Hakutulokset

  1. P

    Elokuun 2011 pikkuiset marraskuussa

    Tuulia meillä on ainakin toiminut toi halpispöytä kummallakin pojalla hyvin, vaikka ovat vielä aika isokokoisia. Ja sen raaskii heti heittää pois kun ei tarvii ja ostaa sit uuden jos tarvitsee vielä. Ja noista rattaista. Mä tykkään ihan hirveesti meidän ekalle pojalle ostetuista Emmaljungan...
  2. P

    Elokuun 2011 pikkuiset marraskuussa

    Niin ja poika syntyi 4.8.:D
  3. P

    Elokuun 2011 pikkuiset marraskuussa

    Heips! Mä olen tippunut listalta kun en ole pitkään aikaan kirjoitellut. Eli poika 40+6 53cm ja 4120g- Meillä on mennyt aika vaihtelevasti. Harvoin kerkeän koneella käymään kahden lapsen hoidon ohella. Täällä on sairastettu jo ensimmäinen korvatulehdus, vatsa meni totaalisen sekaisin...
  4. P

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Salama meillä pojalla on usein tuo rakko ylähuulessa kun syö niin paljon. Se ei mitenkään mun mielestä puhkee vaan siitä lähtee vähän nahkaa päältä ja sit se varmaan sulaa pois. Ainakaan mitään haittaa siitä ei ole ollut vauvalle. Munkin pitäisi harjoitella tota kantoliinailua. Ostin sen...
  5. P

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Jes kerrankin meidän lapset nukkuu jo.! =) Miuski onpas teillä tyytyväisen näköinen pieni mies. Kauheen huutopäivän jälkeen sain pojan nukkumaan reilun kolmen tunnin päikkärit ja koko ilta meni ilman huutoja. Toivottavasti alkaisi helpottamaan pikkuhiljaa.
  6. P

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Huh, meidän "pieni" mies painoi keskiviikkona 1kk neuvolassa 5640g (4120g) ja pituus oli 58cm (53cm) suluissa syntymämitat. Kermalla varmaan elää. :p Siiruska Jos vauva selkeesti sylkee tissin pois niin on varmasti kylläinen. Meilläkin poika syö yleensä vain toisen tissin kerrallaan, vaikka...
  7. P

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Pikaisesti voisin minäkin tulla kirjoittelemaan. Sattuu nimittäin historiallisesti kummatkin lapset nukkumaan samaan aikaan. Onnea Ulleli ja Salama vauvoista! Meillä käytetään kestojen lisäksi Liberoa. Eka kokeilin Pampersia mutta noi Liberot tuntuu tällä pojalla pitävän paremmin. Öisinkin...
  8. P

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    hemari niin mäkin uskon että pian helpottaa, tosiaan sitten viimeistään 3kk iässä. :) Mutta yöt meillä menee pääasiassa aika hyvin. Välillä valvotaan. Vauva herää aikalailla kahden tunnin välein. Kerran on tainnut nukkua viiden tunnin pätkän. Ekan pätkän nukkuu omassa sängyssä ja sit mun...
  9. P

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Heippa kaikille pitkästä aikaa! Onnea kaikille vauvan saaneille! :heart: Tsemppiä vielä odotteleville! Toivoa ei kannata menettää jos mitään merkkejä käynnistymisestä ei näy ja yliajalle menee. Mulla ei kummastakaan ole ollut mitään käynnistykseen viittaavia merkkejä ennen kuin se synnytys...
  10. P

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Piti tulla kommentoimaan vauvan kokoa että niihin arvioihin ei kannata oikein luottaa. Mulla oli sf-mitta 31,5cm ja pieni maha koko raskaudenajan. Kaikki lääkärit ja terkat sanoivat että pienempi on kuin esikoinen (3690g) ja pojan koko oli 4120g. Kätilökin sanoi kuvitelleensa kun katsoi mun...
  11. P

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Ai niin. Viikkoja oli siis 40+6.
  12. P

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Meidän pieni herra syntyi melkoisella vauhdilla 4.8.2011 klo 12.31. Painoa 4120g ja pituus 53cm. Pipolla kokoa 35,5cm. Kotona ollaan. Väsyneinä ja onnellisina. Kävin silloin 4.8 aamulla tosiaan vielä 8.00 neuvolassa ja sen jälkeen kaupassa. 10.24 oltiin jo synnärin pihalla johon on kuitenkin...
  13. P

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Mä oon muuten miettinyt että taidan pyytää epiduraalin. Mua pelottaa että sen spinaalin vaikutus loppuu ja sit menee vielä aikaa kun vauva syntyy ja sit en saakaan enää mitään lisäannosta. No katsotaan. =)
  14. P

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Vitsi mä kirjoitin just pitkät pätkät ja ajattelin että kopioinpa tekstin niin heittipä sivu mut ulos. :( No oikein paljon onnea vauvoista Pygmille, Whisperille ja Soulmamalle! :heart: Pilvilinnallakin on jo varmaan vauva vierellä! :heart: Ulleli me asutaan kanssa rivitalossa ja yks...
  15. P

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Voi onnea Huikkis ja Zalea! :heart: Siiruskalle paljon tsemppiä! Mammylle, Happylle ja Rabarberille tsempit perjantaille. Mulla eka synnytys alkoi yöllä supistuksilla ja vedet meni vasta kalvot puhkaistessa. Jotenkin sitä odottaa että toinen menisi samallalailla. Poika syntyi silloin...
  16. P

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Paljon onnea Majj ja Koralli! :heart:
  17. P

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Violalle ja Mintulle paljon onnea! :heart: Korallille tsemppiä käynnistykseen. =) Hemarin Helmille onnittelut kauniista nimestä. :heart: Mä en ole jaksanut lukea enkä kirjoittaa. Tänään vielä tämmöinen ihme väsymyspäivä. Pitäisi varmaan mennä pojan viereen päikkäreille. Oma olo on hyvä...
  18. P

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Paljon onnea Blancolle! :heart: Neuvolassa tosiaan kävin: 40+0 Paino: 0g yhteensä 9kg Paineet:125/72 Pissa: puhdas Sf-mitta: 33cm Tarjonta: rt Syke: 135 Liikkeet:++ Kaikki siis edelleen tosi hyvin ja ensi torstaille varattiin seuraava aika. Paino pysynyt nyt 3 viikkoa samana...
  19. P

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Tänään onkin isot poksut ja sen kunniaksi kohta lähtö neuvolaan. :D Päksäkkä 40+0:heart: POKS POKS
  20. P

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Oikein paljon onnea maami! :heart: Onneksi kerkesit eilen ottamaan masukuvat. :) Mä en muuten ole ottanut kuvaa masusta kuin 25+0. Täytyy varmaan perjantaina LA:n kunniaksi.

Yhteistyössä