Hakutulokset

  1. M

    Pohjois-Karjalan odottajat

    Heippa kaikille! Täällä yksi äippä ja massuasukki 14+1 ilmoittautuu mukaan P-K:n odottajiin. Lumi-81 Saanko kysellä paljonko 4d-ultra maksaa Itellä? Tekisi niin mieli mennä sinne...
  2. M

    Kolmatta odottavat 2010

    Tässä alkaa pikku hiljaa uskomaan, että raskaana ollaan. Edellisistä raskauksista tuttu etova olo is here, mikä tietysti auttaa asiaa :x Milloin te olette kertoneet lapsille uudesta tulokkaasta? Me ajattelimme odotella viikon 12 ultran jälkeen mutta ei millään malttaisi. Miten lapset ovat...
  3. M

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT KESÄKUUSSA

    Kiitos kaikille onnitteluista ja tsemppiä yritykseen! Toivottavasti pääsette hyvin pian mukaan tuonne odotuspuolelle. Tää ei vieläkään usko tapahtunutta todeksi :)
  4. M

    Kolmatta odottavat 2010

    Tulin varovaisesti kurkkimaan millaisia pinoja täällä odotuspuolella on. Täällähän on tuolta kuumeilupuolelta muutamia 'tuttuja', joten mahtuuko mukaan? Tein eilen testin ja se näytti suureksi hämmästykseksi plussaa. Toukokuun lopussa sain endometrioosi diagnoosin ja olen leikkaukseen...
  5. M

    KESÄ 2010 hoidot

    Onnea kuuri! Täällä tuli sunnuntaina raskaustestiin selvä plussa! Onhan tätä jo odotettukin mutta eihän sen ilman apuja pitänyt olla mahdollista :whistle: Tsemppiä kaikille ja paljon plussatuulia!
  6. M

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT KESÄKUUSSA

    Hei pitkästä aikaa! Vieläköhän täällä on ketään, joka tunnistaa minut? Ilmoittelen kuitenkin, että minut voi siirtää taustailijoista suoraan plussanneisiin :D Puolentoista vuoden yritys palkittiin... memmiliini ja massuasukki 5+4
  7. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Nyt se on todistettu, että ihmeitä tapahtuu. Tein eilen raskaustestin ja se näytti PLUSSAA! En vieläkään voi uskoa tätä todeksi, olin jo ajatellut niin, ettei ilman apua meille lasta tule. Puolentoista vuoden yritys ei mennyt sitten hukkaan, toivottavasti helmikuussa saamme palkinnon pitkästä...
  8. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    tombatar Meillä vietiin julkiselle puolelle simpat n. 3 viikkoa ennen pariskuntatutkimuksen aikaa ja siellä varatulla ajalla tulokset olivat jo valmiit. Oikein hermojen kiristys viikko takana. Nyt kp 41 ja olo tosi turvonnut ja maha välillä tosi kipeä. Välillä tuntuu, että menkat alkaa just...
  9. M

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Heippa pohjoiskarjalaisille! Meilllä on aloitettu hoidot toiseen kertaan Tikkamäellä. Viimeeksi oltiin hoidoissa vuonna 2000, kun esikoista alulle laitettiin ja nyt kolmosta tehdessä jouduimme uudestaan laahustamaan samaiseen paikkaan. Minäkin olen ollut viimeisen puolentoista vuoden...
  10. M

    KESÄ 2010 hoidot

    vesimies75 Minulla myös clomit aiheuttaneet mielialan heittelehtimistä (lue v***tusta) ja välillä on olo, että tämä homma loppuu tähän. Ärstysaste asian suhteen siis vaihtelee (myös ilman clomejakin). Jaksuja!
  11. M

    KESÄ 2010 hoidot

    Moi kaikille! Saisinko minäkin tulla tähän ketjuun mukaan? Olen aiemmin palstaillut tuolla vauvakuumeisissa mutta viime viikkoisen endometrioosi diagnoosin jälkeen taidan kuulua ennemmin tälle puolelle. Meillä on ennestään kaksi lasta, joista ensimmäinen lähti alkuun clomien ja terojen avulla...
  12. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Seuraa omaa napaa... sori :ashamed: Kävimme tänään lapsettomuuspolilla ja saimme sekä hyviä mutta valitettavasti enemmän huonoja uutisia. Minulla on endometrioosi ja oikea munasarja näyttää huonolta. Nyt olen sitten leikkausjonossa, leikkauksessa yritetään poistaa endometrioosi pesäkkeet...
  13. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Onnea Kipinäkenkä ja peukkuja Toiveelle! Täti saapui kylään äitienpäivänä, joten nyt siis menossa kp 9. :'( Onneksi pääsemme lapsettomuuspolille tämän kuun lopussa... peukkuja!
  14. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    kipinäkenkä Meillä kuumeillaan jo kolmatta lasta. Listassa olen kakkosta kuumeilevien kohdalla, joten joskus jos ehdit, viitsit ja muistat niin sen saa korjata :wave: Pari päivää olen ollut tosi pahalla tuulella, joten eiköhän se täti taasen kylään ole tulossa...
  15. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Minäkin palailen taas palstailemaan ehkä vähän aktiivisemmin. Minulle voisi päivittää kp 15/28-40. Yrityskertojen määrää en enää muista mutta siis tammikuusta 2009 asti yritetty :( Verikokeista ei ole löytynyt mitään ihmeellistä ja seuraavaksi on miehen vuoro antaa näytteensä. Meillä on...
  16. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Heippa kaikille, jotka vielä muistaa ja tervehdys uusille! Vihdoin tuli kutsu lapsettomuuspolille. Nyt odottelen menkkojen alkua, että pääsen varaamaan sinne ajan ja siitä se kuumeilu taas lähtee. Palaan varmaankin listoille vielä tämän kuun aikana :D ++++++++++++ :whistle: ja tsemppiä...
  17. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Tervehdys kaikille uusille ja vanhoille! Täällä kp 2. Minut saa laittaa taustailemaan ainakin lapsettomuuspolille odotuksen ajaksi. Yritän ajatella positiivisesti. Jos olisimme saaneet vauvan aluille viime vuonna, en olisi saanut uutta työpaikkaani. Uusi työ pitää nyt niin kiireisenä...
  18. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    Onnea Ella! Olen tosi onnellinen sinun puolestasi, toivottavasti kaikki sujuu hyvin! Täällä ei mitään uutta, pari kuukautta tässä mennään ilman clomeja ja yritystä. Tulee jos on tullakseen ajatuksella. Tosin tässä kuussa mahatauti ym. sairauden toimivat tehokkaana ehkäisykeinona...
  19. M

    Kuinka paljon meitä kuumeilijoita on?

    25. kolmannen lapsen ikuisuusprojektilta (yk13) tuntuva yritys käynnissä...
  20. M

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HELMIKUUSSA

    Tänään kp 1. Minut voisi siirtää taustailemaan, uuden työpaikan saatuani pidetään taukoa tässä yrityksessä. Tosin lapsettomuuspolille on lähete menossa mutta jonotusaika sinne on 1-3 kk. Tulen sitten jossakin vaiheessa takaisin listoille... Tsemppiä kaikille!

Yhteistyössä