Hakutulokset

  1. P

    Toiveissa vauva 2021

    Mut voi poistaa listoilta. Joudutaan lykkäämään taa s yritystä, kun meillä alkaakin ensivuonna remontti just niinä kk jolloin voisi nyt olla la... Tuun takasin kun tiedämme koska remontti valmistuu Tsemppiä kaikille
  2. P

    Toiveissa vauva 2021

    Mulla siis ongelmana nimenomaan vuorotyö ja energiajuomat... En vaa jaksa valvoa Öitä jos en juo noita, kahvia ku en voi sietää. Toki oon koittanu vähentää, mut en oo pystyny lopettaa kokonaa. Nyt menee energiajuomaa vaihtelevasti 1-3 tölkkiä päivässä (etenkin yövuoroissa) riippuen tölkin...
  3. P

    Toiveissa vauva 2021

    Onnea plussanneille ❤. Mut mul menny ohi mikä toi energiajuomajyttu oli? Itse oon käsittänyt et kofeiini saattaa heikentää munasoluja tms. Paljon mahdoitte juoda? Itse teen siis aika paljon yövuoroja, ja niissä tulee juotua energiaa.. Niin oon asiaa miettinyt, että pitäisi koittaa lopettaa...
  4. P

    Toiveissa vauva 2021

    Prismassa ainakin on suht halpoja ovistestejä, jos ei ehi tilata ajoissa ;)
  5. P

    Toiveissa vauva 2021

    Helmipupulle varovaiset onnittelut :). Toivottavasti vahvistuu! Mulle voi laittaa tälle päivälle kp 1 tai huomiselle kp2/28 :) ya 7/20 esikoinen haaveissa En siis listoilla vielä ollutkaan, joten pois piinailijoista myös :)
  6. P

    Toiveissa vauva 2021

    Mulla oviksesta nyt 14 päivää, saa nähä koska menkat alkaa. Tosiaanki eka lumukierto pillereiden jälkeen.. Yleensä mun kierto ennen pillereitä ollut 28-30 päivää. Nyt ei oo kyllä tuntemuksia että alkaisi.. Mutta saa nähdä :). Alkuviikosta oli menkkatuntemukset, mutta ne on kadonneet :)
  7. P

    Toiveissa vauva 2021

    Tervetuloa uusille :) On, täällä tuntuu että menkat alkamassa. Pientä juilimista havaittavissa. Paremmalla onnella siis seuraavaan kiertoon :). Jos olisi tärpännyt ovisaikaan, niin olisi tullut la aika omalle syntymäpäivälleni :). Mutta nyt kovasti odottelen että menkat alkaisi niin pääsisi...
  8. P

    Toiveissa vauva 2021

    Minttuni, mielenkiinnosta odotan kokemuksiasi kupista :)
  9. P

    Toiveissa vauva 2021

    Mä tässä jo harmittelen kun ei oo mitään oireita.. Tänään siis dpo10. Ovisaikaan talletettiin-3, - 2, - 1, 0 ja +1 Harkitsen et käyn ostamassa kuningatarhyytelö kapseleita, eli gelee royaleita. Vaikka mulla onkin ovisoireet selkeät, niin aattelin et jos ne tois plussan seuraavassa kierrossa :)
  10. P

    Toiveissa vauva 2021

    Oih, hienoa pumpuli1! Itellä ei mitään oireita enää ni en pidä kiirettä testaamisen kanssa. Ainoastaan vilun väristyksiå tulee ajoittain. Tänäänkin auringon paisteessa olin kananlihalla vaikka ulkona +26 astetta :ROFLMAO:
  11. P

    Toiveissa vauva 2021

    Kiitos vastauksesta.. Tosiaanki en ees tiedä mistä tää pelko pulppuaa, vai onko se se mun luonne joka stressaa asioita joka suunnasta etukäteen
  12. P

    Toiveissa vauva 2021

    Mulla juilii edelleen vatsassa. Nyt tätä on kestäny muutaman päivän. Taitaa olla dpo 7 vai 8. En edes muista Jotenki sellanen olo et olis tärpännyt. Tää outo paineen tunne on yhtäjaksosta... Toki tää voi olla jännityksestäkin :/. Oliskin aika mäihä, jos ekalla ykblla tärppäis, etenki kun...
  13. P

    Toiveissa vauva 2021

    Täällä juilii ala-vatsassa nyt kunnolla. Äh, hymiöt ei toimi.
  14. P

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    ***Jokainen päivittää itse listaan muutokset omiin tietoihinsa. Jos listan päivitys ei onnistu, merkkaa listaan lisättävät/muokattavat tiedot omaan viestiin punaisella, kiitos!*** *Kun muokkaat listaa, valitse "vastaa" ja poista tekstikentästä alusta ja lopusta "[ QUOTE ]"*...
  15. P

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Heippa, vieläköhän tämä ketju saataisiin eloon? Vai joko kaikilla ketjun yrittäjillä on pienokainen saanut alkunsa? :) Täällä siis pian 35vuotias nainen, jolla on miehen kanssa alkanut yritys muutama viikko sitten kun pillerit jätetty pois, eka ovis bongattu juuri samoihin aikoihin kun päätimme...
  16. P

    Toiveissa vauva 2021

    Mä aamulla kokeilin napukkaani vaikka on vasta dpo5, ja jos toi vinfyn teoria pitää paikkansa ni ei tärpännyt tässä kierrossa :ROFLMAO:
  17. P

    Toiveissa vauva 2021

    Täällä ollut tänää niin hirveä makeanhimo, että... Lakuja tullut syötyä, ja nyt suuta kuivannut koko päivän..:ROFLMAO:
  18. P

    Toiveissa vauva 2021

    Mites, ootteko kertonut monille että yritys päällä? Itse en halua kertoa kellekään, en myöskään haluaisi että mieskään kertoo.. Mutta silti tekisi mieli hoilottaa kaikille :). Pelkään kai että pitää alkaa selittelee tarkemmin, tai sit aletaan kysellä kokoajan että joko tärppäsi tms...
  19. P

    Toiveissa vauva 2021

    Onnea shibali :love::love:
  20. P

    Toiveissa vauva 2021

    Täälläkin hoitoalalla, palveluasumista. Itteeni kin mietityttää miten pahoinvoinnin kanssa pärjää... Saako kuinka herkästi saikkua jos oksettava olo pidempään alkuraskaudessa?

Yhteistyössä