Hakutulokset

  1. M

    Missä asioissa teidän perhe tekee asiat toisin kuin valtavirta tekee?

    -meillä ei oo mitään pelikonsoleita -emme syö roskaruokaa/käy hesessä yms.. -ostan kaikki lasten/omat vaatteet kirpputoreilta -emme sisusta kotona -meillä ei oo mitään muotijuttuja esim.trampoliinia pihalla -kotona säännöt -lapset eivät kuulu kirkkoon,saavat itse päättää myöhemmin...
  2. M

    VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

    Aijaa.com - 7702065.jpg
  3. M

    *KAIPAATKO SEURAA/YSTÄVIÄ* pinoa tähän, laita ikäsi ja mistäpäin suomea olet

    31v kolmen lapsen äiti Kouvolasta.(Paremminkin vanhasta Anjalankoskesta) Harrastan käsitöitä,musiikkia,kirppareita ja tykkään kahvitella ystävien kanssa.. Kevään alkaessa viihdyn puutarhassa... Ekologisuus,luomu,kirpparit,eläimet lähellä sydäntä(oman perheen lisäksi) Tytöt 4&6 ja Poika 8v
  4. M

    Millainen on ensimmäinen askel kohti karppaamista?

    Olen itsekkin aatellut kokeilla karppausta:p Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja oon kuullu ,ett karppaus on paras keino pudottaa painoa vajiksena..
  5. M

    Mitä suolaista tarjoaisitte lasten synttäreillä?

    Meillä sai suuren suosion pojan synttäreillä minipizzat:wave: helppo tehdä ja voi tehdä monella eri täytteellä!! Ja tietty pasteijat ja kinkkupiirakka yms... ja voisarvi tyyppisiä leivonnaisia,jonka sisällä on nakki ja juustoa..voi korvata kinkulla tai metvurstillakin..
  6. M

    mitä jos ei halua imettää sairaalassa niin

    Mulla on 3 lasta ja yritin imettää ensimmäistä jo sairaalassa,ei onnistunut,ei tullut maitoa..Sain rintatulehduksenkin:'( Harmitti niin paljon,kun olisin halunnut imettää kaikki lapset...Mutta toisen lapsen kohdalla hoitaja sanoi jo heti,että tuon pullon..papereissa lukee että ei tule maitoa...
  7. M

    Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

    aivan ihana kuva=) ja todella onnellisen näköinen äiti=)
  8. M

    G: Mikä koirarotu ihanin?

    Suomen lapinkoira Omistan 8kk uros lapparin,jota edelsi 14v lapinkoiran,joka siis kuoli vanhuuttaan.. En huolisi muuta rotua!!
  9. M

    G: Mitä miehesi sanoi sinulle viimeksi?

    pakko käydä viel juomas,yskittää niin perkeleesti
  10. M

    Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

    Aijaa.com - 7221932.jpg Vaikka harvemmin palstailen ,tässä olen =)
  11. M

    Metsolan vaatteet

    Mun mielestä ovat hyvää laatua ja värit kestää hyvin pesun ja olekin kääntänyt vaatteet väärinpäin pesun ajaksi!! Kannatta tosiaan ottaa yhtä kokoa isompaa,kuin normaalisti käyttää;)
  12. M

    Toimikko muilla aijaa.com

    Ei toiminu täälläkään...Tunti sitte kokeilin=(
  13. M

    miksi äidit haluaa mennä töihin,kun lapsi on vasta 9 kk-1 v ikäisiä

    Luultavasti äidit ei viihdy kotona,joka on minusta hyvin outoa??Ja toiseksi kulutusmaailman paine pakottaa töihin aiemmin,jotta on rahaa,jolla maksaa suuret velat...Näin monilla,ikävä kyllä...
  14. M

    Lapsi siepattu suomalaisäidiltä - apu tarpeen!

    mä vaan oon sitä mieltä,et kukaan ei edes heidän ystävät tiedä mistä tämä asia on saanut alkunsa yms...ei ole faktoja ,vain ystävän kertomus.Tietenkään en puolla sitä,että toinen vanhempi pilottaa lapsen,jotta tässä tapauksessa äiti ei lastaan näe.Mutta miten te muut reakoisitte jos äiti olisi...
  15. M

    Olenko liian kiltti??

    En juuri koskaan valita kelleen...En sano vastaan...Tuntui tällä viikolla,että nyt tuli stoppi=( Maanantaina mieheni lähti kertaamaan armeijaan.. Mulla on 3 lasta mieheni kanssa ,mutta päätin auttaa taas siskoani ja otin hänen lapset kahdeksi yöksi meille... Sitä edellisellä viikolla siskoni...
  16. M

    Miten pääsen eroon jatkuvasta pelosta että

    sama täällä :ashamed: meidän nuorimmainen 3v ja en ole antanut ikinä häntä anopille hoitoon edes pariksi tunniksi,koska asuvat joenrannassa ja heillä on pihassa pihakaivo,jonka lapseni saa auki=(
  17. M

    muistatteko aikaa kun...

    Mä oon usein miettinyt,ett voi kun ois viel markka rahana ja kaikki olis niinkuin mun lapsuudessa mun lapsilla...Mut ajat muuttuu...
  18. M

    G: mitä uutta haluaisit palstalle jos saisit päättää?

    se ,että kukaan ei saa kirjoitella "harmaana"....eli kaikkien pitäis rekata ittesä ennen ,ku saa kirjoitella :D

Yhteistyössä