Hakutulokset

  1. N

    Vuorotellaanko lapsenhoidossa?

    Löytyiskö ketään joka olisi kiinnostunut vuorottaisesta hoitoavusta. Itse olen yh, mutta yhtä hyvin kysymykseen voi tulla pariskunta, joka tahtoisi yhteistä vapaa-aikaa silloin tällöin! Mun poika on 1v8kk ja asumme Töölössä. Kirjoittele jos vuorottelu kiinnostaa ja tavataan jne...
  2. N

    Vuorotellaanko lapsenhoidossa?

    Löytyiskö ketään joka olisi kiinnostunut vuorottelemaan lapsenhoidossa. Itse olen yh, mutta yhtä hyvin kysymykseen voi tulla pariskunta, joka tahtoisi yhteistä vapaa-aikaa silloin tällöin! Mun poika on 1v8kk ja asumme Töölössä. Kirjoittele jos vuorottelu kiinnostaa ja tavataan jne...
  3. N

    Vuorottaista lapsenhoitoa...?

    Etsin yh-kaveria, jonka kanssa voisi vuorotella lapsenhoidossa. Mun poika on 1v8kk, asumme Töölössä. Lähetä viestiä joko tän palstan kautta,tai nikinemo@wippies.fi
  4. N

    Totaaliyksinhuoltajia?Onko muita?

    Onks muita totaaliyksinhuoltajia...? Miten olette selvinneet kaikesta...?Arjesta,työssäkäynnistä,lapsen sairasteluista,omista sairasteluista jne. Onko teillä ikinä omaa aikaa/kaipaatteko sitä? Mistä olette saaneet hoitoapua... kertokaa.... Mulla on ollut täällä iäisyyden haku vuorottaisesta...
  5. N

    Haloo (Itä-)Helsinki!YH-ystäviä....?

    Olen 35v yksinhuoltaja,Niki on kohta 11kk. Samassa tilanteessa olevia kamuja kaipailisin. Hoitoapukin tulisi tarpeeseen, esim kerran viikossa urheiluharrastuksen ajaksi, hoitaisin sit vastaavasti sun muksua. Eiks tosiaan löydy ketään jolla olis samat tarpeet???! Ja läheltä eli idästä, me asumme...
  6. N

    Haloo(Itä-)Helsinki!YH-ystäviä/vuorottaista hoitoapua???

    Olen 35v yksinhuoltaja,Niki on kohta 11kk. Samassa tilanteessa olevia kamuja kaipailisin. Hoitoapukin tulisi tarpeeseen, esim kerran viikossa urheiluharrastuksen ajaksi, hoitaisin sit vastaavasti sun muksua. Eiks tosiaan löydy ketään jolla olis samat tarpeet???! Ja läheltä eli idästä, me asumme...
  7. N

    TotaaliYH/HKI,vuorottaista hoitoapua/ystävää.

    Olen 35v, asumme Nikin 9kk kans Laajasalossa. Jos olet samassa tilanteessa ja suht lähellä!/tai esim metron varrella ja kaipaisit hoitoapua silloin tällöin/kaveria, ota yhteyttä, katsotaan jos synkkaa! Meillä ei ole mummolaa tms lähimaillakaan, ja ois kiva jos joku hoitais Nikiä silloin tällöin...
  8. N

    TotaaliYH/HKI,vuorottaista hoitoapua/ystävää...

    Olen 35v, asumme Nikin 9kk kans Laajasalossa. Jos olet samassa tilanteessa ja suht lähellä!/tai esim metron varrella ja kaipaisit hoitoapua silloin tällöin/kaveria, ota yhteyttä, katsotaan jos synkkaa! Meillä ei ole mummolaa tms lähimaillakaan, ja ois kiva jos joku hoitais Nikiä silloin tällöin...
  9. N

    Kaipaatteko yhteistä aikaa,miten ois hoitoapu vuorotellen..?(HKI)

    Tän päivän Hesarin innoittamana "Vanhempien yhteinen aika jää monessa lapsiperheessä haaveeksi, joka toteutuu ehkä vuosien päästä", tässä kirjoittelen.

Yhteistyössä