Hakutulokset

  1. M

    auttakaa pöljää mäessä :)

    hei,mitä tarkoittaa vapaarahoitteinen vuokra-asunto ? onko se tavallinen vuokra asunto vai täytyykö siinä olla jotain isompia summia maksettavana,auttakaa pölijää ku ei tajua :D
  2. M

    Muumimaailmaan

    oih, perjantaina lähetään naantaliin,saatiin ilmaset liput . ps, ketkä kaikki on käynyt siellä ? kertokaa,millaista on ? ;)
  3. M

    Naapurit !

    Nonnni , ja naapurit valittivat koirasta :kieh: että kuullemma vinkuu koko ajan ja koko ajan on häkissä ..... lapset juoksevat meidänpihalla ja se vinkuu koko ajan niitten perään,ja kun koira on pitkäkarvainen ja paksuturkkinen niin eihän tämä kuule jaksa olla koko ajan lenkillä kun sillä...
  4. M

    Poikaystävä

    heippa. eli minulla on poikaystävä ja olemme vast paripvä seukattu, ja tuntuu silt et se ei ois tosissaa oikeen munkans kunlaittelevat siskoni kanssa iskumerkkejä toisille. :/ minua on jo niin monesti petetty ettten usko enää ketään. luuletteko etttä se vois alkaa vaikka senkans.??ja välil se...
  5. M

    ystävänpäivä

    terve... miten aijotte muistaa rakkaita ystäviä nyt ystävänpäivänä?? :ashamed: itse ajattelin muistella ja laittaa kynttilän ja käydä viemässä kynttilän haudalle. :'( :( ikävä on pikkuista. :heart: hyvää ystävänpäivää rakas sinne sateenkaarisillalle. :'( :heart: :heart: muistamme sua...
  6. M

    ääh, hirvee ikävä :'<

    eli rakas koirani kuoli jotain 4 kuukaut sit en kyl pääse koskaan yli . näen unta siit enkä tajua itekkään mitä ne unet on ihan sekoja. :'( koira oli minulla koko lapsuuden en ikinä pystyis unohtaan sitä koulussakin tulee kaikki hyvät ajat mieleen.... :'( ei sen luonteista eikä kaltasta oo...

Yhteistyössä