Hakutulokset

  1. M

    +Maaliskuussa poksuvat+

    Heipä hei.. Onpas tänne tullut paljon uusia, ihan en pysy enää perässä mutta yritetään. Eka neuvola on takana ja täti oli aika sählä, no eiköhän sitä kestä kun antaa osan mennä ohi korvien. Paino on täälläkin polttava aihe. Mulla on jonkun verran ylipainoa, joten sokerirasitustestiin...
  2. M

    +Maaliskuussa poksuvat+

    Annien Onnea ensimmäisestä neuvolasta, mulla ylihuomenna, tuskin maltan odottaa. Paha olo on suunnaton. Tänään pääsin tekemään tuttavuutta vanhan ystäväni Pöntön kanssa. Ja sitten me Pöntöt naurettiin niin :laugh: kyllä oli kiva mennä työkeikalla, mutta jotenkin selvisin tästä päivästä ja...
  3. M

    +Maaliskuussa poksuvat+

    Hei! Tervetuloa kaikille uusille ja paljon voimia Elettarialle. Paljon on tullut uutta asiaa. Meillä on pari kesälasta kylässä joten aika on mennyt heidän kanssa. Välillä meinaa olla vähän rankkaa kun aamut vaan etoo ja koko ajan väsyttää. Tänään maha on ollut tosi turvoksissa ja nyt...
  4. M

    +Maaliskuussa poksuvat+

    Mulla on muutama masutuubi, tosin itse tehtyjä kun eivät ole kovin vaikeita. Esikoista odotin talvella ja muutamien housujen ja paitojen kanssa pidin ja kylmillä ilmoilla ihan muuten vaan. Lämmitti tosin hyvin mahaa ja tuntu mukavalta. Muutamissa housuissa oli vähän matala vyötärö, joten ei...
  5. M

    +Maaliskuussa poksuvat+

    Nyt kyllä ärsyttää. Katselin äsken edellisen raskauden neuvolakorttia ja silloin aloitus paino oli 74 johon pääsin oikeastaan heti synnytyksen jälkeen takaisin (2kk), viimisin painomerkintä kortissa oli 91. No nyt on tainnut olla hieman liian helppoa ja mukavaa elämää kun painoa onkin jo...
  6. M

    +Maaliskuussa poksuvat+

    Heti itsestäni huutelen kun tuo plussa varmistui eli 6.3 Maijoh - toinen - Tays Ihanaa kun esikoinen nukkuu päiväunia niin saa itsekin nukuttua kun väsymys on ylitsevuotavaa. Töitäkään en tee aina vaan ihan keikkaluontoisesti niin ei tarvitse olla huolissaan siitä että kuinka nyt jaksaisi...
  7. M

    +Maaliskuussa poksuvat+

    murgu yritetään sattua synnärille samaan aikaan. Tosin en ole vielä varma kallistunko Tayssin vai Vammalan puoleen.. Olen välttynyt vielä suurimmalta pahanolon tunteelta (koputtaa puuta). Muistan kyllä mitä se viimeksi oli kun meinasin kuolla kaupasssa käyntiin kun piti ostaa kissanruokaa...
  8. M

    +Maaliskuussa poksuvat+

    Päivää.. Tein eilen illalla testin ja plussaahan se näytti. Neuvola aika olis 15.7 ja netin laskureiden mukaan tosiaan l.a. 6.3 ja nyt menossa 4+4. Mistään pahointi-sukupuoli-ennustuksista en tiedä. En kovin paljon voinut pahoin viimeksi kun tyttöä odotin. Se tyttö olo tuli aika...
  9. M

    +Maaliskuussa poksuvat+

    Täällä olisi myös yksi uusi tapaus. Testiä en ole vielä tehnyt, mutta menkat on tosi säännölliset ja nyt jo reippaasti myöhässä, myös aamuisin kestää tovin ennenkuin käynnistyn kun on hieman hontelo olo. Netin laskureiden mukaan la olisi 6.3 ja synnäri Tays. Toinen lapsi olisi tulossa ja ikäeroa...
  10. M

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA

    naukuri: Meillä tuo portti oli jo valmiina. Täällä on aikaisemmin ollut perhepäivähoitaja ja on tainut mies tehdä portin itse. Aika reilut raot siinä on ja niin on tuossa kaiteessakin. Uskon että jossain vaiheessa tyttö keksii että leluja voi viskoa näistä väleistä alakertaan ja katsoa kuinka ne...
  11. M

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA

    Porteista: Meillä on portti vain ylhäällä kun täällä yläkerrassa lähinnä ollaan. Alhaalla on takkahuone, sauna, pesuhuone, kodinhoitohuone ja miehen siskon makuuhuone. Myös vaunuja pidän siellä kun sieltä saa kätevästi ulos nukkumaan.. Portissa on onneksi kissan mentäviä rakoja, joten raukka...
  12. M

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA

    Meillä on istuttu napakasti jonkun aikaa, mutta vain jos joku laittaa. Pari päivää on nyt pyrkinyt kovasti pystyyn kaikkea mahdollista vasten ja nyt hoksannut että miten pääsee itse istumaan. =) Pidän pakkasrajana myös -15, mutta jossain -12 asteen pakkasessa ei ole tyttö tahtonut nukkua...
  13. M

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA

    Edla:Samaa mieltä tuon lapsijutun kanssa. Vähän nyt liioittelen, mutta olisi mukavaa jos joskus kysyttäis että mitä minulle kuuluu eikä että kuinkas ne tenavan syömiset sujuu yms.. :p
  14. M

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA

    Puliina:Huomaan myös tuon kaveripiirin muuttumisen. Meillä vielä muutto lisäsi etäisyyttä ja nyt on kaverit ympäri Suomea, harvoin nähdään kunnolla. Ei aina oikein tiedä edes että mitä jutella, kun ei tässä kotiäidin arjessa ole ihmeellisiä asioita. Sukuun on tullut nyt pari pientä ihmistä...
  15. M

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA

    Huomenta.. Tänään uskalsin jo laittaa tytön ulos nukkumaan(-8). Nukahti jo pukemsivaiheessa tapansa mukaan. Sisällä vaunuissa nukkuminen tietää 30 min päikkäreitä ja omassa sängyssä vartti.. No mutta niistä tuoresoseista: kurkkua, tomaattia, porkkanaraastetta, päärynää, banaania...
  16. M

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA

    Heipä hei taas Meillä nukutaan normaalisti 10-12h yöllä ja päivällä 2x2 /2,5h päikkärit, eli ihan mukavasti. Nyt vaan tuo pakkanen kiusaa ja tyttö ei pääse ulos nukkuman, joten päiväunet sisällä jää 3x30min. Tästä seuraa siis suunnatonta väsymystä ja kiukkua kuten arvata saattaa...
  17. M

    sektiosta toipuminen

    Mulla kotona 7.5kk tyttö. Käynnistetty synnytys, joka sitten 12h jälkeen johti sektioon(ei kiireellinen joten vaakaviilto). Vauva alkoi olla jo hieman ahdingossa ja minä todella väsynyt. Leikkauspäätös harmitti, mutta oli samalla helpotus. Leikkaus oli nopea ja henkilökunta mahtava. Tytön näin...
  18. M

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA

    Kolmas kerta toden sanoo. Meidän kissa rontti valtaa näppäimistön ja sain sen vihdoin pois pöydältä. Kaksi edellistä kirjoitelmaa se ehti poistaa.. Pakkanen aiheuttaa myös meillä päiväuniongelmia. Raukka kun ei sisällä nuku kuin puolituntia, mutta ulkona menee helposti kolmekin. No huomenna...
  19. M

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

    Ihanaa, kohta on tämä vuosi päätöksessä. Meillä on nyt yht äkkiä hirveä hulina kun ollaan menossa kylään ja samalla meille on tulossa yövieraita. Onneksti on uusi ja iso tupa, kun muutettiin kesällä. poika04ja08:Tyttö syntyi loppujen lopuksi 9.5 klo 8:42, aika työn ja tuskan takana ja lopulta...
  20. M

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

    Hei! Täällä pukaa uutta namaa kehiin, toivottavasti mukaan mahtuu. Meillä kotona neiti vetelee sikeitä ja mies töissä. Televisio ei näytä mitään ja kotityöt ei kiinnosta. Taidan olla kaukana täydellisestä kotiäidistä ja vaimosta kun nyt ei pullat paistu tai pyykkikone laula. :saint...

Yhteistyössä