Hakutulokset

  1. Z

    Kuopion joulunavaus

    Hei tietävät, kertokaas mulle mitä kaikkee kivaa ja mihin aikaan on tänään keskustassa ohjelmassa? Ite oon hukannu kaikki lehet jo mistä olisin voinu lukee. Netistä en löydä tietoa. Kiitos jo etukäteen :)
  2. Z

    Mistä kattotuuletin?!

    Mistä sais hyvän kattotuulettimen suht edullisesti? joko lampuilla tai ilman.
  3. Z

    Tukivyö asiaa

    Eli laitetaankos tukivyöt paremmuus järjestykseen. Itse alan pikku hiljaa tarviamaan tukivyötä kun selkä meinaa krampata vähän väliä, en tiedä tuon taivaallista niistä vöistä, että osaisko joku kertoa mulle mikä vyö on hyvä? mikä huono? mistä saa? paljonko sellanen maksaa? Kiitos!
  4. Z

    Kellään Arabian KoKo astiastoa?

    Eli siinäpä tuliki jo kysymys. Hakusessa olisi astiasto joka näyttää hyvälle ja käy arkeen ja juhlaan. Missähän hinnoissa noi astiastot pörrää? Aterimetkin täytyisi uudet saada, millaiset olisi kivat ja edulliset?
  5. Z

    Auuuutssss...

    Lapsella jäi n.4 viikkoo sitten sormi oven väliin. Kynsi alkoi "kupruilla" ja äsken katsoin niin se on meilkein kokonaan irti :( Toivottavasti se ei tartu minnekkään kiinni, mahtaa muuten tehä tosi kipeetä. Hmmm, milloinhan tilalle kasvaa uusi kynsi?
  6. Z

    Voisko olla oireita?

    Raskaus oireita!? Kuinka nopeesti teille on tullu oireita, eli onko ollu tuntemuksia jo kauan enne kun menkkojen pitäis alkaa? Ja tähän sit voi vastata jo raskaana olevat ja sitä toivovat :) Mulla jonkinlaisia on, mutta toivon vaan että en vaan kuvittele niitä -kahvi ei maistu...
  7. Z

    Raskaus oireita!?

    Kirjotan nyt tänne tän ku luulen et tällä on enemmän vastaajia ku tuol vauvakuumeisten puolella. Kuinka nopeesti teille on tullu oireita, eli onko ollu tuntemuksia jo kauan enne kun menkkojen pitäis alkaa? Ja tähän sit voi vastata jo raskaana olevat ja sitä toivovat :) Mulla jonkinlaisia...

Yhteistyössä