Hakutulokset

  1. E

    Kääpänen katossa

    ahdistaa mua suunnattomasti tai siis pörrää tuolla lampussa ja surisoo.. prkl. :whistle:
  2. E

    Nati nati tuta gott..

    Hyvää yötä piltit etuna simmut sulkee.. Hyvä uni, parempi huominen.. :whistle:
  3. E

    Kauhee viiltävä kipu

    oli äsken mahassa, tossa oikeella puolella.. muniksien kohalla.. hui ku melkeen säikäytti ihan.. piti selällään maata lattialla ni pikkuhiljaa alko helpottaan..
  4. E

    Toisen ketjun innoittamana

    Mä haluan ranskalaisia, NYT!!!! Mut mitä kaveriksi ranskalaisille?
  5. E

    Kauhee himo

    ois oliiveihin just nyt.. eilen vetäsin koko purkin ja ei jaksais lähtee millään raahautuu kauppaan (7km).. autollahan se pitäs rykästä joka umpijäässä pihalla tököttää.. murh..
  6. E

    Oon palstaan koukussa

    mut siltikin tuntuu et tääl on jokseenkin negatiivinen ilmapiiri.. Aina jollain on jotain pahaa sanottavaa jostakin, jotenkin outoa ja surullista.. Ku kuitenkin aikuisia? ihmisiä tässä ollaan. Nih että sellasta tällä kertaa...
  7. E

    Pitäsköhän kaivaa pakkasesta

    läätelöä?? Kauhee läätelö-himo iski yht yllättäen..
  8. E

    Voisko joku

    keksiä jonkun mehukkaan tai vähemmän mehukkaan asian josta voitas keskustella mehukkaasti tai vähemmän mehukkaasti loppuilta?? Itsehän olen niin epähyvä mehukkuudessani.. Tai no niin no :p
  9. E

    Yksi kappale vihaisia miehiä

    Miten meiän huumorit ei natsaa ollenkaan? Taas vihasena lähti. Vedetään aina jotenkin yks askel liikaa yli.. Prkl! Muutenkin tää on taas tätä taistelua.. ahistaa.. Nyt popitan irinaa täysillä, josko se siitä helepottais..
  10. E

    Unelmako?

    ehkä? vähän turhan kallis mut joo kelepais.. http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12628121312900&itemcmd=move21&listSize=58&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1187997
  11. E

    Do di, se oi sit

    esijoulukinkku tehty ja kohta nautittukin :p :p Sinappia ja kinkkua ja sidukkaa..NamskisMumskis
  12. E

    Hyvää Yötä Piltit

    Etana silmät sulkoo.. joku mielipuoli setä heilui täällä äsken lapio kourassa ja heitti kaaaaikki hiekot suoraan mun simmuihin, ilkiö.. Tattuu.. Hieloo tilmiään lasvaisilla nylkeillään..
  13. E

    Lähtiskö joku seuraksi..

    ..tupakalle?? On niin pimeäki ja kaikkee.. :)
  14. E

    Huopikkaat, huopikkaat

    äiti tahtoo piilottaa, sama se, löydän ne.. Mul oli ehkis maailmojen kivein ope sillon pikkusempana, se tapas aina sanoo ku silt jotain kysy et:: "Te teette kaiken työn ja minä nostan palkan." Se olikin huumor setä.. Hassua miten sitä muistaakaan aina joskus elämästään jotain mitä ite on...
  15. E

    jaksaisko joku tulla

    käyttää tot meiän hauvelii?? :D
  16. E

    no kyllähän

    http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1640432 tolla summalla voi jo perhettään elättää..
  17. E

    tuu mun vaimoksein

    ... on vaan niin loisto herkistely biisi <3
  18. E

    Silirimpsis, sileä tie....

    ...Onnetarten ottolasta maailman halki vie. Silirimpsis, sileä tie Reittiä niin vauhdikasta mutkien kautta vie...

Yhteistyössä