Hakutulokset

  1. V

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Onnea kaikille uusille odottajille!:heart::flower: Meilläkin poitsu sai isoveljen tittelin tuossa 1,5kk sitten, kun perheeseemme syntyi toinen pikkumies :) Arki lähtenyt yllättävän hyvin sujumaan, vaikka omaa tahtoa kokeillaan tuhat kertaa päivässä ;) Oikein mukavaa ja tunnelmallista...
  2. V

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    :hug: Meillä poika ei ole koskaan ollut hoidossa eikä ole vielä menossakaan, mutta pystyn kuvittelemaan tunteen jättää lapsi itkevänä hoitoon :/
  3. V

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Ai niin, piti vielä kysyä, et onko kenenkään helmellä enää epäselvää puhetta, "vauvakieltä" tms? Meillä poika alkoi aika myöhään puhumaan ja edelleen on aika paljon puhetta, jota me vanhemmat ymmärrämme, mutta vieras ihminen ei. Esim. "pii-pii"=pieni, "ohhoh"=iso, "kauva"=kaivuri, "myy"=mehu...
  4. V

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Kiitos vastauksista! Pitää varmaan alkaa itsekin jo jättää ainakin toi syöttötuoli pois käytöstä. Mä oon kans katsellu Ikeassa semmosia juniorituoleja, mut ne tuntui niin hirmu korkeilta :| Hysteerikkoäitinä mietin, et jos sieltä putoo, niin on aika korkee pudotus. Talvella Ikeassa ollessamme...
  5. V

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Meillevauvalle onnea rouviintumisesta! :flower: Zukulle onnea odotukseen! :flower:
  6. V

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    :flower: :laugh:
  7. V

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Pakko kirjautua ja kommentoida, et itekin käyn lähes joka päivä kurkkaamassa, onko tänne tullut uusia juttuja. Mut jotenkin vaan ei tuu kirjoitettua mitään :ashamed: Mietinkin tässä yks kerta, et pitäiskö laittaa joku "kutsu" tänne, et jos vaikka sais porukkaa paikalle samaan aikaan vaikka joku...
  8. V

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Onnittelut Meillevauvalle perheenlisäyksestä! :flower: :heart:
  9. V

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Meillä oli tänään ekaa kertaa aamulla yövaippa kuiva! :o B) =) En olis uskonut, että vielä aikoihin kävis näin, ku yleensä on niin märkä, et hyvä ettei repee liitoksistaan...
  10. V

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Täällä ollaan nyt vähän pihalla tossa kuivaksiopettelussa :| Jos poika on ilman housuja ja vaippaa sisällä, hän käy ihan hienosti potalla asioillaan, kun hätä tulee. Mutta jos laitan alushousut jalkaan, niin aika pian tulee pissa niihin :/ Muistutan kyllä monta kertaa, että nyt ei ole vaippaa...
  11. V

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Paljon onnea Helmikselle ja Jepsulle!! :flower: :heart: :flower: :heart: Ja onnea Annolle rouviintumisesta! :flower: =)
  12. V

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Ai niin, tutti pojalta jäi pois joskus syksyllä. Yhtenä iltana en vain antanut sitä ja ei poika kyllä pyytänytkään. En tiedä, onko vieläkään huomannut, ettei tuttia enää ole :laugh:
  13. V

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Jaksamista Helmikselle ja muillekin sitä tarvitseville! :hug: Mä oon vähän pihalla ton kuivaksiopettelun suhteen. Meillä poika on käynyt potalla jo yli vuoden tosi hienosti, melkein aina tulee sinne ainakin pissa ja kakatkin tekee pelkästään pottaan ( paitsi laskiaistiistaina tuli vaippaan...
  14. V

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Niin ja Katielle tervetuloa! =)
  15. V

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Mein pojalla on tullut 1,5kg.
  16. V

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Laitan meidänkin pojan tuoreet mitat: 92cm ja 14,1kg :)
  17. V

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    No todellakin!!! |O :/ Sama ongelma täälläkin! Olen ajatellut kysyä asiaa neuvolasta ens viikolla, ku on 2-v neukku. Tosi raivostuttavaa! Mä en edes muista, koska oon viimeks leikannut pojan kynsiä, kun ei oo ollu tarvetta :headwall: Mietin sitäkin, et onko vaan opittu paha tapa vai esim...
  18. V

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Onnittelut kaikille 2 vuotta täyttäneille ja täyttäville näin yhteisesti!! :heart: :heart: Mitäs teillä tarjoillaan synttäreillä? Mä suunnittelin täytekakkua, jotain hyytelökakkua, kaurakakkuja, fetapestohyrriä, jauhelihahyrriä, coctailpiirakoita ja sit ehkä viel jotain muuta...
  19. V

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Äh, nyt mä huomaan, et meil on taas kovin yksipuolista tuo tuoreiden kasvisten osuus ruokailuissa :/ Vaihtelevasti on tomaattia, kurkkua, paprikaa ja salaatinlehtiä (joista poika ei edes tykkää ) . Mitäs te muut tarjoatte? Raasteita poika ei syö, joten mitkään porkkanaraasteet tms. ei uppoa.
  20. V

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Meillä ei myöskään lauleta eikä puhuta, sanoja tulee n. 15-20.

Yhteistyössä