Hakutulokset

  1. P

    Suomenlapinkoira vastaan villakoira? omistajat huom!!!

    Tämä on nyt ihan kauheeta, kun ei osaa tehdä päätöstä. Tyttö on puhunut jo monta vuotta koirasta ja nyt siihen olisi vasta mahdollisuus. Olen työttömänä kotona ja voisin itse opettaa pentua. Meinasimme tuota rotua tai sitten villakoiraa. Meillä on uusi iso omakotitalo, ja yöt ajateltiin, että...
  2. P

    Minkä ikäisille visulahti paras???

    Meidän pitäis keksiä nyt joku paikka, jonne lähtis lasten kanssa. Meillä on tyttö, täytti just 8 vee ja poika täyttää syksyllä 6 vee..poika on vähän tapaturma-altis. Mursi just kätensä tippuessaan liukumäestä, joten käsi kolme vkoa paketissa, et heinäkuun puoleen väliin siirtyy meidän menot...
  3. P

    Maalaisitko 7 vuotiaan vanhan koulupöydän vai ostaisit uuden?

    Meillä muutto edessä ja sellanen ongelma, että appivanhemmat tuoneet tytölle aikoinaan varmaan 2v lahjaks silloinkin jo vanhan peilipöydän. Tämä vaaleansininen enkä tykkää, koska se ei sovi uuteen asuntoon ruskeisiin tapetteihin. Ne on ihan käärmeissään, kun meinattiin ostaa uusi ja laittaa...
  4. P

    Mistä löydän baby bornin kaksosten juoksurattaat?

    Tuolla netissä ainakaan ei näytä olevan.
  5. P

    Onko ketään, jota olis jääny harmittamaan, ettei ole tehnyt kolmatta

    sillon, kun on sitä meinannut?
  6. P

    Vibram Fivefingers-jumppatossut?

    Mitä mieltä olette. Onkohan nämä hyvät tai paremmat, kun tavalliset jumppakengät. Mulla on varvas murtunut, et onkohan ne sitte huonot...
  7. P

    7 v tyttö ja nukkeleikit

    7-vuotias ei ole pitkään aikaan leikkinyt nukeilla ja nyt yhtäkkiä taas innostunut. Hänellä on tosi vanhat ja huonot nukenrattaat ja on halunnut joululahjaksi uusia joko kaksosten tai tavallisia. Mutta onko mitään järkeä ostaa? kestääköhän tossa iässä kiinnostus enää kauan? kun sais jostain...
  8. P

    Kamalaa lappuhoidon kanssa

    Siis mitä ihmettä tässä voi vaatia?? Pojalla vuosi sitte saatu lasit, joissa tämä lappusilmä on +4,5. Ja nyt, kun hän joutuu pitää lappua niin sanoo, että hän ei näe tällä lasilla mitään ja tuntuu,et tilanne joko täysin huonontunut tai sitten lasit päin seiniä. Soitin sairaalaan,et koska kutsu...
  9. P

    Hyviä jumppavideoita, onko suositella?

    Haluaisin jumpata kotona, mutta mulla ei ole kun noita lihaskuntojumppia..eli pitäis saada sellanen "hikijumppa". Onko ehdotuksia?
  10. P

    Lapsen sokeritauti

    Mitä oireita? Olen ihan kauhuissani, kun 7 v tytöllä jano kuulemma koulussaki ollu monina päivinä. Just kerto, ja tänä illan valittanu ja halunnu juotavaa. En muista, et katottiinko se verensokeri tossa koulun ekaluokkalaistarkastuksessa.
  11. P

    No nyt sitte saisin sen työpaikan, jonne on 60km

    Siis tämä on aivan järkkyä, et pitää taas päättää. Muistatte varmaan, kun just kyselin, et hakisitteko muut. Hain vaikken tiennyt, että jaksaisinko ajaa noin pitkään. Eli matka menee toisen kaupungin valojen läpi eli siinä menee aikaa..Ajattelin, et en saa sitä kuitenkaan. No..nyt ne tykkäis...
  12. P

    Hakisitko työtä, jonne on 60 km matkaa?

    Hitsit, kun en tiedä. Jäin työttömäksi vähän aikaa sitte ja olis nyt yks kiva paikka auki, mutku sinne on noin pitkä matka yhteen suuntaan..eli jos aattelis,et ku on 8-16 työaika ni joutusin lähteä 7 aikaan ja tulisin vasta 17 takas. Ennen oli 30km, mut se nyt meni. Pitääköhän tässä vielä...
  13. P

    Lapsen Silmälappuhoidosta??

    Elikkäs mun pojalla oli ensin lasin päällä yli vuoden ilman hyötyä ja nyt koitetaan vielä silmän päälle-lappua. Koitetaan saada huonoa silmää näkemään. Yksityinen teki virhearvion ja liian myöhään päästiin tähän kunnon hoitoon eli kannustava ennuste oli "tuskin tästä silmää tulee"..eli toinen...
  14. P

    Haluaisin tietoa pph:ksi alkamisesta?

    Eli mitä eroa ja palkallisesti yksityisellä ja kunnallisella. Pitääkö myös yksityiseen käydä koulu? Mikä on ollut motiivisi alkaa yksityiseksi hoitajaksi? asiallisia vastauksia kiitos!
  15. P

    Kamala toi anton siili ratkaisee!!!!!!!!!!

    Siis ekaa kertaa näen! aivan järkyttävää tekstiä..lapset pelkäs. Poika sano "äiti pelottaa" ihan hirveetä. Pakkoko noita hirviöitä on tunkee lastenohjelmiin!!!
  16. P

    Vesirokkorokote?

    Nyt mietin, et kandeeko ottaa toi rokote. Vanhin meni just kouluun ja nuorin on perhepäivähoidossa 5-vuotias. Eivät ole sairastaneet tota ja olen niin hermo kaikkien tautien suhteen, mut silti epäilen, et onko tossa rokotteessa järkeä? mielipiteitä?
  17. P

    Fibromyalgia ja puutuminen

    Onko kenelläkään kokemusta, jolla olisi tällaisia oireita tai mistä voisin saada tietoa...olen alkanut pelätä ms-tautia...mulla todettiin monta vuotta sitten fibro..nyt on ollu tosi stressaava vuosi ja töissäki hometta jne..ja on alkanu tuleen enemmän puutumista ja pistelyä..käsissä eniten ja...
  18. P

    Muita kaksilapsisia perheitä, jotka harkitsee kolmatta??

    Siis tämä on ihan kamalaa..kun mulla on ollu kolmesta lapsesta haave..mut mä en tiedä, onko se viisasta...uskaltaako vielä..tämä viiminen meni sektioon ja ensimmäisessäki oli dramatiikkaa..mut jotenki olen ajatellu, et olis se vielä kiva, jos olis yks tässä...joku ihme ajatus..mut sitte taas...
  19. P

    Vielä hometyöpaikoissa oleville tai olleille

    millasia oireita teillä on tai on ollut...onko mitään sydänoireita??? tai huimaamista?? Hitsit, kun tietäs mitä tässä tekis, et sanooko ittensä irti vai mitä...
  20. P

    Pentek-puusepänkeittiöt Kauhajoella?

    Onko kukaan tilannut kotiinsa sieltä mitään. Tietääkö kukaan, mistä valmistajalta heille tulee liukuovet? Onko kokemusta kyseisestä firmasta?

Yhteistyössä