Hakutulokset

  1. hermoraato

    Tomaatintaimista

    Mä ostin tomaateille sen kasvupussin. Ravinteet riittää syksylle asti kolmelle taimelle. Kasvihuone nousee kevään aikana pihamaalle.
  2. hermoraato

    Lapsi tarvitsee YHDEN kodin!

    :xmas:
  3. hermoraato

    Pitkäperjantain pärstäpino!

    Likat linnanmäellä :xmas: http://www.aijaa.com/v.php?i=3992934.jpg
  4. hermoraato

    Mitä kaikkea olette syöneet tänään

    Mulla ollut ruokahalua kateissa muutaman viikon, mutta tänään söin paljon jäävuorisalaattia, mustia oliiveja, etikkakurkkua, porkkanaraastetta kera desi kinkkukastikeen. Kahvia useampi muki ja vettä saman verran.
  5. hermoraato

    painaako kukaan muu 100 kiloa?

    Eiku 65kg ja siihen päästäkseni pudotin 3kg, nyt vielä 5kg jäljellä. Salaatilla+vihanneksilla+kasviksilla ja protskulla elellen, suosittelen. :) Tiputin samalla menetelmällä 18kg raskauskiloja parissa kuussa.
  6. hermoraato

    Kertokaas mitä tarttis tehdä tälle naamalle?

    Hmm.. Nämä on kivoja :). Kampausta voisi vähän kohottaa. Helppoa puuhaa ja kohtuu nopeaa. Itse suihkutan pyyhekuiviin hiuksiin kauttaaltaan tuuheuttavaa nestettä ja föönaan hiukset, tupeeraan hitusen hiusten tyveä jokapuolelta ja tasoittelen. Jos jaksan niin leikin kihartimella latvojen...
  7. hermoraato

    mitäs sanotte tästä kuvasta??

    En usko hetkeäkään, että ymmärtäisit :)
  8. hermoraato

    mitäs sanotte tästä kuvasta??

    Mun mielestä hieno paita minkä seuraksi kävisi verkkosukkahousut, mustat korkokengät, punaiset ja isot rannekorut ja saman sävyinen kynsilakka/huulipuna+rusetti/panta hiuksissa.
  9. hermoraato

    ompas taas synkkää

    Olisikohan helpompaa olla täysin empatia kyvytön kuin tuntisi elämän tuoman tuskan ja ilon.
  10. hermoraato

    ompas taas synkkää

    Asiat ovat olleet viime aikoina hankalia ja ahdistavia. Ja jonnekkin oloa on purettava :(
  11. hermoraato

    elämä on......

    Samoja mietiskelen :ashamed: Olo on niin yksinäinen. Eikä se liity mihinkään kavereiden määrään mitä päivisin tapaa, mutta kun kaikki hiljenee ympärillä tai haluat kadota omiin oloihisi niin se iskee... Kun on ikävä toisen luo :(
  12. hermoraato

    elämä on......

    :(
  13. hermoraato

    Mikä siinä on

    Ihmettelen minkä takia minun pitää olla täällä, tässä ajassa, tässä maassa. Miksi ei voinut syntyä vähän onnellisimpien tähtien alle.. Jos minä kuitenkin puhuisin vielä, jos me kuitenkin korjattaisiin tilanne, vaihdettaisiin työt lähemmäksi että saataisiin jopa olla yhdessä. Tämmöinen...
  14. hermoraato

    Mikä siinä on

    Kun saa elämän liepeestä kiinni. Pikku hiljaa se ote alkaakin irrota, ihmettelee mitä ympärillä tapahtuu, näkee koko kauhuskenaarion menneistä asioista, putoaa.. Hetken ajateltuaan taas asioita on valmis nielemään kaikki pettymykset joiden takia on taistellut, on nöyrää ja haluaa olla taas...
  15. hermoraato

    Laittakaas kuvia itsestänne taas vaihteeksi =)

    Veit sanat suustani!
  16. hermoraato

    Etsikää minulle HYVÄ soittoääni puhelimeen?!

    Nokia tune ja jakkupuku kertoisivat ulkopuolisille sinun olevan johtoporukkaa.
  17. hermoraato

    Millaisia ystävänpäivä-tervehdyksiä olette saaneet?

    Sain kortteja ja tekstareita, oikeilta ystäviltä.

Yhteistyössä