Hakutulokset

  1. A

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    Heippa kaikki! Nyt vasta ehdin taas käymään palstalla, vaikka synnytyksestä on jo 2 vkoa :/ Meikäläinen on ihan poikki! Yöunet on minimissä ja omatuntoa kalvaa jatkuvasti epäonnistunut imetys. Tätä asiaa ei yhtään helpota nalkuttavat appivanhemmat, joiden mielestä korviketta syömään joutuva...
  2. A

    Helmimasut 2009 ~maaliskuussa~

    Todella vauhdikkaan ja rajun synnytyksen tuloksena syntyi torstaina 5.3. klo 18.36 kuikelo-tyttö, jonka mitat 4055g ja 52 cm. Pipa 36. Synnytystä ehdittiin käynnistelemään kahden Cytotecin voimin ja samantein kun sain toisen murusen klo 16.30, alkoi valtavat supistukset. Niitä tuli heti 3 min...
  3. A

    Helmimasut 2009 ~maaliskuussa~

    Toivottavasti se TAYS:n tilanne todellakin elää sen verran, että saisin sen huonepaikan. Ei todellakaan innosta ajatus käytävällä notkumisesta ja ähisemisestä :/ Saitteko sairaalasta muuten mukaan ne Marttojen tekemät villasukat? Entäs sen Liberon vihreän laukun? Oliks Pampersilta mitään...
  4. A

    Helmimasut 2009 ~maaliskuussa~

    Äippäpolin kontrolleissa kannattaa kyllä mielestäni kertoa kaikesta mieltä painavasta. Varsinkin tuo väsymys on sellainen asia, joka laittaa ne miettimään käynnistämistä jos viikkoja on vain lähemmäksi 42. Kyllä ne aika hyvin ymmärtävät kun niille kertoo että ei saa nukuttua ja olo on ihan...
  5. A

    Helmimasut 2009 ~maaliskuussa~

    EllaMaaria: Kyllä mun mielestä mies saa olla osastolla käynnistyksen ajan, mutta siinä voi todellakin mennä niin kauan että se on melko pitkästyttävää. Meillä isäntää on kehoitettu menemään kotiin odottelemaan soittoa kun mut on siirretty saliin. Näin siis TAYS:ssa. Mulla eka käynnistys...
  6. A

    Helmimasut 2009 ~maaliskuussa~

    Kasassa minäkin :/ Nyt tosin oli viime yönä jo sellaista aikas erilaista tuntemusta ja alavatsaa poltteli aikas lailla ja polte tuntui reisiin asti. Itse supistukset olivatkin sitten vain normaaleja harkkareita. Samoin kohdunsuulla tuntui sellaista inhottavaa poltetta. Noh, toivottavasti...
  7. A

    Helmimasut 2009 ~maaliskuussa~

    ONNEA KUUME82 ja tietysti kaikki muutkin vauvautuneet :flower: Perässä tullaan sitten joskus :/ Kerrohan kuume82 että oliko siellä TAYS:ssa tosiaan niin kamala ruuhka ja miltä tuo uusittu osasto 2a näytti :xmas: Mulla on käynnistys torstaiaamuna 4a:lla... Tänään sanoivat mulle että...
  8. A

    Helmimasut 2009 ~maaliskuussa~

    No ei sitten onnistunut edes tämä kirjoittaminen. Tuli mustattua koko paska! Anteeksi :p Alliemma
  9. A

    Helmimasut 2009 ~maaliskuussa~

    [b]Tadaa, täällä edelleen :wave: Menin, olin ja tulin äippäpolilta tänään. Kaikki oli ihan hyvin, verenpaineet vähän nousussa (onko se nyt ihme). Lekuri olis ottanut mut jo tänään käynnistykseen osastolle, mutta sattuipa sitten mainitsemaan että osastopaikat on aivan täynnä ja jaossa on vain...
  10. A

    Helmimasut 2009 ~maaliskuussa~

    Hei vaan! Tekis mieli oikein laulaa Kummelin sanoin että: Mä olen mukana, kuin peräpukama. Ja jatkaa saman laulun sanoilla että: Jos alkaa pännii, niin vedä kännii... :kieh: Eli mukana roikutaan ja känni kyllä alkais kohta tällä olotilalla maistua. Noh... huomenna sitten TAYS:ssa...
  11. A

    Helmimasut 2009 ~maaliskuussa~

    Onnea kaikille vauvautuneille :flower: ja supistuksia saaneille :D Täällä ei niin mitään :( Vain harkkareita ja niitäkin taas harvakseltaan. Olen luovuttanut... tämä ei täältä ulos tule kuin dynamiitilla. Noh, tiistaina TAYS:iin ja sitten käynnistyskaapelit kiinni. Saapas nähdä lähteekö...
  12. A

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    Minäkin roikun täällä sitkeästi! Yksi kipeä supistus illalla bongattu... ja siinä se sitten olikin :( Mukula möngertaa mahassa niin että paita pyörii päällä ja sattuu julmetusti. Minäkin olen jo lakannut toivomasta normaalia käynnistymistä ja odottelen vain sitä tiistain TAYS:n käyntiä...
  13. A

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    Naru, tuo on hassua etteivät ole oikein ultralla katsoneet kokoa jos kuitenkin nelikiloista veikkaavat :o Mulla on tehty TAYS:ssa viimeksi viime viikolla kokoarvio ja se oli silloin n.4 kg, mutta lääkäri totesi että käsikopelolla tuntuu kuitenkin isommalta :| Mä en vain ymmärrä mitä järkeä...
  14. A

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    Minäkin olen täällä vielä, valitettavasti B) Ens viikon tiistaina olis TAYS:iin aika ja sillon katotaan tuo käynnistysajankohta. Supistuksia ei ole, paitsi harkkareita. Niitä on melko paljonkin, 3-4 kpl tunnissa. Mutta ne ei ole kipeitä. Vain sellaisia hm... pysäyttäviä =) Painontunne...
  15. A

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    Ehdit ennen mua kuume82. :D Mulle tuli tänään aika TAYS:iin 3.3 eli ens tiistaille. Silloin päätetään käynnistyksestä. Toivon kovasti että pääsen synnyttämään ennen sitä! Tsemppiä koitokseen, pysy naisena =) Alliemma ja kuikelo 40+5 edelleen....
  16. A

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    Huomenta! Pää täynnä räkää ja muutenkin olen jo heti aamusta valmis aloittamaan koko päivän kestävän itkuvirren. Toivottavasti naapureiden korvat kestävät :kieh: uusioäippä: itsehän tätä halusit.... naapurin kissa kiipeää juuri meidän mäkeä ylös tarkoituksenaan ilmeisesti kytätä meidän...
  17. A

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    Heippa taas! Viimeinen neuvolakäynti suoritettu =) Paino oli pudonnut 1.5 kg ihan siitä syystä, että olen niin täynnä räkää ettei ruokaa enään mahdu :kieh: Kokonaispainonnousu on nyt siis n.6 kg. Lähtöpainoa oli sitten sitäkin enemmän. Tätsy laittoi lähetteen TAYS:iin. Oli sitä mieltä että...
  18. A

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    JEE! Muutoksia olotilassa. Nyt ei ole enään vain pelkkä flunssa, vaan siihen pamahti vielä lisäksi silmätulehdus. Ja kumpaankin silmään. Olo on mitä mahtavin! Hiivaa unohtamatta. Loppuodotuksessahan odottava äiti kuulemma hehkuu tulevaa äitiyttä. Noh, jos silmät vereslihalla ja värkki tulessa...
  19. A

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    Voi itku tätä loppuodotusta :| Tuntuu ettei jaksais enään yhtään. Nokka on täysin tukossa ja kurkku kipeä. Yölläkin miehen mukaan kuorsasin kuin virtahepo, monttu auki kun ei happi muuten kulje :/ Voitte vain kuvitella, että meiltä on kadonnut tuo viimeinenkin seksikärpänen makkarista...
  20. A

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    Tulipa sitten vietettyä yö TAYS:ssa. Normaalille neuvolakäynnille menin ja neuvolatätsy lähettikin TAYS:iin tarkistukselle. Pissassa oli prot + ja paino oli noussut 1.5 kg :whistle: Paineet oli kuitenkin hyvät. Menin sitten TAYS:iin ja lekuri oli sitä mieltä että ottaa mut yöksi osastolle...

Yhteistyössä