Hakutulokset

  1. T

    Helmikuun hippuset 2012 **heinäkuussa**

    Eveny mut voi poistaa listalta. Eilen kontrolliultrassa todettiin, että sikiö ei ollut yhtään kasvanut viikon takaisesta, eikä sykettä enää löytynyt. Sikiön koko vastasi vain 6+4, kun olis pitänyt olla jo 9+5. Itkuhan siellä tuli, mutta onneksi lääkäri oli empaattista sorttia ja loppui nyt tämä...
  2. T

    Helmikuun hippuset 2012 **heinäkuussa**

    kilu toivottavasti on vaan sitä harmitonta vuotoa ja kaikki on kuitenkin hyvin. :hug: Hyvä, että varasit ajan ultraan niin saat mielenrauhaa. Mun mielestä sydänäänten puuttumisesta noilla viikoilla ei tarvitse huolestua. On vielä kovin aikaista. Meni nyt kyllä taas itellä hirveäksi...
  3. T

    Helmikuun hippuset 2012 **heinäkuussa**

    Nyt ei vaikuta ollenkaan hyvältä. Eilen sattui mahaan ja niin myös tänään, plus että on menkkamaisia tuntemuksia. Tänään myös tullut hieman vuotoa, joka tuntuis olevan lisääntymään päin. Esikoisesta en vuotanut tippaakaan. Tuntuu kuin raskausoireetkin olis haihtuneet ilmaan. Siis vahva epäilys...
  4. T

    Helmikuun hippuset 2012 **heinäkuussa**

    Pikaisesti vain omia kuulumisia. Kontrolliultrassa käyty. Tällä kertaa lääkäri löysi sikiön ja hennon sykkeen. Mutta ei vastaa kooltaan viikkoja, mitä nyt pitäisi olla. Kontrolliultra TAAS viikon päähän. Kaikki voi olla hyvin, lääkäri sanoi, että välillä nää raskaudet on aivan henkimaailman...
  5. T

    Helmikuun hippuset 2012

    dibitassu :hug:
  6. T

    Helmikuun hippuset 2012

    :hug: huonoja uutisia saaneille. Bebel jotenkin voin ehkä ymmärtää fiiliksiäsi. Mutta ilmeisesti siis kaikki kuitenkin hyvin loppujen lopuksi. :) Tuossa näkee senkin, että kuinka paljon on merkitystä myös ultraajalla! Että on oikeasti ammattitaitoinen ja osaa etsiä piilottelevaa kyytiläistä...
  7. T

    Helmikuun hippuset 2012

    Kiitos tsemppaajille! Onnittelut Ruttuiselle Rusinalle ja riikkuselle iloisista uutisista! :flower: Luin vinon pinon kirjoituksia tuulimunaepäilyistä ja mitä sen jälkeen on tapahtunut. On siis aivan hyvin mahdollista, että viikon päästä siellä pikkuinen näkyy. Ja tuli myös kauhean paha olla...
  8. T

    Helmikuun hippuset 2012

    Aivan älyttömästi voimia epätietoisuudessa eläville ja menetyksen kokeneille! :hug: Nyt tulee sitten vain ja ainoastaan omaa napaa... mulla on ollut kamala päivä. Kävin tänään kolposkopiassa, missä samalla lääkäri suoritti mulle ultrauksen. Kaiken sen stressin lisäksi mitä liittyy tuohon...
  9. T

    Helmikuun hippuset 2012

    Tengu :hug:
  10. T

    Helmikuun hippuset 2012

    Täällä kanssa yksi joka kärsii finnien superhyökkäyksestä! :cool: Juhannuksena suunnataan mun isän ja uuden vaimon mökille ja olis tarkoitus kertoa tästä raskaudesta. Esikoisen kohdalla en päässyt yllättämään, kun arvasivat asian jo ennen kertomista. Isän vaimo taitaa olla aika haka...
  11. T

    Helmikuun hippuset 2012

    Voimia kaikille huolestuttavien vuotojen kanssa eläville. :hug: Toivottavasti asiat ovat kuitenkin hyvin. Aika on mennyt tosi vauhdilla, kun mulla on jo ens ke varhaisultra. Esikoisesta muistan, että jännitin aivan älyttömästi sinne menoa ja oli epäuskoinen ihmetys, kun kaikki olikin hyvin ja...
  12. T

    Helmikuun hippuset 2012

    Eveny päivitätkö vielä mun puuttuvat tiedot Talvikki76 - 34 - toinen - TAYS, jos epähuomiossa jäi tuolta välistä. Sangen kummallisia tilanteita taas. Meillä on töissä tänään TYKY-päivän tynkää ja ohjelmassa olis kahvakuulaharjoitteita. Jätin väliin, kun en viitsi tuollaisia outoja liikkeitä...
  13. T

    Helmikuun hippuset 2012

    Tosi kiva Eveny, kun rupeat listaamaan meitä helmikuisia! :) Mun tiedot on: Talvikki76 - 34 - toinen - TAYS ja LA on 4.2.2012 :heart: -Talvikki76 nyt 6+3
  14. T

    Helmikuiset 2012

    Giggles mä oon lentänyt viime raskaudessa alkuraskauden aikana, eikä ollut mitään ongelmaa. Ymmärtääkseni sitten loppupuolella joillakin viikoilla ei enää päästetä koneeseen, jos on riski synnytyksen käynnistymiseen. Aion mennä varhaisultraan, koska kävin esikoisestakin. Haluaa tietää...
  15. T

    Helmikuiset 2012

    Minäkin varovaisesti uskaltaudun mukaan. :) Eilen plussasin ja viikot olis nyt 5+0. Esikoinen meillä täyttää nyt heinäkuussa 2v ja hälle sisarusta toiveissa olisi. Ei tätä oikein todeksi meinaa uskoa, mutta kaksi viivaa testissä tuskin valehtelee. ;) Onnittelut kaikille muillekin plussanneille...
  16. T

    Soijamaidosta kysymystä

    Voiko soijamaitoa keittää? Kestääkö sen? Mietin, että miten teen perus kaurapuuron siihen.
  17. T

    Maitoaltistus - kuinka pian oireet?

    Kiitos vastauksista. Nyt ollaan oltu puoltoista viikkoa Tuttelilla ja oireet on epäselviä. Tokana maitoaltistuspäivänä oli kerran ripulia, sen jälkeen ei kertaakaan. Kakka on erilaista kuin soijamaidolla. Soijamaidolla se oli tosi kiinteää. Tuttelilla sosemaista/tahnamaista ja paljon pahemman...
  18. T

    Maitoaltistus - kuinka pian oireet?

    Jep, tämä just tässä onkin haastavinta, että oireet eivät ole nopeita ja selkeitä. Silloinkin kun sai maitoa koko ajan, niin ei ihan joka päivä kuitenkaan ollut täysin ripulilla. Ekat oireet tuli mielestäni jo eilen (noin vuorokausi altistuksen aloittamisen jälkeen), mutta täytyy nyt katsoa...
  19. T

    Maitoaltistus - kuinka pian oireet?

    Meillä aloitettiin eilen ip:llä maitoaltistus Tuttelilla. On nyt ollut reilusti 2 vko maidottomalla ruokavaliolla. Kuinka kauan teillä on kestänyt, että on tullut selkeät allergiaoireet maidosta? Meillä siis ennen maidotonta ruokavalioo oireina ripuli ja yleinen levottomuus.
  20. T

    Nipsut tumpuille/toppatöppösille?

    Heipparallaa. Tahtois saada meidän poitsulle sellaiset nipsut, millä saa tumput tai töppöset kiinni vaatteisiin, etteivät tipu matkalle. En haluu ostaa hakaneuloja. Mistähän kaupasta vois sellaisia halvalla löytää Tampereella?

Yhteistyössä