Hakutulokset

  1. K

    Mitä mieltä olette vaihtoehdoista Britax Two Way Elite tai Britax Evolva 1-2-3 STD

    Mitä mieltä olette seuraavista: 1-vuotiaalle: Britax Two-Way Elite -turvaistuin Britax Evolva 1-2-3 STD -turvaistuin Onko näistä jollain tietoa kuinka ovat etu ja sivutörmäys testeissä pärjäilleet? Entä tämä onko miten pärjännyt testeissä?: Britax Kid Standard -vyöistuin...
  2. K

    Vauva iso jössikkä - vaunuvinkkejä

    Osta ennemmin rattaisiin vaunupussi vaikka Ticketin "pidempi versio" joka on 110 vai 115cm pitkä, siitähän on siis se reilu 90 versio myös olemassa, monessa paikassa tosin m yynnissä vaan toi lyhempi malli ,mutta ainakin Sisukkaassa on ollut pidempääkin, itse olemme sieltä tuon ostaneet, meillä...
  3. K

    Vadelmatahrat vaatteissa,miten pois?

    Itse olen huomannut seuraavaa, jos vadelma on "hillottu" eli keitetty ja varsinkin "keitetty" vadelmamehu jos itse tekee on sellaista että sitä ei saa pois edes "kirveellä", tuoreista vadelmista tehty hillo ei näytä aiheuttavan samaa ongelmaa eli lähtenyt ainakin meillä tavallisessa pesussa...
  4. K

    MIKÄ "TURVALLISUUDESSA" HYVÄ TURVAPENKKI AUTOON MUKSULLE?

    Meillä on 3,5 vuotiaalla Recaron Start ja käytämmme vielä yleensä siinä lantiotukea hänellä. Kun sen ostimme loppuvuodesta 2006 ja on muistaakseni siis jo 07 mallia, oli se turvatestien paras sekä saksalaisessa turvatestauksessa, että muistaakseni joku Tekniikan maailman vertailu tms, oli...
  5. K

    PESUKONEEN OSTO EDESSÄ, KUMPI PAREMPI? KÄYTTÖKOKEMUKSIA?

    Hoover-Helkama HHET 9163, rumpu 9 kg TAI LG F1403TD 8KG Kannattaako näistä kumpi ostaa? Kiitos kuundäde73
  6. K

    PESUKONEEN OSTO EDESSÄ, KUMPI PAREMPI? KÄYTTÖKOKEMUKSIA?

    Ollaan kyllä ihan pääsääntöisesti kokonaan ton "ns. huollon putsauksen" jälkeen pesty pesupallon kanssa pyykki, eipä ole ollut mitään ratakaisevaa merkitystä asialla. Suurin "vika" tossa Electroluxin koneessa on mielestäni toi, että se ei vettä käytä juuri lainkaan kirjopyykkiin, siis jos peset...
  7. K

    PESUKONEEN OSTO EDESSÄ, KUMPI PAREMPI? KÄYTTÖKOKEMUKSIA?

    MOI! Meillä on ollut Samsung silverwash, joka oli aivan susi, hajosi 2 kertaa tyhjennyspumpusta, meni kaupanpurkuun koko masina:/ Nyt tällä hetkellä on Electroluxin pesukone EWF12240W, 5 kg ja jättää pesuainetta pyykkiin :( 1 kerran käynyt huollossa ja toisen kerran huoltomies...

Yhteistyössä