Hakutulokset

  1. M

    Lohja-Raasepori-Inkoo seutu

    hei. olen 28v kohta kahden lapsen äiti poikani on reilun 1,5v. S-posti mia.24@uomi24.fi mistä päin itse olet?
  2. M

    mitä tehdä raskaana???

    niin no eihän se paljoa vaikuta meinaan vaa kun aikaa on paljon ja rahaa ei.
  3. M

    mitä tehdä raskaana???

    Mulla on ongelmia kun en keksi mitään tekemistä päivisin kun olen raskaana. En pahemmin tunne ketään täältä päin ja kaikki tutut ovat päivisin töissä...
  4. M

    Ystäviä lohjalta

    Hei. olen 27v. nainen lohjalta asustelen poikani 1v mieheni ja koiramme kanssa ja toinen lapsi on tulossa. Olisi kivaa saada lisää ystäviä lohjalta iällä ei ole väliä.
  5. M

    Salo-Karjaa-Lohja-Hki väli! :)

    asun lohjalla mieheni poikani 1v ja koiramme kanssa. Poika on nyt päiväkodissa 8-14 keskiviikot ja jokatoinen perjantai on aina kotona olen itse raskaana joten päivisin olisi aikaa.
  6. M

    lohjalaisia äitejä??

    moikka asun myös lohjalla virkkalassa olemme asuneet täällä reilun vuoden ja sen ajan olen ollut melkeen kotona joten hirveästi en ole tutustunut ihmisiin joten kavereita olisi kiva saada lisää. itselläni on poika kohta 10kk. aamuisin lähdemme aina koiran kanssa kävelemään ja lenkeillekin olisi...
  7. M

    Kenen mies yövuorossa?

    mun mies on tehny koko ajan pelkkää yövuoroa ja kun lapsi syntyi mietin miten onnistuu nukkuminen. mutta ihan hyvin on mennyt itseäni se enemmän häiritsee kun pitäisi olla päivisin hiljaa. mutta nyt lapsen olessa 8kk olen jo tottunut mutta lastahan en voi hiljentää.
  8. M

    äitejä virkkalasta-lohjalta

    HEI. olen 26v 6kk pojan äiti. Olisi kiva saada esim päiviksi seuraa ja uloknakin olisi mukavempaa jos olisi joku jonka kanssa jutella.
  9. M

    Lohjalt ja siältpäi

    hei olen 26v 6kk pojan äiti virkkalata. Omatkin päiväni kaipaisi piristystä.
  10. M

    Lohja!!!

    hei olen 26v 6kk pojan äiti virkkalasta.
  11. M

    Äitejä Lohjalta

    hei olen 6kk pojan äiti täältä virkkalasta olen 26v.

Yhteistyössä