Hakutulokset

  1. S

    Arvatkaas, mikä mun pojastani tulee isona...

    Passaa yvin kun ájattelee enemmän haju- ja makuaisteillaan= VATSALLAAN kuin me muut. Joskus ekis mieli sanoa, että viittitkö ajatella välillä jotain muutakin kuin ruokaa!
  2. S

    Kannan korteni kekoon päivähoitoasiasta

    sllä perusteella etten ole YH, mielenterveys- tai päihdeongelmainen, lastensuojelutapaus yms. epänormaalia niin voi olla että riehaannun. Työssäkäyvät kaiken maksaa vaan eivätpä saa vastinetta tai edes arvostusta ponnistelustaan.
  3. S

    Kannan korteni kekoon päivähoitoasiasta

    Sen sijaan olisi tarjottava työttömille, moniongelmaisille ja pysyvästi jo toimeentulotukea saaville kotona öllöttelijöille vaihtoehtoja kokopäiväselle hoidolle. He minun mielestäni kuormittavat päivähoitopalveluja kohtuuttomasti, eivätkä usein joudu edes maksamaan koko lystistä. Alkaa nyppimään...
  4. S

    pikku kuumeessa olevan 1-vuotiaan nukuttaminen parvekkeella

    Sehän osaa jo itse mänkiä pois vaunuista ja tippuu vaikka alas sieltä. Lisäksi saisi haistella naapurien jatkuvaa tupakansavua.
  5. S

    te jotka paheksutte että isompi lapsi viedään hoitoon

    Minun poika ainakin osaa ja on mielellään välillä yksin vaikka viihtyy myös ryhmässä. Pojalla on paljon kavereita. Voikohan sitä yksinoloa opettaa?
  6. S

    G: uskotko jumalaan?

    kuin kärsivän hirveitä kipuja koko elämänsä ja aiheuttavan paljon tuskaa kaikille muille läheisilleni.
  7. S

    G: uskotko jumalaan?

    niitä "pahoja" aiheuttaa.
  8. S

    G: uskotko jumalaan?

    että sain näinkin monta hyvää hetkeä läheiseni kanssa. Ei se määrä vaan se laatu. Itse en myöskään haluaisi koskaan jäädä puolikuntoisena kitumaan tänne jos voisin kuolla.
  9. S

    G: uskotko jumalaan?

    Uskon, että Jumala ei sinällään koskaan tee tai toivo ihmiselle pahaa koska hän on hyvyys ja oikeudenmukaisuus. Jos uskot Jumalaan niin tiedät, että lapsesi on paremmassa paikassa. Olen itse usein ajatellut, että minulla ei ole lapsilleni tai miehelleni mitään niin hyvää tarjottavaa kuin mitä...
  10. S

    laiskojako?

    Välittyy jotenkins e arjen kokemuksen ääni.
  11. S

    Miehen sterilisaatio?

    Pitäisköhän mun perustaa PROVasektomia- liike. Loppuisi ehkäisymurheet naisilta!
  12. S

    onko oikein, että kaksi muuta ihmistä ovat onnellisia satutettuaan sinua?

    Olet ansainnut parempaa. Tästä maailmasta ei ihmiset lopu, eli ei muuta kuin kohti uutta kesää ja ihmissuhuteita!
  13. S

    Miehen sterilisaatio?

    Eikö väestöliiton kanssa voisi tehdä diiliä, että luraus heille purkkiin talteen katumuksen varalle. Kauanko sperma siellä muuten säilyy?
  14. S

    Miehen sterilisaatio?

    Kumma homma jos ei onnistu. Kyllä aikuinen ihminen ällaiset asiat tietää!
  15. S

    Miehen sterilisaatio?

    ... vuosikaudet, päivttäin kun mies voisi omalta osaltaan ratkaista asian suhteellisen helposti.
  16. S

    Miehen sterilisaatio?

    Eikös sen saa jos on jo 3 lasta, vaikkei vielä 35- vuotias olisikaan?
  17. S

    Roikkuvan vatsanahkan korjausleikkaus?

    Onko teistä kenellekään tehty 4 section ja rankan laihdutuksen (30kg) jälkeen roikkuvan vatsanahkan korjausleikkausta?
  18. S

    G:kuinka usein vaihdatte vessan käsipyyhkeet?

    havaittavaa likaa. Aina ennen vieraiden tuloa. Yököttää monissa lapsiperheissä todella likaiset pyyhkeet kyläillessä. Mielummin olen märillä käsillä.
  19. S

    Amk-koulutuksen jatkaminen

    Saisitko sitten uutena opiskelijana mitä vanhoja suoituksia hyväksiluettua uuteen tutkintoon? ysypä opintotoimistosta tms. paikasta. Yleensä ottaen kaikki i voi mennä kankkulan kaivoon.
  20. S

    Mitä mieltä Mikkosten mielipiteistä?

    Sunnuntaina alkaa uusi sarja

Yhteistyössä