Hakutulokset

  1. S

    Löytyykö kiinnostuneita 3.11 alkavaan painonpudotus urakkaan?

    Joulun aikaa joulun taikaa, mikä on saanut meidät uskomaan että jouluna saa syödä.. Nyt jääkaapin ovet lukkoon ja lenkille :xmas Tsemppiä kaikille meille!!! =)
  2. S

    Löytyykö kiinnostuneita 3.11 alkavaan painonpudotus urakkaan?

    mitä mä oon sekoillu viime kirjoituksessani :o PAINO SIIS 93.7 KILOA EIKÄ 97.8.
  3. S

    Löytyykö kiinnostuneita 3.11 alkavaan painonpudotus urakkaan?

    taas yks viikko takana. Paino on paikallaan siis 100g PLUSSAA!! 97.8 kg paino tällä hetkellä. Viime viikolla en paljoa liikkunut, syömistä olen koettanut rajoittaa, mutta sit viikonloppu ja repsahdus... mc donaldsissa tuli käytyä lasten kanssa. Lupaan liikkua enemmän tällä viikolla ja herkutella...
  4. S

    Löytyykö kiinnostuneita 3.11 alkavaan painonpudotus urakkaan?

    ja paino näyttää 93.7 kg alaspäin tullaan, erotus viime punnitukseen -700 g ihan kiva vaikka paremminkin olisi voinut mennä. Kokonais pudotus siis 1.3 kg! Viikonlopun syömiset meni ihan punaiselle ristille.. suklaa sai voiton. Nyt siis "pikkasen" vahvempana tulevaan viikkoon. Kiloklubin...
  5. S

    Löytyykö kiinnostuneita 3.11 alkavaan painonpudotus urakkaan?

    Tuulista maanantaita vaan... viikon olen tarkkailu mitä suuhuni olen laittanut ja puntari näytti aamulla 94.4 kg siis viikon takasesta 95 kg muutosta -600g, alku se on sekin. :whistle: Ja alaspäin. Koiran kanssa olen yrittänyt päivittäin käydä 45 minsan lenkin ja olisihan tuo kuntopyörä...
  6. S

    Löytyykö kiinnostuneita 3.11 alkavaan painonpudotus urakkaan?

    Yksi ylipainoinen haluaisi mukaan tähän kimppaan. Painoa löytyy 95 kg ja pituutta vaatimattomat 165 cm.
  7. S

    Laihdutus

    Joo verkkareissa mukava olla, maha roikkuu farkkujen päällä yök.. Itsehän olen tämän "tilan" itselle syönyt. Ruoka on ongelmani ei pysy kohtuudessa. Painon pudotuksestani ei tule helppoa. Muista kun ekan synnytyksen jälkeen pudotin 15 kg, söin kuin keiju ja liikuin pakkomielteisesti tulostahan...
  8. S

    Laihdutus

    Mitenkä on niin vaikeaa saada itseään niskasta kiinni ja sulkea se jääkaapin ovi!! Olen sairaalloisen ylipainoinen ainakin testien mukaan.. pituuteni 165 cm ja PAINO 95 KG!! 2 kahden lapsen äiti nuorempi 5kk. Ahistaa.. :ashamed:

Yhteistyössä