Hakutulokset

  1. heikku

    Miks meijän 1v7kk vanha satuttaa itseään tahallaan?

    Tai no tahallaan,mutta siis.. Hakkaa päätään seiniin,oviin,lattiaan,sohvaan ja sänkyyn! yks päivä otti leikkiruuvimeisselin ja painoi ja työnsi sitä kurkun kohdalta sisäänpäin..Sillon ei ollut edes mitään kiukunpuuskaa päällä vaan leikki ihan rauhassa mun kanssa.Muutenkin on tosi vilkas,joka...
  2. heikku

    Näkyykö pissatulehdus neuvolan jokakäyntisessä pissatestissä?

    Olikos se nyt niin vai ei? Tarkotan nyt siis sitä pissatestiä mikä otetaan joka kerralla kun mennään neuvolaan..
  3. heikku

    Monelta voi soittaa Naistenklinikalle ns. ei niin kiireellisessä asiassa. Kyse ihonäytteestä. Monelta linjat siis aukeaa aamulla?

    Netistä yritin kattoo, mutta en löytänyt. Kellään tietoo..?
  4. heikku

    Onko kellään ohjetta miten tehdään juustokastike juustonaksuista :)

    Tällasen kuulin olemassaolevan mutta kuukkeli ei antanut mulle mittään..
  5. heikku

    Mistä kaupasta sukkanauha morsiamelle?

    Onks jossain prismassa tai vastaavassa? Kyse Järvenpäässä olevista kaupoista..
  6. heikku

    Onko alhasesta verenpaineesta haittaa sikiölle?

    Yök ja kammotus tätä oloa!. Yritin nousta seisomaan ja tuntui siltä kun joku olisi väkisin painanut mut hartioista takasin istumaan, ihan kun joku paineaalto olisi vyörynnyt yli pään ja hartioiden. Ja eilen illalla tuli sit sellanen tutina olo, sellainen sisäinen tutina. Voiko toikin johtua...
  7. heikku

    Kun silitäää puuvillavaatteita silitysraudalla niin onko aina lisättävä sitä vettä säiliöön?

    Juu, olen silittänyt elämässäni vissiin kerran kaks tätä päivää ennen :ashamed:
  8. heikku

    Tää on varmaan aika yleinen hommeli, mutta siis kun lapsi repii napaansa niin että mennee jo kohta ruvelle..

    ..niin millä mä saan ton loppumaan? Mitä, voiks tohon napaan laittaa jotain rasvaa, laastaria päälle kun eikös sen pitäs antaa hengittää, ettei siis sais peittää sitä ettei muhi? Koita nyt sit pukee tolle näillä helteillä joku potkari ettei revi sitä napaa niin varmaan läkähtyy.. :/
  9. heikku

    Mikä on kun rintalastaan pistää?

    Siis todella epämukava pistäminen tuntuu nyt,ollut jonkun tunnin ajan. Ehkä enemmän sydämen puolelle, eli vasuriin tuntuu sellasta muljahdusta, mutta saatan kuvitellakin sen vain tonne vasuriin. Mutta sitä pistosta en kuvittele. Jos nää on lihaspistoja niin kauanko ne kestää, että on ihan ok...
  10. heikku

    Paljos teidän lämpömittarit näyttää nyt?

    Ja missäpäin? Itse en tiedä, kun pitäis lyllertää tonne vastapäiselle pankille kattomaan mittaria, mutta tuli mieleen kun jotenkin epätavallisen kuuma kyllä tänään :D
  11. heikku

    Millos teidän pienokaisille on poksahtanut poskihampaat?

    Minkä ikäsenä noin suurinpiirtein?
  12. heikku

    Helikobakteeri vaarallinen raskaana olevalle ja pikkulapsilleko?

    Niin.. jostain olen kuullu että ainakin pikkulapsille olis jotenkin vaarallinen, pitääkö paikkaansa? Entäs raskaana olevalle?
  13. heikku

    Pystyyks Radio Rockin eilisiä biisejä mitä on soitettu,niin kattomaan mistään?

    Eli mitä eilen illalla soittivat radiossa?
  14. heikku

    Mä en omista siivilää!, voiko sitä korvaa jollain kommervenkillä?

    Perunajauhoja pitäs siivilöidä että tää mörssäri sais itellen vanukasta tehtyä :ashamed:
  15. heikku

    Kaksplus-palsta näkyy ihan pienellä tekstillä ja kuvilla mutta muut sivut näkyy niinkuin ennenkin..

    Siis mikä tätä konetta ny vaivaa? Suurensin jo kerran näytön kokoa mutta se sai sen liian suureksi, sitten kuitenkin löi tän pienoiskoon hetken päästä takasin vaikka sammutin koneen ohjeen mukaan. Mutta, esim Iltalehti on ihan samannäkönen ja yhtä suurilla kirjaimilla kuin ennen tätä koneen...
  16. heikku

    Miten saan näytön koon normaaliksi?

    Tyttö painoi jotain nappulaa tästä musta katottuna vasemmalta..nyt tää on tällanen miniatyyri.kaksplus-sivu :o :D
  17. heikku

    Hei,miten jos limatulppa irtoaa raskausviikolla 24+4. ?

    Nyt taisi käydä mulle niin.. Anteeksi kaikille kun tylee yksityiskohtaista tekstiä, mutta limavana oli kastemadon paksuinen ja uskomattoman sitkeä!!. Jouduin kahteen kertaan vilkaseen mikä helkatti se tuo on ja en voinu erehtyä! Onko muita joille näillä viikoilla käyny näin vai onko tämä...
  18. heikku

    24+3 ja kyljistä puristaa.

    Mikähän mulla nyt kun yhtäkkiä kyljet tavallaan kasautuu,siis puristaa kovasti ja sitten selän puolella saattaa vetää selkälihakset junttaan. Alkaa keskiselästä ja jatkuu ihan ylös asti selkälihaksiin. Voisko olla tosta raudasta mitä syön, ei kai.. kun oon syöny jo jonkun aikaa ja mitään ei oo...
  19. heikku

    Mitä niissä ketjuissa ollaan yleensä mieltä siitä missä äiti tarvitsee VÄHINTÄÄN joka toinen päivä vapaata?

    Ja kyseessä äiti jolla lapsi ei vielä edes vuottakaan. Tarkoitus ei ole alottaa mitään hulabaloota tällä, mutta nyt kun sattu omassa kaveripiirissä tällanen niin itsekseni näin ääneen tätä mietin.. :/
  20. heikku

    Noniin, tänä yönä vaihdetaan jatkettavaan sänkyyn. Jännää! Miten toimin nukutustilanteessa?

    Niin.. oletteko mennyt viereen makaamaan vai istunut vieressä? Tää tuntuu niin isolta jutulta että meidän pieni menee ihka omaan SÄNKYYN. :D Niin joo ja miten on yöt menneet, oletteko joutunut paljonkin kanniskelemaan takasin sänkyyn tai onko lasta pelottanut olla uudessa sängyssä ja miten...

Yhteistyössä