Hakutulokset

  1. V

    Flunssa/räänvaluminen kohta 3 vkoa -- kohtalotovereita--vinkkejä

    HUmidose on suola vettä jota sumutetaan. Helpompi annsotella, jotkut lapset eivät tykkää sumutteesta, mutta meillä ei olla millänsäkään. ISpulia kokeiltiin joku aika sitten, kaveri ei tykänny hajusta, pitäsi kokeilal uudelleen. Märkiä pyyhekitä on makkarissa ilmaa ksoteuttamassa ja...
  2. V

    Flunssa/räänvaluminen kohta 3 vkoa -- kohtalotovereita--vinkkejä

    Pojalla 8kk on jatkunut flunssa/nuha/räkästely jo yli kaksi viikkoa (tarkalleen 19 päivää). Nenä valuu kuin niagara. Pari kertaa käyty jo lääkärissä, ei mitään vikaa muutakuin toi räkä ja nenä tukossa siitä rään määrästä, mikä pistäntänyt tissin syönnin katkolle (puree) ja yöt on ihan kamalan...
  3. V

    Te luomuna TARKOITUKSELLA synnyttäneet

    KIitos vielä kaikille tähän ketjuun kirjoittaneista. Pääsin maaliskuussa synnyttämään. Synnytys käynnistettiin. Kesti 13h, ponnistus 30min. Ja ilokaasulla menin. Altaaseen en päässyt kun oli tippa. Suihku ennen tippaa oli loistava. Paarasasento oli keinutuolissa takakenossa, etunoja ei...
  4. V

    Te luomuna TARKOITUKSELLA synnyttäneet

    MInkälaisissa asennoissa synnytittte eli miten olitte enenn ponnistusvaihetta ja miten ponnistaessa?
  5. V

    Liikeseurannasta/liikelaskennasta

    Nostoa vaan
  6. V

    Liikeseurannasta/liikelaskennasta

    Tervehdys Tekeekö kukaan liikeseurantaa päivittäin? (linkissä kuvaus) http://kaksplus.fi/odotus-ja-synnytys/raskauden... Onko joku saanut jotain eritysitä ohjetta neuvolasta/sairalasta? Mä olen nyt tehnyt 2 päivää kun en yleenä muutoin kuin makuulla tunne liikkeitä ja silloinkin yleensä...
  7. V

    Te luomuna TARKOITUKSELLA synnyttäneet

    Jenkkivaimo: Älytön toi epparin "salaa" tekeminen. Yksi mun peloista. Haluan tietää mitä tehdään ja miksi! Kun on mun kroppa. Ja kyllä senkin mulle saa tehdä jos vauvan hyvin vointi/nopeasti ulos saaminen on siitä kiinni.
  8. V

    Te luomuna TARKOITUKSELLA synnyttäneet

    Ihana lukea luomusynnytyksistä. Mä kans olen saanut vähän vinoon katsomista kun olen sanonut tutuille haluavani synnyttää ilman kivunlievitystä. Esikoinen siis tuloillaan maaliskuussa. Mutta jos jotain poikeavaa esim. pitkittyy, pitää käynnistää tms. voi olla että otan epiduraalit sun muut...
  9. V

    Millainen Jorvi synnytyssairaalana?

    Nostelen ylös päin kun olen tänne maaliskuussa menossa synnyttämään. Kuulin äippäpolik kätilöltä että Jorvissa olis joiden kin kätilöiden kanssa mahdollisuus vesisynnytykseen (ei vain pelkkä avautumisvaiheeseen ammeessa). Onko kellään kokemusta?

Yhteistyössä