Hakutulokset

  1. T

    MÄ KOHTA TUSKASTUN!!

    no voi pylly..
  2. T

    MÄ KOHTA TUSKASTUN!!

    http://kaksplus.fi/keskustelu/t1383181#m15877972 tuolta löytyy :whistle:
  3. T

    MÄ KOHTA TUSKASTUN!!

    Miksi, oi miksi kukaan ei tarttekkaan tuplia ? Ennen kuin omani myyntiin laitoin täällä kyseli lähes päivittäin joku tuplien perään, omat kun nyt myynnissä niin ketään ei kiinnosta. Eikä varmasti ole liian kalliit :D hermot... :headwall: :headwall: :headwall:
  4. T

    Kehtaanko mennä vauvan kanssa Prisman juomaosastolle?

    joo, jää toki kotiin tai hae ne viinat toiselta paikkakunnalta :p
  5. T

    äidit-87?

    täällä kanssa yksi, esikoinen on synt. 01/07 ja toisen la on 10/09. Helsingistä päin ollaan, yv:tä saa laittaa jos tuntuu siltä :)
  6. T

    Saako teidän 2-vuotiaat syödä karkkia?

    saa, tänään veti masuunsa niiskuneiti rasian ja totes päälle että karkkipäivä.
  7. T

    onks mun lapsella jotenkin iso jalka...?

    meillä reilu 2v tytöllä vaatteissa 98-104cm menossa ja kengät on kokoa 25, kevät ja kesä kengät on sitten vissiin 26 tai 27, sen kokoset sukat ainakin on nyt passelit.
  8. T

    Kuin ihmiset KEHTAA viedä kirpikselle likaisia vaatteita?

    mä törmäsin viimeeks kirpparilla sellaseen asiaan, myytiin kaksosten matkarattaat, vuodelta nakki ja muusi, huonokuntoiset, aivan kaameet. eivät varmasti uutenakaan ole olleet sieltä kalliimmasta päästä. siinä sitten kökötti hintalappu 90e, uutena yli 700e :whistle: mitäs väliä sillä on...
  9. T

    millä h**vetin liimalla nuo ikean sisustus tarrat pitää seinään kiinnittää!!!

    meillä on ihan erikeepperillä, kannattaa kokeilla =)
  10. T

    millä h**vetin liimalla nuo ikean sisustus tarrat pitää seinään kiinnittää!!!

    meillä pysy kun oli puhdas se pinta mihin kiinnitettiin, on eteisen kaapin ovessa. pistin kyllä varmuudeks liimaa väliin ettei tipu :saint:
  11. T

    Tuli tossa ohimennen mieleen (maalaus asiaa, apuja kaivataan)

    ei nyt ollu kyse siitä onko laiska vai ei, kunhan tuli tällänen asia vaan mieleen, nykyään kuulemma kun on sellasia maaleja joilla voi huoletta maalata tapetin päälle... ois vissiin kannattanu soittaa tikkurilan maalilinjalle mieluummin :D
  12. T

    G: Tyhmimmät kommentit palstalla

    ne kommentit, kun kysyy neuvoa jostain asiasta, ja tullaan kommentoimaan esim. tutin syömisen lopettamisesta että "meillä ei syöty tuttia IKINÄ" tai "ota pois vaan" :/ yleensäkin se miten välillä hyökätään ihan ketä vaan vastaan.
  13. T

    Tuli tossa ohimennen mieleen (maalaus asiaa, apuja kaivataan)

    että pystyykö tapetin päälle maalaamaan niin ettei se näytä aivan jaskalta ? tytön huonetta ois tarkotus maalata, siellä nyt vaaleansiniset tapetit :x jotka roikkuu sieltä täältä, mut kuitenkin vastaavasti suurimmasta osasta kiinni sitten oikein kunnolla.
  14. T

    Kertokaa mielipiteenne (auton osto)

    no jos ihan rehellisiä ollaan, mä en ostais jo sen takia mitä se kuluttaa. pitää ajatella vähän sitäkin puolta. ja toisekseen, mun ei ainakaan tarvis mieheltä autoa ostaa, meillä on ihan yhteinen sellanen. ja vikaks, sillä rahalla mitä siitä maksaisit, saat ihan uuden karhean auton, ei...
  15. T

    VOI ELÄMÄN KEVÄT! luin tuota niinaTT blogia ja

    höh, kirjotin pitkän pätkän ja se hävis jonnekkin :whistle: lyhyestä virsi kaunis, ihan asiaa näytti kirjottavan SILLÄ MIINUKSELLA miten kärjistetysti kirjoittaa. sillä saa monen vihaseks ja ittensä näyttämään hölmöltä. sen verran pitäis olla suvaitsevaisuutta kaikilla että se oma...
  16. T

    jaksaiskokukaan auttaa mua ja etsiä huutonetistä

    helsingissä, kuvia ei vielä oo ku kameran akut on latautumassa :headwall:
  17. T

    Sossusta

    ne tietää siellä kaikista tileistä.. jostain kumman syystä.
  18. T

    jaksaiskokukaan auttaa mua ja etsiä huutonetistä

    mä voin suositella, mulla on tossa tarpeettomana emmaljungan sisarusrattaat, iästä en tiedä mut hyvässä kunnossa on :saint: 130e ja nouto
  19. T

    Ari Koivunen 14 vuotta *hahah*

    no eihä tossa mitään, multa löytyy vanha koulukuva. :D
  20. T

    Meidän perhe lehden tilaajalahja haalari

    mulla toi haalari oli koko talven käytössä, tosin sen ostin ihan liikkeestä kun lehti jo muutenki tulee.. en mä sitä mikskään kakkoshaalariks pistäis, sen verran hyvä on meillä ollut käytössä :) eikö noita siis saanu niin kun saat kaverin tilaamaan vai että itse alotat tilaamisen ? mä en...

Yhteistyössä