Hakutulokset

  1. ellen-

    Tyttö vaiko poika?

    No eikös tuossa ole selvät kivekset? Poika on, onnea :)
  2. ellen-

    Tammikuun Vauvat 2012

    Heips! Pikaisesti tulin käymään, kun esikoinen on isin kanssa pyöräilemässä ja neiti nukkuu vielä hetken.. Kiinteistä on ollut juttua. Meillä tyttö on vielä täysimetyksellä, näin mennään vielä kuukausi ja sitten aletaan maisteleen muutakin kuin maitoo. Tyttö on siis silloin sen 6kk...
  3. ellen-

    Onkos 2011 jouluussa synnyttäneitä äitejä?

    Moi! Täällä on oma ketju joulukuussa syntyneille :) ite kirjottelen tuolla tammikuisissa kun laskettuaika oli tammikuun puolla, neiti kuitenkin syntynyt 29.12 :)
  4. ellen-

    Tammikuun Vauvat 2012

    Meillä myös pikkuinen tyttö, 4kk mitat 5460g, 60cm :wave: sopusuhtainen on ja kasvanut kuitenkin syntymämittoihin nähden hyvin :)
  5. ellen-

    Tammikuun Vauvat 2012

    Jantskuuu piti vielä kysyä siitä fb- ryhmästä, että onko se salainen, ettei näy ryhmän ulkopuolisille? =) pistän sulle kohta kaveripyynnön, nimikirjaimet E.N ja profiilikuvana on semmonen jossa oon tytön kans..
  6. ellen-

    Tammikuun Vauvat 2012

    Onkos meillä tammikuisilla omaa ryhmää fb:n puolella!? Jos on niin täällä yks joka haluis sinne liittyä! :) Hyvää äitienpäivää kaikille! :flower:
  7. ellen-

    Tammikuun Vauvat 2012

    Oli pakko kommentoida tätä uuden raskauden pelkoo. Siis myös mulle on herännyt pelko aina välillä että ei helvetti,en kai nyt vaan taas oo raskaana. Oon just tosi väsynyt välillä ja sit kans ihme hajuja ja kuvotuksia. Mun ei siis myöskään oo kuukautiskierto alkanut. Mutta se, että olisin...
  8. ellen-

    Tammikuun Vauvat 2012

    Heips! Meillä 4 kk neuvolassa kotiuduttu juuri mitoin 5480g ja 60cm, hyvin kasvaa täysimetyksellä :) Lääkäri totes ettei lisäruokaa tarvita vielä, hyvä niin. Ajattelin mennä täysimetyksellä sinne puoleenvuoteen saakka mikäli maito vaan riittää :) Yöt menee mukavasti, Pihla herää kerran...
  9. ellen-

    Tammikuun Vauvat 2012

    Tulin vain pikaisesti kertomaan kuulumisia, kommentoin sitten paremmalla aikaa.. Tänään käytiin 3kk neuvolassa, mitat oli 4860g ja 56,5cmpieni tyttö on mutta kasvaa hyvin omalla käyrällään, täysimetyksellä mennään :) Meillä tyttö nukkuu yönsä erittäin hyvin, herää korkeintaan kaksi keraa...
  10. ellen-

    Tammikuun Vauvat 2012

    Heips Jospas nyt itsekkin ehtisi pari riviä kirjottaman kun kummatkin muksut nukkuu... Anskutin hyvinhän tuo teidän neiti tosiaan kasvaa, vaikka pikkuinen onkin :) meidän neidin 2kk mitat olivat 4165g ja 54,5cm eli tällä on myöskin pikkuinen tytteli :) Syntymämitat tosiaan olivat 2845g ja...
  11. ellen-

    Rakenneultra ja lapsen sukupuoli

    Meillä on kummallakin kerralla näkynyt ihan selvästi kumpi on tuloillaan. Meillä siis poika ja tyttö. Se ettei jalkovälissä näy mitään, ei tarkoita että olisi tyttö. Meillä tytöllä näkyi ihan selkeästi ne kolme tai neljä valkoista viivaa (hääpyluut) joihin tyttölupaus perustui. Ultrakuvasta...
  12. ellen-

    Raskaudessa kertyneet kilot ja vauvan syntymäpaino?

    Eka raskaus: 17kg, poika painoi 3230g Toka raskaus: 20kg, tyttö painoi 2845g. Molemmat syntyi rv 39+2. Mä en kyllä usko että äidin syömisillä olisi kauheasti merkitystä, ei ainakaan mun oman kokemuksen mukaan.
  13. ellen-

    G: Viimeisin sf-mitta ja vauvan koko?

    Pojasta viimeisin mitta oli 32,5. Poika painoi 3230g ja oli 48,5cm Tytöstä se mitta oli 32 ja tyttö painoi 2845g ja oli 47cm pitkä.
  14. ellen-

    Tammikuun Vauvat 2012

    Täällä myös yöt tällä hetkellä on melkoista hulinaa, viimeyö meni taas heräillessä puolentoistatunnin välein. Onneks on viikonloppu tulossa ja mies kotona niin saa itse nukkua vähän pidempään... Neidillä oli eilen neuvola, tuoreet 2kk mitat olivat 4162g ja 54,5cm:heart:Hyvin siis kasvaa...
  15. ellen-

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut ~Tammi,helmi ja maaliskuussa~

    Meillä myös pojalla tulee jo paljon puhetta, pääasiassa kolmen ja neljän sanan lauseita ja hyvin saa selvän mitä toinen puhuu ja voidaan jo keskustella sujuvasti :) Fiona meillä munuaiskontrolli on viimeksi ollut viime vuoden toukokuussa jolloin tilanne näytti hyvältä, seuraava kontrolli...
  16. ellen-

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut ~Tammi,helmi ja maaliskuussa~

    Mäkin oon täällä vielä:wave: Käyköhän täällä enää kukaan, ois kyllä kiva kuulla karhunpentujen kuulumisia :) Meillä oliverista tuli ihanan pienen tytön isoveli joulukuun lopussa:heart: Päivät ovat siis touhua täynnä ja menoa ja meininkiä riittää..
  17. ellen-

    Tammikuun Vauvat 2012

    Heippa, Tutista on ollut puhetta. Meillä esikoisella oli tutti käytössä ja koin sen kyllä helpottavan elämää. Vieroitus siitä sujui myös täysin kivuitta pojan ollessa tasan kaksi vuotias. Mutta nyt tämä meidän pikkuneiti ei tuttia huoli ollenkaan, kaiken malliset ollaan kokeiltu, mutta ei...
  18. ellen-

    Tammikuun Vauvat 2012

    Tässä meidän Pihla- tyttönen, ikää reilu kuukausi, tuoreet mitat 3664g ja 51,5cm :heart:
  19. ellen-

    Tammikuun Vauvat 2012

    Mits se nyt taas olikaan, milloin voi mennä uimaan synnytyksen jälkeen? Sitten kun jälkivuoto on loppunut vai täytyykö odottaa jälkitarkastuksen asti?
  20. ellen-

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Onnea kaikille vauvan saaneille ja tsempit kaikille vielä nyyttiä odottaville, kohta se odotus palkitaan! :hug: Muistattehan kaikki siirtyä kirjoittelemaan tuonne vauvat puolelle sitten! :)

Yhteistyössä