Hakutulokset

  1. T

    Kuinka nopeasti ootte olleet lähtöpainossanne synnytyksen jälkeen?

    ekasta lihoin 33kg, jäi 10kg (on siis vieläkin mulla :)) ja tokasta lihoin 14kg, lähti 4kg, mutta tuli heti takas kaksinkertasena :), nyt ennen tätä kolmatta raskautta sain kauheella 2 viikon laihutuskuurilla pudotettua 10kg, joka on tosin tullut takas nyt, eli täs kolmannes raskaudes tullu jo...
  2. T

    huittisista?

    edelleen ystäviä kaivattais :) ei tahdo löytyä. näin pienellä paikkakunnalla on jo kaikilla varmaan omat "kuviot" :) Eli siis kaikenlaisiet ystävät kelpaa..myös lapsettomat, raskaana olevat, äidit jne.. iälläkään ei väliä. itse olen tällanen ikuinen nuori :) myös kauempaakin käy ja pelkkä...
  3. T

    Kovaääninen vai hiljaisempi toimitus?

    ekasta en huutanut, ponnistus kesti 20 min..olin varmaan poikki jo muuten kun avautumisvaihe kesti 18tuntia. tokasta "huusin" niin perkuleesti ja ponnistus kesti 3min. kummatkin ponnistukset sattu sekä avautumisvaiheen supparit aivan kamalat, oksentelua,tärisemistä kivusta ym sekä kiroiltuakin...
  4. T

    huittisista?

    löytyykö paikalta ketään huittisista? itse vielä suht uusi huittislainen ja kaipailisin kavereita täältä. mulla on 2 poikaa 7 ja 4vuotiaat. myös kavereiks kelpaa kellä ei ole lapsia tai raskaana olevat :) olen itse meinaan raskaana. iälläkään ei ole niin väliä. olis kiva löytää sellanen ihminen...
  5. T

    kauan teillä kesti ponnistus vaihe esikoiselta?

    1. 20min (koko synnytys yli 18tuntia) 2. 3min (koko synnytys yli6tuntia) 3. Apua? :D
  6. T

    Ekaa kertaa ulkona..

    eka oli 2kk kummitäti hoiti, illasta aamuun. toinen oli vaan 2vkoa :(, ja oli muutaman tunnin, anoppi hoiti. muuten olleet korkeintaan 1 kerran kahes kuukaudes,yleensä illasta aamuun. nyt 5 ja 7vee enkä ikinä vois 3ks päivää viedä hoitoon.. 2 maksimi.
  7. T

    Likaiset lapset

    mä käyn meiän lähikaupas usein ulkoilun päätteeks, ja pojat on likasia kun on rymynneet mutta kyllä mä nyt naamat yritän putsata sekä vaatteet kun sinne pihalta mennään. isompiin kauppoihin tai kaupungille en kyl lähtis likasena.mutta kyllähän ne välil tilantees ku tilantees sotkee johonkin...
  8. T

    Huittinen-Vammala-Loimaa,yms lähialuuet

    Moro! Mistä olet itse? mä oon huittisista. mulla on 2 poikaa -02 ja -04 sekä syyskuus syntyy yks muksu lisää. mä oon 25v ja vm-83,niinku nimimerkiskin..:)
  9. T

    kysymys teille joille tullut raskauden aikana diabetes

    Mui. Mul on ollut. Ekasta ei ollut diabetestä, lihoin 33kg :ashamed: (jäi 10kg), sit n.2vuoden päästä toisesta jouduin siihen kokeeseen ja juomaan sitä litkua.. todettiin se, mut en joutunut muuta kuin tarkkailemaan ruokavaliota, enkä ees lihonu ku 14kg (ekaan verrattuna vähän :). Ekasta vauva...
  10. T

    noniin,vielä yksi kuva-arvoitus illalle :D

    rfsu tai joku sellanen oli se testi ja oli ihan samanlainen.. mut mitäpä sil väliä.. mäkään en kyl nähny ku 1 viivan..:( voihan olla et kuvaskaan ei näy jos siel haamu olis
  11. T

    noniin,vielä yksi kuva-arvoitus illalle :D

    mut varmaan lukee et sama mitä neuvolat käyttää?
  12. T

    noniin,vielä yksi kuva-arvoitus illalle :D

    oon tehny tollasen testin..oli ärrältä 2kpl/5euroo,oon tehny noita monta monta.. ja ei mun mielestä ku 1 viiva eli neg. mulla tuli tosi selvät 2 viivaa ku olin raskaana..
  13. T

    selviäisittekö 50 eurolla 2 viikkoa?

    vois pärjätä ruoissa jotenkin jos kuitenkin perustarvikkeet,mausteet,jauhoja ym sais olla kaapissa..heh Mut ei kyl kivaa ois, kun tuntuu et toi menee jo kahes päiväs nykyään :( vaik ei syökään ihmeempiä..
  14. T

    Ekaluokka vaikeaa ja vanhemmat väsyy

    tai voinhan mä googlettaakin tuon ekapelin.. :) on tää internet niin kätsy. Tsemppiä kuitenkin kaikille koululaisille ja vanhemmille.
  15. T

    Ekaluokka vaikeaa ja vanhemmat väsyy

    Moi. meillä poika täytti kuukausi sitten 7v, ja on eskarissa vielä,lukemista yritettiin kauheesti eskarin alusta opetella ja olla kannustavaisin mielin, mutta ei tullut mitään, joten annoin olla pari kuukauttaja sillon tällöin kyselin ja jos ei näyttäny kiinnostavan niin lopetin. nyt pojalla...
  16. T

    monelta teidän ekaluokkalaiset menee nukkumaan ?

    meillä eskarilainen nukahtaa 20.30-22 välillä ja 5 vanha yleensä 20-21 välillä. kummatkin lopettaneet päikkärit 3-4 vanhana. eskarilainen herää virkeänä 7-8 välillä. v-loppusin ärsyttää joskus kun saa myöhempään valvoa, ja herää aina oikeestaan tasan 7 :D
  17. T

    KAIKKI ÄIDIT HEI!

    Mä 25v ja pojat 7v ja toinen kohta 5v, masuasukin pitäs syntyy syyskuussa. mira.heikkinen@hotmail.com
  18. T

    satakunnasta ystäviä?

    facebookin kauttakin voidaan ilmotella jos joku haluaa..:)
  19. T

    satakunnasta ystäviä?

    ohos, noi muut viestit olikin aikas vanhoja :) Huomasin nyt vasta :)
  20. T

    satakunnasta ystäviä?

    Täällä myös satakunnasta. Huittisista vaan, asuuko tääl kukaan :) Ite muuttanu tänne alle vuosi sitten enkä tunne montaa. Lapsiperheisiin ois kiva tutustua. Meillä 2 poikaa, -02 ja -04 ja laskettuaika 15.9. Olen 25vuotias. ja mailiosotekin löytyy jos joku asuu täällä(päin) tai muutenkin voi...

Yhteistyössä