Hakutulokset

  1. P

    Korsikalla käyneitä?

    Niin että kannattaako lähteä lasten kanssa? Siinäpä se. Olisi kiva päästä johonkin lomalle ja (etelä )korsika olisi helpon matkan päässä.
  2. P

    Saisikohan Chef sohvastaan tuunattua

    tuollaisen? :D Tuli vaan eilisestä ketjusta mieleen... Squint Limited
  3. P

    vaihtoehtomusiikkia sunnuntai-iltaan

    meillä soi tämä: YouTube - ‪Noa & Andrea Parodi - Non Potho Reposare‬‏ mites muilla?
  4. P

    Hillon keitosta (turhis)

    Tässä aikani kuluksi keittelin meidän loput sitruunat marmeladiksi, kilo sokeria ja kilo kuorittua sitruunaa plus vähän kuoria, kattila näytti ihan täydeltä ja tunnin päästä kun keitos oli valmista niin eihän sitä marmeladia tullut kuin 3 purkkia! Ei mitään isoja purkkeja siis. Mihin mun hillot...
  5. P

    Lampaannahkatossuja netistä?

    Mahtaakohan kukaan tietää nettikauppaa mistä saa sellasia lampaannahkatossuja lapsille? Meidän laattalattiat on kamalan kylmät talvella (on se kiva kun lakisääteisesti saa lämmittää vain 8h vuorokaudessa...) joten hakusessa ovat kunnon lämpimät sisätossut.
  6. P

    mitä vaatteita mukaan?

    Mä olen tulossa lasten (4kk ja 2v) kanssa suomeen reiluksi kuukaudeksi, ylihuomenna on lähtö. Ongelmana on että mulla ei ole hajuakaan mitä pakata lapsille mukaan. toppavaatteet? hellehatut? Koko kaappi? Olisiko joku pääkaupunkiseudulla asuva ystävällinen ja kertoisi millaista vaatetusta siellä...
  7. P

    Rattaat lentokoneeseen

    Tätä on varmaan kysytty ennenkin, mutta kysynpä uudelleen. Onko kukaan saanut rattaita sisään lentokoneeseen, niin että saa ne koneesta sitten ulos kun vaihtaa konetta? Meillä siis edessä koneen vaihto, aikaa 3h eikä hirveästi innosta ajatus olla 4kk ja 2v lasten kanssa yksin kolmea tuntia...

Yhteistyössä