Hakutulokset

  1. M

    Kesäkuiset

    Suurperheellinen ilmottautuu mukaan. mimaldi/4.6/kahdeksas/? Helmut, laitan yv!
  2. M

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä vauvautuneet Marras-Joulukuussa `09* (Nimenhuuto!!!)

    Hei! Pikaisesti ilmottaudun.. Ei ole enää oikein aikaa roikkua koneella.. Sillointällöin käyn lukemassa kirjoitukset mutta siihenpä se on jäänyt. 5 lasta pitää huolen että kotihommia riittää! Meidän lokavauva sai nimen Mikko. Varsin vähäuninen tapaus.. Päivisin on ottanut vain puolen tunnin...
  3. M

    *Lokakuun Mahapyöriäiset Syyskuu 2009* *Yhdeksän vauvaa on jo syntynyt!*

    Hei taas! Taustaillut olen ja joka pv käynyt lukemassa. Powerit vaan niin vähissä kirjoittamisessa.. Meillä on kaikki sänkyä lukuunottamatta valmiina. Viikolla saatiin vauvaa varten hankittu lipasto kasattua ja esikko järjesteli vaatteet sinne. Sänky on vielä ulkovarastossa, jospa se ens vko...
  4. M

    *Lokakuiset Pallomahat Elokuussa 2009* *Ensimmäinen vauva on jo syntynyt!*

    Helteistä elokuuta kaikille! Kylläpäs aika taas rientää.. Ja pian onkin jo lokakuu! Aikaisemmin auringossa olo ei ole tehnyt tuskaa, eilen kai olin pihalla liikaakin. Illalla pulssi oli hurja ja olo kamalan huono. Tämä pv pitänee pysytellä täysin varjossa. Kaksi vko sitten oli tuo...
  5. M

    *Lokamassut 2009 Heinäkuussa*

    Hei pitkästä aikaa! Taas pitkä aika kulunut viime kirjoituksesta.. Lukemassa olen sentään joka pv käynyt. Nyt vaan niin järkky ahdistus päällänsä--anoppi tuli meille 2vko LOMALLE. Puolet on ajasta jo kulunut ja mun v-käyrä korkeammalla kuin koskaan!!! Lisäksi miehen veli, kolmekymppinen...
  6. M

    *Lokamassut 2009 Kesäkuussa*

    kaurisäiti! , olitkos Lahden Kärkkäiseltä singstaria ostamassa? Sisko soitti äsken Oulun Kärkkäiseltä, siellä oli jo tänään! Saan sen parin tunnin kuluttua! :) Juhlimme tänään vanhimman pojan 8v synttäreitä, kiva lauleskella juhlien lomassa. Mulla on nyt alkanut hillittömän repivät kivut...
  7. M

    *Lokamassut 2009 Kesäkuussa*

    nöpötin hyvä kun uutiset oli näin helpottavia ja pienen vaiva voidaan parantaa! Monenlaista käytäntöä on lasten kastamisesta ja nimeämisestä. Minä ja mieheni ollaan aikoinaan käyty rippikoulu ja meidät on vihitty kirkossa. Myös lapsemme on kastettu. Kirkossa käydään just jouluna ja ehkä...
  8. M

    *Lokamassut 2009 Kesäkuussa*

    Jännittää niin mahdottomasti.. Huomenna meilläkin rakenneultra, klo 16. Päivästä tulee pitkä! Tänään onkin ollut niin vauhdikas päivä että ehtii vasta nyt illasta panikoimaan huomista. Tulevalla keskimmäisellä lapsella alkoi uimakoulu ja aamulla ennen sitä oltiin paikallisen liikennepuiston...
  9. M

    *Lokamassut 2009 Toukokuussa*

    Lämpimiä halauksia kaikille huonoja uutisia kohdanneille. :hug: Mahdoton tuuli ujeltaa ulkona. Puoli yötä valvoin kuuntelemassa että milloin katto lähtee pään päältä.. Aamulla vein koululaiset kouluun, lähtivät luokkaretkelle. Ens vko tiistaina meillä on se kauan odotettu rakenneultra...
  10. M

    *Lokamassut 2009 Toukokuussa*

    Heips pitkästä aikaa!! Hiljaiseloa taas kirjoittelun suhteen, joka pv olen kuitenkin tämän pinon käynyt lukemassa. pure love, näitä määräileviä anoppeja tosiaan on! Jätä sen suunnitelmat omaan arvoonsa, sinä ja miehesi päätätte itse elämästänne! Meillä on anoppi nyt 'boikotissa'. Hälle ei oo...
  11. M

    *Lokamassut 2009 Toukokuussa*

    Sade-74 ja nanna-adele, tervetuloa! Ja Sade-74, meillä onkin sama sairaala! Mulla on la neuvolan mukaan 14.10, omat laskut olis n 4 pv myöhemmin. Mut eihän sitä muuteta kun ei viikolla heitä.. Ja meillekin on viides tulossa! Nelonen meni 11pv yliaikaiseksi joten eihän sitä tiedä että...
  12. M

    *Lokakuiset Masunkasvattajat Huhtikuussa 2009*

    Hei pitkästä aikaa kaikille! Jopa oli paljon kertynyt luettavaa.. Mulla meni viikonloppu murehtiessa, yöt valvoin.. Mietin että vatsavauvalla ei olekaan kaikki OK.. Tänään käytin junioria neuvolassa ja lopuksi pyysin terveydenhoitajaa kuuntelemaan sydänääniä. Ultralla vauvaa on jo kahdesti...
  13. M

    *Lokakuiset Masunkasvattajat Huhtikuussa 2009*

    Eelikselle halaus! Pure Love kerroit Oulun kaupungin käytännöstä, me naapurikuntalaiset puolestaan käymme Oys:ssa rakenneultrassa! Saa nähdä mitä nämä kuntien säästökuurit asialle tekevät, kallista ostopalveluahan tuo on. Raskauksien erilaisuudesta oli myös puhetta. Ainoaa tyttöämme...
  14. M

    *Lokakuiset Masunkasvattajat Huhtikuussa 2009*

    Hei! Tuota uutta äitiyspakkausta minäkin kävin aamusella katsomassa. Aika 'harmaa' verrattuna edellisiin pakkauksiin.. Aion kuitenkin ottaa kun olen isommillekin lapsille sen ottanut. Saavat sitten kotoa lähtiessään ottaa omat mukaan.. =) Eilen kävin ultrassa, kaikki oli kunnossa. Pieni...
  15. M

    *Lokamassut 2009 Maaliskuussa*

    Moi kaikille!! Jopas nyt myrkyn lykkäs.. Eilen yhtä hammasta vihloi--ja yöllä kipu iski kunnolla! Oli aamulla pakko tilata aika hammaslääkäriin. Huomenna sitten menen.. Oksennusrefleksi onkin varsin voimakas vielä joten kauhulla odotan huomista.. Suu täynnä poraa, imuria ja pumpulia. Yök...
  16. M

    *Lokamassut 2009 Maaliskuussa*

    Ihan ensin voimia kaikille huonoja uutisia saaneille. Hiljaiseloa.. Teidän keskusteluja olen lukenut joka päivä mutta kirjoittamiseen ei voimia yksinkertaisesti ole. Pahoinvointi on mahdoton edelleenkin. Aamut ja päivät on OK, iltapäivästä alkaa oikea ällötys ja yökkääminen. Yhtään kertaa en...
  17. M

    marianne-hjelppiä

    Siihen suklaaraitaan mausteeksi!
  18. M

    *Lokamassut 2009 Maaliskuussa*

    Voimia Minkylle ja myös muille ikäviä asioita kohdanneille! Minä olen viettänyt täydellistä hiljaiseloa. Hiljaa laahustaen kotitöitä tehnyt ja lasten koulu- ja kerhokuljetuksia hoidellut. Veto on täysin pois.. Pahoinvointi on rankkaa.. Aamupäivät ja illat+yöt voisin skipata pois kokonaan...
  19. M

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    Kylläpäs meitä lokamassuja onkin jo paljon! =) =) Raivostuttava tuo meidän tietokone kun ei anna mahdollisuutta kirjoittaa viestiä, lasten kone onneksi toimi.. onkohan joku viruksentorjunta poskellaan.. Aamulla mulla ikäänkuin supisteli ja fiilis oli että tämäkö oli nyt tässä.. No, nyt on...
  20. M

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    Hei! En muistanut, siis hoksannut eilen mainita ikääni, olen siis 33v. Mies meinasi että nyt meille odotetaan tyttöä.. Mulla ei vielä mitään vahvaa tunnetta.. Poikia meillä on 3 ja 1 tyttö ennestään. Oireina tänään mieletön tissikipu.. --ja väsytys. Alamahaa nipistelee. Ruoan jälkeen oli...

Yhteistyössä