Hakutulokset

  1. T

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT heinäkuussa

    Kesäinen tervehdys täältä taustalta :D Pitkästä aikaa tulin kurkkimaan kuulumisisa. Onhan täällä plussattu, mutta harmittavan paljon on tuttuja nimiä kuumeilemassa :/ Plussatuulia siis puhaltelen teille kaikille ja varsinkin niille joilla yritystä takana jo pitkiä aikoja. Mie en ole...
  2. T

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

    Moikka moi! Tatomira kiva jos sie alat päivittäjäksi. Aloitatko heti sunnuntaina? mie en nimittäin enää ehi tälle viikolle päivittään, joten jos passaa niin jätän tämän nyt sinun kontollesi =) Palailen kuvioihin sitten myöhemmin. Oikein hyvää kesää kaikille ja paljon plussatuulia B)
  3. T

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

    Hei! onnea plussista ja haamuista :) P-E hyvää kesää sinulle :) Mie voisin luovuttaa päivittäjän paikan jollekin vaikka kesäkuun alusta. Ei oo oikein aikaa käydä täällä kurkkimassa. On niin monta muuta rautaa tulessa. Joten kuka haluis aloittaa uuden pinon kesäkuussa?
  4. T

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

    Snowangel :hug: Olen todella pahoillani. Voimia sinulle. Tervetuloa uusille. Anteeksi kun olen huonosti päivittänyt. On ollut ihan hirveen kiirettä etten konetta ole ehtinyt kotona avaamaan ja töissä vaan työasioitten merkeissä. Eilen oli kaupassa ihan kamalaa kun piti mennä...
  5. T

    Yrityksen syksyllä tai talvella aloittavia:)

    Hei vaan! Mie voisin kans tähän joukkoon ilmoittautua. Meillä oli tässä puoli vuotta vauvanyritys päällä mut nyt mun työtilanne muuttui joka sitten siirtää vauvahaaveita eteen päin. Loppu syksyllä tänä vuonna tai talvella ens vuoden puolella aloitetaan yritys sitten tosissaan uudelleen. Mulla on...
  6. T

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

    Oikein paljon onnea snowangel kaikkea hyvää odotukseen :flower: Kaikille huonoja uutisia saaneille :hug: ja onnea seuraavaan kiertoon. Toivottavasti plussia ja sitä myöten tammivauvoja vielä tulee =) Meillä elellään edelleen vauvahaaveissa vaikka niitä nyt siirrettiinkin. Auton vaihto...
  7. T

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

    snowangel joko sinut laitetaan tuonne plussanneisiin =) Monella kuulostaa olevan jännät päivät. Plussia peukutan teille :wave:
  8. T

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

    snowangel Voi ihanaa =) Nyt kaikki peukut ja varpaatikin pystyyn sun puolesta ja varovaiset onnittelut. Ella-83 ja pojatx2 jospa teillä tosiaan olis matkalainen. Toivotaan oireiden vahvistumista ja lopulta sitä plussaa =) Haikee olo kun tietää ettei ite voi nyt yrittää raskaaksi...
  9. T

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

    Vappu meni ja nyt nautitaan ihanasta toukokuusta :) Minä en kyllä vieläkään raskaudu, sillä hyppäsin tuonne taustatukijoihin toistaiseksi. Varmaan nyt kesän yli mennään ehkäisyn kanssa. Sain nimittäin sittekin sen unelmatyön ja en halua tulla heti raskaaksi vaan keskittyä työhön. En olisi ikinä...
  10. T

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

    höperö75 :hug:
  11. T

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

    Täti tuli paikalle. Hyvä juttu, kierto pysyy tosi säännöllisenä. Helpottaa taas sitä oviksen bongausta toukokuussa =) Mutta nyt on kyllä niin kipee maha ettei paljoo juttu luista...
  12. T

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

    äityli30 :hug: Mulla oli eilen illalla tosi huono olo ja väsytti ihan tajuttomasti. Oli just sellainen raskauskuvotusolo. Mutta ei se vissiin sitä sitten ollut, koska heräsin flunssaan. Tässä keräilen voimia josko minusta olis iltavuoroon töihin, mutta ei kauheen lupaavalta vaikuta...
  13. T

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

    Jessie onnea oikein paljon :flower: Näköjään silloin tärppää parhaiten kun sitä vähiten yrittää, toivotan sinulle kaikkea hyvää odotukseen. Toivotaan pienen pysyvän kyydissä =) Siirsin sinut tuonne plussanneisiin. äityli30 vaikuttais olevan sullakin kyytiläinen mukana =) pikkarainen ja...
  14. T

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

    mammamia82 :hug: ehkä vielä ihme tapahtuu. Sitä toivon sinulle. aurinkoisia kevätpäiviä ja nauti pikkuisistasi.
  15. T

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

    huomenta ja hyvää viikonloppua kaikille B) lämpöistä luvannut joten odotettavissa ulkoilua ja muuta mukavaa. Mulla ei tainnut tässä kierrossa tärpätä. Sen verran kauheet pms oireet on iskenyt. Kaikki kiukuttaa, naama kukkii ja herkkuja tekee mieli mussuttaa kaiken aikaa... voi...
  16. T

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

    pp73 Toivotaan nyt että miehesi vielä innostuu ja on ylpeä siitä, että voisi vielä olla viriili pikkuvauvan isä :D Mun mieheni kolkuttelee neljänkympin ikää ja ite olen kymmenen vuotta nuorempi. Hällä on nyt kans kovasti se mielessä, että vauva nyt tai ei koskaan. Ei halua enää muutaman...
  17. T

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

    korjailin tuossa antamianne tietoja. Ne voi tosiaan olla välillä mitä sattuu kun ajatus katkee kesken päivittämisen (tai hyppään lasten asioita hoitaan siinä välillä ) jne. :whistle:
  18. T

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

    hei vaan! tuosta tärppäämisen nopeudesta. Esikkoa on tehty noin kaksi -kolme vuotta. Kakkonen tärppäsi sen kummemmin yrittämättä. Mutta tästä kolmannesta taitaa tulla taas vähän pitempi projekti. punaposki82 toivotaan nyt että nuo sinun oireilut on ihan totta ja jotakin mahassa jo kasvaa...
  19. T

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

    moi ja tervetuloa pojatx2. Tännehän mahtuu väkeä joten ei kun sekaan vaan :D Mulle ei mitään uutta. Stressaa.... varanikki :hug: Kyllä se sieltä vielä tulee.
  20. T

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

    tervetuloa nasumasunen. Tottakai mukaan pääsee vaikka päiviä ilmoittelet myöhemmin tai et lainkaan =) Piijuska-78 onnea oikein kovasti odotukseen :flower:

Yhteistyössä