Hakutulokset

  1. M

    bb oikeesti...

    se oikeesti biisi... Kera bb. Söpö :) http://www.youtube.com/watch?v=gSyG2YCN624&feature=related
  2. M

    Minun järki kadoksissa

    Minun menkat on ollut hukassa, jo kolmisen kuukautta. Kaikki oireet kyllä löytyy. Miulla ei ole ehkäisynä mitään hormooniin liittyvää. Ja raskaustestit näyttää negaa, mutta mihin ne menkat on mennyt. Oikeesti olen niin kiukkuinen koko ajan. Mykkäkouluakin miehelle käyn. Tosin tällä kertaa...
  3. M

    Tämä on turhis, joten elä avaa

    Minulla on viikko aikaa palstailla enää säännöllisen epäsäännöllisesti, kun paluu työelämään alkaa, joten kerrompa teille, mitä tämä palsta aiheuttaa... - tulevat vierotus oireet - mies on joutunut opettelemaan ruuan laiton - olen hommannut kuukupin (pakkohan minunkin kokeilla, kun kaikki...
  4. M

    Hillittömän hervoton hepuli

    ei pysy paikoillaan... Kuvastaa hyvin minun 2.5 vuotiasta poikaa. Kauhea katastrofaalinen ikä. Minun pinna ja hermot on ihan laina ajalla. Hän liikkuu koko ajan. Ihan kuin sillä olisi joku keltiäinen perä päässä. Ei pysähdy ei yöllä, ei päivällä. Tuhat rautaa tulessa koko päivän. Ihanaa käydä...
  5. M

    minkäikäisenä teidän lapset oppi vaipattomaksi?

    Siinähän se tulikin otsikossa kysymys... Tuli mieleen tuosta kakka keskustelusta, jossa lapsi vaatii vaippaa käydäkseen kakalla. Meillä poika 2 vuotta ja 6kk. Ja edelleen käyttää kotona vaippaa yöllä/päivällä ja hoidossa pärjää vaipatta. :ashamed:
  6. M

    matka varauksesta kysymys? Tietäisikö joku?

    Eli varasin tänään paketti matkaa perheelle. Matka sisältää laivayöpymisen ja hotellimajoituksen (aamupaloinen ja illallisineen), sekä paikallisen huvipuiston. Rouva joka teki tilausta siellä linjan toisessa päässä oli virolainen. Koska pakettitarjous rakennettiin meidän tarpeiden pohjalta niin...
  7. M

    Nurmijärvi + pk seutu

    Tääl huudellaan uusien ystävien perään. Äiti on täällä 28.v, ja lapsia on kertynyt kaksin kappalein eli tyttö ja poika löytyy. Isikin perheessä on, useimmiten vaan työssään ahertaa! :wave: Kirjoita nii toivottavasti tavataan, kahvitellaan, shoppaillaan tai vaikka kirjoitellaan!

Yhteistyössä