Hakutulokset

  1. V

    heippa vaan!!

    olikos jotain "uskomusta" tms noista vauvan sydänäänistä että kumpi olis tulossa?? kun muistelisin että joku on ollut mut en muista miten meni B)
  2. V

    heippa kaikille!

    kirjotan nyt tänne puolelle vaikka tämä aihe ei välttämättä ihan tänne kuulukaan mutta toivon saavani täältä pikaisemman vastauksen B) eli... voiko normaalia pidempi kuukautisten väli johtua n. kuukausi sitten poistetusta kuparikierukasta? ja heti siis tämän poiston jälkeen kuukautiset tuli...
  3. V

    moikka kaikille =)

    moikka kaikille :) mitäs tänne kuuluu kun en ole aikoihin käyny kurkkailemassa ihan muutakun ohimennen vaan?
  4. V

    Tervehdys kaikille!

    Sattuisko kenelläkään olemaan myynnissä lasten kerrossänkyä?? kirpparipalstalta äsken katselin mutta sieltä ei juurikaan löytynyt päivitettyjä ilmoituksia...
  5. V

    heippa kaikille pitkästä aikaa =))

    päätinpä sitten taas vaihteeks tulla tätäkin palstaa vilkaisemaan ja olipa muuttunut sitten viime näkemään, positiiviseen suuntaan tosin =) kesän jatkoja vaan kaikille tutuille ja tuntemattomille palstalaisille
  6. V

    tämä YH on täysin kyllästynyt... :/

    nyt alkaa se tunne hiipiä pikkuhiljaa tuonne mieleen... olen ollut yksinhuoltajana reilu vuoden ja nyt olisi jo kiva löytää joku toinenkin siihen rinnalle :/ tiesinhän minä että tämä tunne tulee joskus... mutta en uskonut että se tulisi näinkin voimakkaana kaipuuna toista ihmistä kohtaan...
  7. V

    Toimiiko tämä järjestely käytännössä????

    eli siis olen vain ajatellut lähiaikoina että toimiiko 2vkoa/kk äidillä ja 2vkoa/kk isällä, asumisjärjestely?? mitä ongelmia saattaisi esiintyä? lapset meillä on 5.5v ja 3v.
  8. V

    Sairaan hyvä broilerikastike :)

    tässä siis hyvä ja helppo broilerikastikkeen ohje, sopii hyvin esim. pastan tai nuudeleitten kanssa :p 300-400g marinoituja broilerinsuikaleita 1 pieni purkki creme bonjour valkosipulituorejuustoa 1 prk 15% kermaa 3-4 ruokalusikallista sweet chili sour -kastiketta ja broilerit vaan...

Yhteistyössä