Hakutulokset

  1. R

    Kokemuksia Vaaralan alueen päivähoidosta

    Olisin kiitollinen jos jollain olisi jakaa kokemuksia Vaaralan alueen päiväkodeista tai perhepäivähoitajista. Ja kokemuksia kaipailen erityisesti pienten ryhmistä. Tyttäreni olisi n. 1, 5 vuotias, kun olisi aika aloittaa päivähoito tammikuussa. Kiitän ja kumarran kommenteistanne
  2. R

    Kokemuksia Vaaralan alueen päivähoidosta

    Olisin kiitollinen jos jollain olisi jakaa kokemuksia Vaaralan alueen päiväkodeista tai perhepäivähoitajista. Ja kokemuksia kaipailen erityisesti pienten ryhmistä. Tyttäreni olisi n. 1, 5 vuotias, kun olisi aika aloittaa päivähoito tammikuussa. Kiitän ja kumarran kommenteistanne :flower:
  3. R

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Mä tilaan salasanan vaik kikalta niin tulee teille vähän jaettua hommia :)
  4. R

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Mä olen tehnyt muutama vuosi sitten opinnäytetyön (sosionomi amk) riittävän hyvästä vanhemmuudesta ja vanhemmuuden tukemisesta, joten paljon olen lukenut opuksia aiheeseen liittyen. Myös työni puolesta joudun paljon tekemisiin pienten lasten kehitysasioiden kanssa, joten aihe kiinnostaa paljon...
  5. R

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Heippa taas! Eilen palattiin akhden viikon roadtripiltä. Onpa ihanaa olla kotona! Oli kyllä mukavaa olla isovanhempienkin luona, kun Justiina sai siellä niin paljon huomiota ja sylejä riitti. Rytmi meillä meni vähän sekaisin ton reissun aikana. Matkustettiin autolla etelästä pohjoiseen, joten...
  6. R

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Olin tosiaan eilen ekaa kertaa istumassa iltaa synnytyksen jälkeen ja pidemmän aikaa pois vauvan luota. Oli kyllä tosi mukava nähdä ystäviä ja juoruta oikeen urakalla. Join kolme siideriä ja oli ihan kännissä :laugh: aamulla oli sellanen olo ku yleensä normi baari-illan jälkeen, jolloin tullut...
  7. R

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    hip hei! Mä oon ihan kohta lähdössä kaverin luo istumaan iltaa, huippu kivaa! Näen ystäviä, tilataan ruokaa ja juon muutaman siiderin. tuun sit huomenna kertoon kuin kännis olin parista sidukasta ja kuin kaamee pääkipu niistä tuli :laugh:
  8. R

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Meillä Justiina nukkuu aamupäivästä pikku unet ja iltapäivän nukkuu yleensä kokonaan jos ollaan kotona. Eilen vein partsille 12 aikaan ja 17.15 hain pois :) Kaks kertaa kävin tuona aikana laittamassa tuttia. Melkein joka päivä nukkuu ainakin sen 4h partsilla eikä tartte heilutella, luksusta...
  9. R

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Täällä myös tilattu isänpäivälahjaksi paita iskälle "Justiinan iskä" ja vauvalle body "Iskän Justiina". Sit ajattelin ostaa vielä Reinot, kun mies eilen valitteli, et varpaat jäätyy partsilla, kun haki tytön partsilta. Mä sain viime jouluna mieheltä vaalenpunaset reiskat, joten sit olis...
  10. R

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Unikuu : Ihana nimi Eevellä :flower: Toppahaalarista: meillä nyt käytössä cittarista ostettu 68cm kevyttoppis. Talveksi meillä on Reiman haalari kokoa 68 cm. Noissa puvuissa on tosi iso kokoero. Tuo Reiman puku on tosi iso ja tuo cittarin puku on nyt sopiva. Meillä on ollut tänään vähän...
  11. R

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    me ollaan aika paljon tilaitu muille lahjoja tuolta ifolorilta, joten jotain muuta pitäis nyt keksiä. sielläon kyllä kivoja juttuja. Neydan tässä olis tällanen super-isi paita http://www.laatulahjat.fi/super-isi-paita.html Ja Aniit sä oot sekasin ku seinäkello sanon minä :laugh: no ei...
  12. R

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Hui, just tajusin, et isänpäivähän on ihan kohta eikä mulla oo mitään lahjaideaa |O Mitä ootte ajatellu hankkia/tehdä? Jotenkin olis kiva keksiä jotain oikein speciaalii, kun on ihka eka isänpäivä. Ideoita kokoamaan siis :)
  13. R

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Piritta88 se Bemboliinan kapalo ei oo vielä tullu, joten siitä ei vielä kokemuksia. Eilen illalla kääräsin tytön lakana-kapaloon ihan vaan kokeilumielessä. Nukkuikin siinä yllättävän hyvin 22.30-03. Yleensä herää jo n. 01 maissa syömään. Eli kyllä siitä kapalosta näyttää olevan hyötyä...
  14. R

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Ihania nimiä taas! Onnea Larille ja Lukakselle :heart: maria-s: Meillä Justiina sai sellaisen pienen lasisen kastevedensäilytys maljan. Se oli ostettu Stockalta. Sit vinkkinä, et jos haluaa kasteveden säilyvän limaantumatta, niin sinne veden joukkoon pitää laittaa vähän peroksidia. Sitä...
  15. R

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Meillä kans mies ollut eilen baarissa ja nukkuu edelleen. Hoksasin just, et oli oikein laittanu korvatulpat, ettei häiriinny..huh, huh. Käyn kohta repimässä äijän ylös. Mua ei siis haitannu, et eilen lähti, koska siitä oli jo etukäteen sovittu. Tapasi kaverinsa joka asuu kaukana ja harvoin...
  16. R

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Voi kikka :hug: Tuntuu kyllä kurjalta sun puolesta. Liputan kyllä vahvasti sen puolesta, että haet/pyydät tilanteeseesi apua mahdollisimman pian. Ymmärrän täysin, että avun hakeminen ja pyytäminen ei varmasti ole helppoa, mutta pitkällä tähtäimellä helpotat itsesi ja vauvasi elämää ottamalla...
  17. R

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Luminella paljon se pneumokokkirokote maksaa? Mä oon kans ajatellu, ettei osallistuta siihen tutkimukseen. Hitto mä nyt aloin miettimään, et pitäiskö sittenkin ottaa se sikarokote. Pitääkö siihen hakea resepti lääkäriltä vai saako sen ihan jossain terkkarissa? Kamalan vaikee asia..
  18. R

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Asiasta kukkaruukkuun..meinaako joku ottaa sikainfluenssa-rokotteen? Me ollaan parin viikon päästä lähdössä isovanhempien luo pohjoiseen, juurikin kaupunkiin missä tuo possunuha leviää vauhdilla. Jotenkin vasta eilen aloin ajattelemaan koko asiaa, mut en kuitenkaan taida rokotetta ottaa. En...
  19. R

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Meilläkin tulee ihan kivasti palautuksia n.1500 ? yhteensä. Ajateltiin ostaa niillä etelänmatka ens kevääks/kesäks :) Ihan vaan johonki Välimeren rannalle aateltiin mennä löhöileen. Kreikka on tällä hetkellä mun suosikki. Jos jollain on jotain hyviä hotelliehdotuksia, mihin vois vauvan kans...
  20. R

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Unikuu älä välitä moisesta mussuttajasta! Ja mun suosikki tuo eka Adella, sopis tohon Danieliin myös.

Yhteistyössä