Hakutulokset

  1. UmppiKenkka

    Isoja vauvoja? Galluppia

    Päivää ennen käynnistyttä ultran mukaan arvioitiin 3,5kiloiseksi, poika syntyi kahdella ponnistuksella 4,7kg kokoisena (pää 37,5cm) =). Oli helpoin synnytys :D
  2. UmppiKenkka

    G: Monet korvisreiät teiltä löytyy?

    9 itse tehtyä :D
  3. UmppiKenkka

    Siis oonko jotenkin tyhymä vai miksen mä NÄE tällä sivulla mitään OSTA-painiketta?!

    www.piilolinssitilaus.fi rekisteröidyin mutta missään kohdassa ei ole tilaus-painiketta, eli ??
  4. UmppiKenkka

    onko kukaan oikeasti saanut sitä ilmaista risteilyä sen TeeItse-lehden mukana?

    Yritin lähettää niille sähköpostia asiasta mutta osoite ei toimi eikä risteilyä vaan kuulu... :|
  5. UmppiKenkka

    MITÄ MÄ TEEN TÄLLE MUN MAHALLENI?!! (kuvia)

    No tämä tuli mullekkin heti mieleen, että kiitos vaan :kieh:
  6. UmppiKenkka

    Maailman kaunein näky! *kuva*

    :) ?
  7. UmppiKenkka

    Martina ja Esko!

    Näytti sellasilta häiltä että olisin halunnut mukaan :D, harvoin noin hyvä meininki on häissä :p
  8. UmppiKenkka

    Koulupojat hakkasivat 10-vuotiaan....

    Ristus millasen selkäsaunan kävisin omakätisesti antamassa näille hakkaajille!!
  9. UmppiKenkka

    Jatko-osa diabetes epäily jutulle...

    Ok, kyllä vienkin on niin vahvat oireet kun nyt lääkäri tätä vihjasi. Millasia oireita pojallasi oli ja aloitko itse epäillä sairautta?
  10. UmppiKenkka

    Jatko-osa diabetes epäily jutulle...

    Näin just, lupas soittaa mulle myöhemmin että pitääkö oikeesti ottaa se verensokeri , haluaa kysyä lääkäriltä ITSE!!!!
  11. UmppiKenkka

    Jatko-osa diabetes epäily jutulle...

    Koskien tätä aloitustani: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1314221#m14526207 Soitin juuri neuvolaan kuten lääkäri puhelimessa käski tehdä että otettais joku pikatesti tjn. ,mutta neuvolantäti ei suostunut :/ , ei kuulemma tuon painon normaalin nousun takia viittaa diabetekseen...
  12. UmppiKenkka

    Lapsellani epäillään diabetesta, mutta lueskelin noita oireita netistä ja sielä on oireena laihtuminen...

    Ei mun mielestä ole kovin väsynyt, kun on juuri ylivilkas ja hyberaktiivinen ja heräämisen kanssa ei mitään ongelmia jne... Heräilee öisin tosi monta kertaa ja vaatii aina vettä ja vaipat vuotaa yli joka yö, juo öisin ainakin puoli litraa vettä.
  13. UmppiKenkka

    Lapsellani epäillään diabetesta, mutta lueskelin noita oireita netistä ja sielä on oireena laihtuminen...

    Siis todellako tuo ylivilkkaus on oire myös??? Voi ei, eikö tämä ole jo melkein selvää :/
  14. UmppiKenkka

    Lapsellani epäillään diabetesta, mutta lueskelin noita oireita netistä ja sielä on oireena laihtuminen...

    Ok, kiitos vastauksista... kuinkahan sitä sitten eletään jos tauti todetaan, nyt näyttäis oireet vahvasti siltä :/ ... kai siihenkin sitten tottuu...
  15. UmppiKenkka

    Lapsellani epäillään diabetesta, mutta lueskelin noita oireita netistä ja sielä on oireena laihtuminen...

    Okei, entä tuo että pojalla heitteli vastasyntyneenä sokeriarvot niin oliko se jo merkki tulevasta taudista?
  16. UmppiKenkka

    Lapsellani epäillään diabetesta, mutta lueskelin noita oireita netistä ja sielä on oireena laihtuminen...

    Oireisiin pitäisi kuulua myös väsymys mutta meillä ei kyllä sitä ole, ruokahaluttomuutta kylläkin... :|
  17. UmppiKenkka

    Lapsellani epäillään diabetesta, mutta lueskelin noita oireita netistä ja sielä on oireena laihtuminen...

    Ok, eipä ole tullut mieleenkään että tuo pojan jästipäisyys saattaa johtua jostain sairaudesta. Miten muuten jos vastasyntyneenä vauvan verensokerit heitteli niin onko se jo ensimmäisiä merkkejä??
  18. UmppiKenkka

    Lapsellani epäillään diabetesta, mutta lueskelin noita oireita netistä ja sielä on oireena laihtuminen...

    Meillä poika kasvaa kuitenkin vähän liiankin hyvin, on nimittäin 2v 96cm ja painaa reilusti yli 15kg, eikä ole laihtunut yhtään. Juo todella todella paljon, öisinkin puoli litraa tai enemmän ja sitä kusen määrää ei osaa edes selittää!! On aina tosi kiukkuinenkin, liekö se sitten mikään oire...
  19. UmppiKenkka

    Olitko ns. kiltti tyttö, mutta tosiasiassa kaikkea muuta?

    Ja kaikkea muuta kuin kiltti!!! Karkailin kotoa ja BAILASIN!!!! Että sellasta :whistle:

Yhteistyössä