Hakutulokset

  1. P

    Jonathan tähti talvirukkaset, onko muilla pysyneet ehjänä

    Tähti jonathan rukkasissa on aiempinakin vuosina ollut sama ongelma, eli hapsuuntuu saumoista jo tosi vähässä käytössä. Minä olen tilannut kotimyyjän kautta ja hänen kauttaan olen kyllä saanut uuden rukkaset tilalle, jos on hapsuuntuneet. Sitten on vaan tuurista kiinni saako kunnolla ommellut...
  2. P

    skidi Herkules VAI Britax B-Smart?

    Suosittelisin ostamaan isoilla renkailla olevat hyvät vaunut maalle käytettäväksi ja toiset kevyet matkarattaat kaupunkikäyttöön. Matkarattaat voisivat olla sellaiset, mihin saa turvakaukalon ja voisivat olla koko ajan auton takakontissa. Siten ne on helppo ottaa sieltä käyttöön milloin vaan ja...
  3. P

    Mitä tehdä kun lapsi ei syö? Viimeksi kesällä kunnolla.

    Kuulostaa siltä, että elimistö on jo sulkeutunut ja aineenvaihdunta hiipunut minimiiin. Elimistö ei enää suostu ottamaan ravintoa vastaan, kun on jo tottunut niin häviävän pieniin ruoka-annoksiin. Ihan tulee anoreksia mieleen!
  4. P

    Mitä tehdä kun lapsi ei syö? Viimeksi kesällä kunnolla.

    Todella hälyttävä tilanne, kun lapsi kuihtuu silmissä! Kuulostaa oudolle, että kasvukäyrien mukaan olisi vielä normaalisti kehittyvä lapsi, jos äidin silmissä kuitenkin kuihtuu! Minä veisin lapsen vyöhyketerapeutille. Kokeilisin vaihtoehtohoitoja tilanteen parantamiseksi. En väitä etteikö...
  5. P

    Mitä sinun lapsesi sai Joulupuu.keräyksen paketeista?

    Joo, taisin ymmärtää väärin. Oli hyvä lahja!
  6. P

    Mitä sinun lapsesi sai Joulupuu.keräyksen paketeista?

    Olisi varmaan hyvä lahja, jos sattuu olemaan Nomination-korua jo ennestään. Mutta miten ihmeessä ajattelit, että jos rahoista on jo muutenkin tiukkaa niin lapsella olisi Nomination-koruja..
  7. P

    Mitkä olisi kivat matkarattaat?

    Meillä on ollut käytössä matkarattaina I'coo Pico -rattaat ja olen tykännyt niistä tosi paljon. Teleskooppiaisa, kevyesti kääntyvät eturenkaat, herkkä ohjaus, kevyt työnnettävyys ja hyvä tavaratila ovat olleet ne ominaisuudet, joiden vuoksi rattaat ovat olleet niin hyvät. Nyt kuitenkin...
  8. P

    Xylitol-pastilli palkintona hammaspesun jälkeen?

    Tottakai voi antaa ksylitolipastillin, kun sen tarkoitushan on juurikin katkaista happohyökkäys eikä aiheuttaa sitä. :) Täytyy vaan olla täysksylitolipastilli (esim. herra Hakkarainen ja Katti Matikainen).
  9. P

    Koulutyötä varten kyselisin teiltä..

    Brio pinnasängyn, Iskun Möhkö hoitopöydän ja Sievä kirjahyllyn, naulakon ja seinähyllyn.
  10. P

    G: Suuri vaunu/ratas gallup :)

    *Minkä merkkiset ja malliset? -Teutonia Mistral vm. 2004. Ostettiin esikoiselle uutena, ovat nyt käytössä jo kolmannella vauvalla. *Millasia ominaisuuksia kyseisissä menopeleissä on? Yhdistelmärattaat, joissa on heittoaisa, iso kuomu ja korkea istuintila, makuuasentoon menevä selkänoja...
  11. P

    Millaiset kevätvaatteet lapsille on varattuna?

    Meillä on 1v. pojalle - tähti jonathan vk-haalari - esikoiselta peritty Lassie haalari ja Ciraf takki & housut, ei vedenpitäviä - kuravaatteet 3v. tytölle - tähti jonathan vk-takki ja -housut - H&M puuvillakankainen takki siistimpään käyttöön 6v. pojalle - Lindex vedenpitävät...
  12. P

    Olenkohan ainoa, joka ei pidä lapsista?

    Minustakin aika erikoista, että ap on sitten eksynyt tälle palstalle! :whistle:
  13. P

    Mikä turvaistuin, kun kriteerit ovat nämä:

    Tämän voi asentaa lantiovyöllä ja tässä on oma tukijalka. Maxi-Cosi products - se-en Meillä on tämä ja ollaan tykätty, että on tosi hyvä ja tilava istuin, mutta ei vie kuitenkaan hirveän paljon tilaa. Tuo tosin tarvitsee vielä lattiaan kiinnityksen selkäpuolelta, jotta se pysyy tukevasti...
  14. P

    Mitä tekisitte tässä tilanteessa? (FB)

    Yksinkertainen vastaus... ei kaveriksi Facebookkiin.
  15. P

    Mikä turvaistuin, kun kriteerit ovat nämä:

    Minkä ikäisiä ja kokoisia lapsia kysymyksessä?
  16. P

    MIten ihmeessä se putous äänestys voikinmaksaa 4.50 euroa ??

    Mistä ne näki että se maksoi sen verran? Oliko se laskussa ja millainen oli erittely?
  17. P

    Vauvan tarvikkeista PALJON kysymyksiä

    Minä puolestaan en tajua tuota rintakumien, tuttipullojen ja korvikkeen ostamista ennakkoon! Se on mielestäni imetysvastaista ja ihan kuin luovuttaisi jo valmiiksi. On ihan liian helppo tarttua pulloon ja korvikkeeseen, jos sitä on siinä valmiina. Rintakumin käyttökin hankaloittaa imettämistä...
  18. P

    Yläkerrassa kaide ja pudotus olohuoneeseen, miten toimii lasten kanssa?

    Oiskohan se pleksi silleen, että ruuvataan korkeampi pleksi kiinni siihen kaiteen puu-osaan? Silleenhän siitä reunasta tosiaan saa korkeamman eikä ne lapset liukasta pleksiä pitkin pääse kiipeämään =) Ja sitten kun lapset rauhoittuu ja pleksin uskaltaa poistaa, niin ruuvaa vaan irti sen...
  19. P

    Hyvät käsineet koululaiselle?

    Meidän poika on vasta ensi syksynä menossa eka luokalle, mutta tuli jo mieleen kysymys, että minkälaiset käsineet olisi koulussa hyvät. Semmoisia normaaleja pitkävartisia lasten talvirukkasia kun ei lapsi saa itse kunnolla käteen ilman apua, niin jotkut lyhytvartiset siis varmaan olisi paremmat...

Yhteistyössä