Hakutulokset

  1. S

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Moi! Tässä olis vielä yksi odottaja joukkoon. Olen enemmän taustailija, kun tykkään ennen nukkumaanmenoa lukea palstaa puhelimella, mutta sillä on taas surkea kirjoittaa viestejä palstalle. minulla on ennestään lapset poika12/03 ja tyttö8/10 eli nyt odotan kolmatta. raskauden alku oli...
  2. S

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    heips! Kännykällä hankalasti kirjoittelen sairaalasta että meille syntyi 15.8. sunnuntaina tyttö 3760g 49cm rvlla 39+2 :) käynnistys olisi ollut keskiviikkona :) en nyt päässyt saattamaan esikkoa koulutielle. Kirjoittelen kun päästävät kotiin joskus, sitten koneella synnytyskertomusta. Terkuin...
  3. S

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Hendulle tsempit! kiitos uusista synnytyskertomuksista! ihana lukea :heart: mulla oli päivän huono olo, supisteli satunnaisesti, selkää ja vatsaa jomotteli... väsytti, nukuskelin, makoilin koko päivän... pienikin kävely tuvassa vihloi alapäässä. Ruokakaan ei maistunu, yökitytti...
  4. S

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    viime yönä ei pahemmin nukuttu, ipana pomppi mahassa, poraili päällään alakertaan, vihloi, pissatti, ripuloi ja supisteli harvakseltaan...huoh. nukuin pikku päikkärit, jos sitten illalla ilman viilettyä lähtis taas esikon kans marjaan ja sieneen :) jaksuja pallomahoille! Sinimarja ja...
  5. S

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    onnea uudet vauvaantuneet :flower: taasen niin paljon tekstiä tullu etten mä pysy peräsä mitä pitäs kommentoida :ashamed: mutta runttis mulla ollu kans vähän samat fiilikset liikkeitten suhteen, ei tää juuri liiku, ja se 10 liikettä tunnissa tuntuu utopialta.... oon kyl maininnu siitä...
  6. S

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    onnittelut vauvaantuneille ! :heart: :flower: äitipoli käyty tänään ja Hei! Mä sain eräpäivän :attn: :attn: :attn: :D :D :D ensviikon keskiviikkona 18.8. (rv:lla 39+5) poksutaan joko kalvojen puhkaisulla tai cytoteceillä.... paikat on pehmeet, auki kolmelle sormelle, mutta...
  7. S

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    tsemppiä pikkumökö :hug: korvapuustille :hug: halit myös. mulla meni monta viikkoa unettomana, se oli tosi ikävää. nyt kun sain verenpainelääkkeet, sen jälkeen olen nukkunut kuin tukki yöni. iso helpotus! kärvistelijöille tsemppi :hug: meillä olis vielä viikko koulutielle...
  8. S

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    onnea matkaan Rebeska! kiitos ihanista synnytyskertomuksista :heart: mukava lukea niitä odotellessa omaa =) tänään oli huono olo ja nukuin että makoilin koko päivän. yöksi sitten olo helpotti. en tiedä mikä oikein iski, yökin ja oli niin veto pois että. tässä katselen Kaunaa puolella...
  9. S

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet elokuussa* (päivitykset yksityisviestillä)

    morjens :) en ole kirjoitellut tänne maaliman aikoihin saati lueskellut. nyt ollaan loppusuoralla, laskettu aika on 20.8. keskenmeno oli 2/09... nyt rv:t 38+1, selvitty on vesirokoista ja muista murheista raskausaikana =) tai no, vesirokko murehdituttaa vieläkin, koska kaikkia mahdollisia...
  10. S

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    mmiilia :hug: tervetuloa uudet =) onnittelut vauvoista :flower: mä oon vähän töks töks väsyny.... viime yönä kävin rivakan lenkin ku halusin synnyttämään. sain palkakseni 4 tunnin kipeet supistukset, jotka tuli 3-5 minuutin välein. ajattelin ootella aamuun, ennenkuin hätäilen...
  11. S

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    kiitos haleista :flower: :) onnea uusille vauvautuneille !!!! :flower: :heart: ja erikoiskiitos neitim päivittämisestä! Sinimarja ja Ipana 37+6
  12. S

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    ihania synnytyskertomuksia :heart: onnittelut uusille vauvautuneille ! :heart: :flower: neuvolassa käyty aamulla... sisältää valitusta: nyt kun kaikki olis hyvin vaihteeks, piti alkaa rutisemaan sokereista ja niiden mittaamisista... :kieh: pa*kat minä mittaa enää mitään ku...
  13. S

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    äh tänne tulee niin paljon tekstiä ettei perässä pysy. joka tapauksessa onnea kaikille muillekin vauvautuneille :heart: :flower: huomenna neuvola, kattellaan mitä siel selviää :) ja maanantaina taas kontrolli äitipolilla. (raskausmyrkytysepäily-> verenpainelääkitys-> tarkkaillaan...
  14. S

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    onnea edda ja iippanen :heart: :flower:
  15. S

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    onnistuukohan kuvan lisäys :D kuva tänään rv 37+5
  16. S

    Erilainen kuvaketju

  17. S

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    mullakin toi rakkaan esikoisen koulutaival alkaa 16. pv ja laskettu aika on 20.8. (muita lapsia ei viel ole ku tää on toinen mikä masussa kasvaa) olis se ihanaa itse päästä saattamaan kulta kouluun, mutta jos mä olen laitoksella, niin mummu saa sitten sen kunniatehtävän. tippa tulee varmaan...
  18. S

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    kait se ihan hyvää on, siitä on taas aikaa ku viimeks oon sitä käyttäny. mun lemppari on avonin planet spa sake ja riisi-kalvonaamio. sitä saa kunnolla repiä irti :) mulla kun on noita naamioita ja kuorintoja kaapit täynnä, kun on aika paha toi tököttihurahdus :ashamed: tilaan ite suoraan...
  19. S

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    runttipulla kyseli siitä avonin jutusta. Mä uskon et nää kaikki kotihoitojutut on niin mietoja, et ne on ok. Mulla on sitä samaa mineraalihoitoa, enkä itse suosittelisi kuorintaa alle, koska mulla sit kirvistelee vähäsen se aine. Mikäli ollaan siinä samassa rejuvenaten sinisessä tuubissa, missä...

Yhteistyössä