Hakutulokset

  1. B

    kutsu huumorilla höystetty

    Jos jollain vaan ois jotain kivaa miten voi kutsuu vierata esim. 40 bibbaloihin niin laittakaa tuleen. Minulla pitäis kutsut laittaa ens viikolla postiin mut haluaisin et kutsu ois semmoinen runollinen tai huumorii
  2. B

    Booli ohjeita kaipaan

    Eli kaipaan booli ohjeita sellaisia mihin laitetaan väkeviä. jos jollain vain ois niin kiitollinen oisin.
  3. B

    lihapulla ohje ??

    Mihin tulee kermaviiliä laittakaa pikaisesti semmoinen ohje.....
  4. B

    sisaruksia millaisa ne on??

    siis tarkoitan äitien omia sisaria et millaisia ne on. Mulla toinen sisar on ihan ok mut toinen on niin kaks mieleinen et mulle lepertelee ja sit menee päätä pahkaan haukkuun mua vanhemmilleni. joka on todella luokkaavaa. ja ei se sit mitään ku morkkaa syytöntä pientä poikaaki . ja sit ku kysyn...
  5. B

    miten?????????

    miten saatte tuon maili osoitteen niin et voi suoraan siihen likata mä en saa sitä näkymään sillain missä vika??
  6. B

    kertokaa mulle??

    miten saan tähän sähköposti osoitten niin et voi suoraa klikata siihen en saa onnistumaan mitä teen väärin??
  7. B

    vauva-lehden sivut??

    miten sinne vauva-lehden sivuille pääsee itse kirjoittaan siis uuden aiheen. voisko joku kertoa ku en löydä semmoista kohtaa missä lukee uusi aihe niinku näillä sivuilla??
  8. B

    muffinssit

    voiko joku laittaa muffinssi ohjeita ja mitä vois sisälle laittaa. kiitos etukäteen!! :flower:
  9. B

    karpaloista!

    onko kellään antaa vinkkejä ja ohjeita mitä voi valmistaa karpaloista? kiitos etukäten vastauksista :flower:

Yhteistyössä