aikasta...
  7. M

    ~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

    Kiitos tsempeistä :flower:. Huomenna se olis sit kohdattava. :| Kiitos myös Beth_esda, mainio tieto paketti!
  8. M

    ~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

    Bubbeli Kiitos kommentistasi! Toivon todella, että se on helppoa, vaikka toistaiseksi edelleen hirvittää.. Paastot olleet 5.5-5.9(tai kerran oli 6.1, mutta oli just rasvannut itteni, ja kun sen tajusin, pesin kädet, ja mittasin uusiks, ja arvo oli 5.8, vai 5.9..eli tuommoisilla seikoillakin...
  9. M

    ~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

    Alkaa raskaus kypsyttään.. supistuksia ihan liikaa, mutta mitään ei TAPAHDU! ja sit tää RD.. :'( Paastot käsittämättömästi nousseet, alunperin jäin kiinni niinstä jälkeisistä rasituksissa.. Aamupalaa olen vähentänyt, ja silti nousee vaan. Ei nuo isoja lukuja oo, mutta äkkiä puuttuvat näköjään...
  10. M

    ***RD ODOTTAJAT 2010-2011!***

    Pikaisest kysäisen,vähän ot rd jutuista,mutta kun jollakulla täällä taisi olla rautajuttuja kans.. Mikä valmiste teille on käynyt? Aiemmin olen Obsidania käyttänyt, mutta maha menee siitä kyllä.. Onko kokemuksia Maltofer.sta?? saa suklaanmakuisena pureskeltavana(vaikuttaakohan sokereihin...
  11. M

    ***RD ODOTTAJAT 2010-2011!***

    Kiitos vauvahaaveita :) la on 19.10, jos tämä Pikku Ruu malttaa olla niin kauan... supistelee ja sattuu kauheesti taas tänään :'( .. Toivottavasti pikkuinen olisi edes sinne 34vk.lle.. :heart:
  12. M

    ***RD ODOTTAJAT 2010-2011!***

    Heippatirallaa kaikille! :wave: Sain tuossa tovi sitten rd diagnoosin, ja tietoa siitä etsiessäni löysin myös tämän pinon.. Jos passaa, niin tulisin mielellään mukaan jakamaan kokemuksia ja kuulumisia yms... Luinkin pinon läpi, kun oli tarve vähän saada infoa, millaista tämä muilla on, ja...
  13. M

    Heitänkö noi äitiyspakkauksen kestovaipat roskiin vai ollaanko niistä yleensäkkään kiinostuneita?

    edelleen kelpaa, varsinkin se uuden pakkauksen vaipat :) Yv.llä yhteys:)
  14. M

    Heitänkö noi äitiyspakkauksen kestovaipat roskiin vai ollaanko niistä yleensäkkään kiinostuneita?

    Mulle voi laittaa yv.llä viestiä, jos vaippoja haluaa antaa etiäpäin, olen tuo maaam :) nyt vaan kirjautuneena.
  15. M

    kastekutsuun runo?

    uskoisin että salatun olisi tämä sana??
  16. M

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Kiitoksia onnitteluista :) Onnea uusille vauvautuneille :flower: Lupallako oli lapsi kipeä, ja ikävää kohtelua sairaalasta? Tsemppiä sinne kovasti! Jaksamisia muillekkin masukkaille! Täytyy varmaan kömpiä sänkyyn kun kaikki muut jo nukkuvat. Liinailusta, täälläkin kokeiltu...
  17. M

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    :wave: kaikille tasapuolisesti :) Tulin pika pikaa ilmoittamaan että meille on syntynyt pieni rakas prinsessa 9.5. (sopivasti äitien päiväksi :heart: ) Aarteen mitat 3640g ja 49cm rv 39+4. ollaan kotona ja voidaan hyvin. :flower: kaikille oman nyyttinsä jo saaneille :flower...
  18. M

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Onnea Naralle ja Nartulle Pienistä Aarteista :heart: :flower: Voi vauva uutisten yltyessä, alkaa itsellekkin iskeä todella malttamaton olo... Niin ihanaa saada se pikkuinen syliin... Sen voimalla jaksaa kärvistellä vielä<3 Mie jäin masun kanssa kotiin, kun muu poppoo lähti mystisille...

Yhteistyössä