Hakutulokset

  1. S

    Mistä löytyy D-mallin (ulko) housuja lapselle?

    Normaalimalliset on tiukkoja ja hajoaa persuksista sekä haarasta.
  2. S

    Jos saisit jäädä yksin kotiin viikoksi niin mitä tekisit?

    Itse nukkuisin univelat pois ja sitten jos virtaa riittäisi niin ompelisin sekä sisustaisin kotia jotenkin uudella tavalla.
  3. S

    Blogi pino =)

    Millaisia blogeja seuraatte? Onko sinulla oma blogi? Pinotaan tähän blogeja joita seurataan tai sitten ne omat blogit =) Itsellä oma blogi tekeillä, ei vielä julkinen. Seuraan mm. seuraavia blogeja: http://siksakkiasaumurilla.blogspot.com/ http://suklaamarenki.blogspot.com/...
  4. S

    Sisustussydämistä

    Missä te niin kuin pidätte niitä? Nättejä ne on ja monta kertaa olen meinannut ostaa mut sitten olenkin jättänyt kun en ole keksinyt missä niitä pitäisin esillä :/
  5. S

    Kuvia kastemaljoistanne?!

    Pitääkö kastemaljan olla kristallia tai lasia? Voiko se olla jotain muuta? Millainen teillä on ollut?
  6. S

    Hei! Kaurapuuroa jäi yli, joten...

    Eikös sitä vois käyttää vaikka sämpylätaikinaan? Mutta miten? :ashamed: Missä mittasuhteessa? Puuroa on n. 4dl.
  7. S

    Kertokaa kokemuksianne raskausmyrkytyksestänne!

    Täällä sitä epäillään. Valkuaista pissassa 1-2 plussalla ja verenpaine vähän koholla. Tänään kaveri sanoi että mun naama on vähän turvoksissa. Jalat ja sormet onkin olleet vähän. Rv26 menossa. Äitipolille tulikin jo kutsu. Miten helposti ne ottaa osastolle tarkkailuun?
  8. S

    Millaisia ystävänpäiväkortteja te olette tehneet?

    Mulla tuolla tarvikkeet levällään pöydällä vaan en keksi mallia. Värssykin hukassa :| Viime tipassa tässä taas olen :(
  9. S

    Ja minä voisin kysyä että miten saada päiväkodin väki ymmärtämään ettei lasta saa laittaa päiväunille?

    Meillä lapsi (4,5v) noin kerran - kaksi kuussa päiväkodissa sen yhden päivän ja joka kerta siellä laittavat lapsen päiväunille. Kyllähän se lapsi nukahtaakin ja nukkuu 2-3 tuntia mutta sitten illasta ei saada nukahtamaan ennen kuin puolenyön jälkeen. Kotona ei ole nukkunut päiväunia enää...
  10. S

    Suositelkaa hyvää kirjaa

    Joku romanttinen ja humoristinenkin ois mun makuun =)
  11. S

    Voiko kaurahiutaleita antaa linnuille?

    Ois iso säkillinen eloveenaa jota meillä ei kukaan tykkää syödä :/
  12. S

    Järjestys/säilytys ideasi?

    Tähän vois pinota hyväksi koettuja säilytys ratkaisuja joilla saa tehokkaasti järjestystä aikaiseksi. Itsellä ei ole kuin muutama: * kylpypyyhkeet rullattuna isossa rottinkikorissa ja kori pukuhuoneessa vanhalla tuolilla (siitä myös vieraat löytää pyyhkeet helposti) * jokaisella lapsella...
  13. S

    Miten paljon kotisi siisteys vaikuttaa mielialaasi?

    Tässä juuri vietin pari tuntisen ihan itseni kanssa kun kuopus oli kerhossa. Sen kahden tunnin aikana luin juuri kaupasta ostamaani lehteä, join kahvia ja söin pullaa ihan rauhassa =) Kun sitten kotiuduin kerholaisen kanssa ja katsahdin ympärilleni, huomasin että olisin voinut käyttää aikani...
  14. S

    Siivouspäivä? Vieraita tulossa?

    Kyllä ja kyllä. Mutta epätoivo iskee tämän kodin siivouksen kanssa :( Meillä on niin likaista, pölyistä ja koiran karvoja joka puolella. Täällä pitäisi puhdistaa ihan joka nurkka, lattiasta kattoon. Mutta eihän minulle nyt ole sellaiseen aikaa. Tekisi mieli keksiä joku tekosyy jolla...
  15. S

    Millon teillä on siivouspäivä?

    Vai pidättekö ollenkaan viikkosiivouspäivää? Meillä se on yleensä perjantaisin mutta tällä viikolla pidän sen tänään, koska huomenna mennään kylään aamupäivästä ja iltapäivästä =) Lakanat on jo vaihdettu sekä imuroitu. Seuraavaksi lattioiden pesu ja pölyjen pyyhkiminen. Mulla on varmaan...
  16. S

    Niksit tarttuvien tautien ehkäisyyn

    Tuolla oli yhdessä ketjussa juttua että joku oli keksiny niksin miten estää mahataudin tartunnan lapsille, mutta ei sitten kertonut mikä se niksi oli :/ Eli mites teillä näin koulujen alettua yritetään ehkäistä tauteja? Meillä pestään käsiä ja pidetään korvat auki että jos jossain...
  17. S

    Mitä te meinaatte tänään tehdä?

    Ideoita olisin vailla ettei ihan tylsäksi nämä päivät menis. Toki kyllähän nämä lapset keksii koko ajan leikkejä mutta että saisin itsellekin jotain kivaa virikettä =)
  18. S

    Nyt kysyi lapsi sellaista mihin en osannut vastata!

    Poika kysyi että onko raparperi hedelmä vai mikä :o :whistle: :ashamed: En minä tiedä joten kertokaa te :p
  19. S

    Millähän nämä sankot on maalattu?

    Eikös nuo ole ihan tavallisia muovisankoja? Mikähän olis se maali mikä niissä pysyis?

Yhteistyössä