Hakutulokset

  1. E

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Catalinas laitoin kaveripyyntöä
  2. E

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Onkos teillä muilla kenellä ennestään lapsia, ollut pelkoa ennenaikaisuudesta? Mulla ekassa raskaudessa oli funnelilmiö ja makoilinkin osastolla wc luvalla viikkoja. Nyt se voikin sitten uusiutua ja mua ahistaa ja jännittää.. ei pitäis kyllä stressata etukäteen, mutta nyt ku on muutenkin niin...
  3. E

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    @Minimininen mä kyllä suosittelen doppleria! Itse oon tosi hermoheikko ja herkkä, mutta en oo edes panikoinu jos ei oo aina kuulunut sykkeitä. Tein päätöksen ennenkuin sen hankin että sit ei ylimäärästä stressiä (y) on se kuitenkin tuomassa vähän turvaa. Toki kohta kun tuntee liikkeitä kunnolla...
  4. E

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Tervetuloa uudet! :love: Täällä 2 päivää ilman oksentamista! :cool: en kyllä nuolase ennen kun tipahtaa :unsure: Ja ultrassa käyty :love::love::love::love::love: kaikki hyvin. Pikkutyyppi 6,5cm ja vastasi viikkoja 12+6 :love: Sitten vielä seuraava virstanpylväs olisi rakenneultra. Sen jälkeen...
  5. E

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Hei onko muilla unettomuutta? Aamuyöllä herään 3 aikoihin ja oon täysin pirteä.. rasittavaa. o_O
  6. E

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Kompromissiin päädyttiin ja tehtiin "subit" kotona ite :cautious: @Miljamaaria , se on kyllä jännä kun raskaan ollessa imee kaikki taudit itseensä :( ihme ettei ole vielä itselle tullut mitään. Toivotaa että flunssakierre päättyisi! Kohdunkasvukipuja on ollut myös täällä, kaks kipeetä...
  7. E

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Täällä kans päänsärky jokapäiväistä. Närästää ja sitten oksettaa. Öisin ei saa unta yms. :D huuuoh. Sais kyllä loppua jo :ROFLMAO:. Hei saakohan subin tonnikalapatonkia syödä kun siinä on jotain majoneesia? :p
  8. E

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Tervetuloa Nahmiin! :love: itsellä kanssa 1 kkm takana ja 1 km joten jännittää pirusti ensi viikon np ultra :ninja: Jumankauta tää päivittäinen päänsärky on niin kauheeta. Pitää varata hierojalle aika, jos se auttaisi. :cry:
  9. E

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Tänään en oo oksentanut kertaakaan, jännä miten oireet vaihtelee! Sen sijaan jäätävä päänsärky on ollut eilisestä asti, olisko hormoneista johtuvaa? @Meekku onnea! :love: Koska teillä muilla oli np ultria? Meillä olis ensi viikolla :barefoot: Papunen 11+0
  10. E

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    ... jaaha perun puheeni. Tänään iltapäivästä lähtien onkin laatta lentäny tunnin välein.
  11. E

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Esikoisen odotusajalta tutut vatsan elohiiri ja kutittelut ovat alkaneet ♥️♥️ Mä en oksentanu viikonlopun aikana kun 5 kertaa!! Jee! Kyllä tää tästä. Jatkuva etova olo sen sijaan sais kyllä loppua. :oops: Mites, onko teillä tyttö-poikafiiliksiä?
  12. E

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Mä kerkesin syödä metformiinia 1kk ennenkuin tulin raskaaksi. Mulla on pco ja ovuloin vain joskus. Noi metut oli hoitona siihen ja heti tärppäs. Lopetin sitten ne positiiviseen r-testiin :)
  13. E

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Oi toi mäkin qp :love: nyt just rupes tekee mieli :cry: Mulla myös oli radi ekassa raskaudessa ja suurentuneet riskit muutenkin diabetekseen, joten varmaan tulee tässäkin raskaudessa :unsure:
  14. E

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Jee hyvä kukha! Se on edistystä jo että joku ruoka pysyy sisällä! Mä oon kans nyt vähän ollu hysteerikko ruoan suhteen. Postissa tuli just tänään subin alekuponkeja niin mietin uskaltasko syödä ja onko se salaatti pesty :ROFLMAO: katkaravut oli muuten sallittujen listalla! Ja vielä jos on...
  15. E

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    @Miljamaaria mä aattelin uskaltautua johonkin faceryhmään sit nt ultran jälkeen! :) Meillä olis ultra 2.2 eli 2 vkon päästä. Toivittavasti aika menis äkkiä. Täällä olo on muuten ok, mutta mitään en jaksa tehdä. Oon ihan rampa. Ja sit tietty oksentaminen vie voimat. Harmittaa kun esikoinen 2,5v...
  16. E

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Kukha voimia sinne! Mulla oli 7-9 viikkot pahimmat, nyt 10+2 olo on aavistuksen jo parempi ja oksennan "vaan" 5-6 kertaa päivässä.
  17. E

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    @Miljamaaria ihanaa!! :love::love::love::love::love:
  18. E

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Kiitos tsempeistä! :love: neuvolalääkäri soittikin tänään mun arvoista ja ne olikin hyvät, toisin kun luulin. Raskausaikana kuulemma viitearvot ovat erilaiset kun normaalisti. Kuukauden välein tosiaan seurataan mullakin! V-mäinen vaiva kyllä kun vaihtelee nuo arvot kokoajan. Mutta ilmeisen...
  19. E

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Zeena voi ei :cry: voimia!! :love: Ja tsempit Miljamaarialle! Toivotaan, että kaikki hyvin (y) Onko täällä muuten muita kilpirauhasen vajaatoiminnasta kärsiviä? Mulla todettiin vuosia sitten ja nyt raskauden aikana nostettiin thyroxin annosta. Tänään kävin kontrolliverikokeissa ja arvot oli...
  20. E

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Tervetuloa Zeena! :love:

Yhteistyössä