Hakutulokset

  1. M

    G:Kipulääkkeillä vai ilman?

    Hei, itellä on kaks synnytystä takana eikä kumpaankaan ole saanut kivunlievitystä. Ensimmäinen synnytys kesti 3tuntia ja toinen 2tuntia, eli en kerennyt saamaan lääkettä kun mua ei uskottu että syntyvät nopeasti! Tämä toinen synnytys oli rankempi kuin ensimmäinen vaikka ei tullut repeämiä eikä...
  2. M

    Lapsi hoidossa vaikka vanhempi työttömänä kotona :(

    täällä on tilanne että isompi lapsi (3v) on tarhassa ja ite oon 3viikkoisen vauvan kans kotona. On myös ollu tilanne että olen ollut työttömänä ja mies töissä mutta lapsi siltikin tarhassa. Ei se mun mielestä oo väärin kun lapsella on hyvä tarhapaikka ja tykkää olla, saa leikkiä kavereiden...
  3. M

    Mahasta kuuluu napse rv.39. Mitä tää on?

    itellä kuulunu välissä kans tuommoista napsetta ja nyt rv37 menossa, melko hurjan kuuloista välillä...
  4. M

    mies pihtaa

    täällä on miehellä menossa kuulemma joku kausi ettei sillä vaan tee mieli, tätä kestäny jo yli kuukauden ja ite oon rv30... itellä kyl tekis joskus mieli mut enpä ala painostamaan ku toisella ei kerran tee mieli
  5. M

    silmäkipu

    oisko näärännäppylä? mulla ainaki tuntuu just semmonen mustelma kipu ku silmän sulkee jos sellanen pirulainen on sinne tullu :)
  6. M

    Nordeassa häikkää!!??

    mulla sama homma, onkohan palkka kuitenki tänään tulossa?? olis rahalle nimittäin käyttöä!!!
  7. M

    ihme vuotoa..

    no jospa se olis site vaan jotain harmitonta vuotoa :) tympeetä vaan tämmönen ku pitää olla nii tiuhaa rätti housussa :/
  8. M

    ihme vuotoa..

    ok, kiitos tiedosta :) alamahassa kyllä sellaisia tuntemuksiakin niinkuin olis ovis mut ei ehkä sitten kuitenkaan...
  9. M

    ihme vuotoa..

    eikös ovis ole n.12 päivän päästä ku enkat on alkanu?? vai oonko laskenu iha vääro :D e-pillereitä en aloita kun muksua yritetään saaha alulle :)
  10. M

    ihme vuotoa..

    Moi. osaisitteko auttaa, eli mulla oli menkat jotka loppu nyt maanantaina ja eilen alkoi sitten taas tulemaan tuhrua ja olen ihan kummissaan että mitä vuotoa se tämmönen on?? olin laskeskellu että olis oviulaatio viikonloppu ollut nyt mutta nyt en tiiä mitä ajattelis?? mistäköhän johtuu...
  11. M

    Voiko rotavirus oireilla aikuisella vain huonona olona?

    tässä vaiheessa taitaa olla jo turhaa käsidesin käyttö, mut gefilus ja lgg tuotteet kvassa käytössä nyt jos säästyis taudilta, omaan oksennusfobian :x
  12. M

    Voiko rotavirus oireilla aikuisella vain huonona olona?

    meillä alko lapsi oksentaa viime yönä, tänään ollu vaan ripulilla ja päivällä oli vähän kuumetta, kauanko menee että tauti on mulla tai että voin ottaa rennosti ja ajatella että säästyin?
  13. M

    Kellottaako muut itseään

    mä harrastan tuota ihan samaa :D nyt just aattelin tehä vielä popcprnia nii ei voi vvielä lähte :D
  14. M

    Kamalinta mitä olet hermostuessasi/väsyneenä lapsestasi ajatellut?

    että elämäni oon pilannu
  15. M

    tunnetko jonkun joka EI käy paskalla tai EI piere???!!

    meillä ei piereskellä ja se johtuu ihan siitä kun mies ei piere niin en sit kehtaa itekkään ja ikinä ei puhuta paskalle menosta, sitä vaan menee eikä asiaa kerrota sen kummemmin.
  16. M

    Onko sulla kielilävistys?

    on :) mulla meni pari päivää että pystyin syömään mitä tahansa, ja tosi nopeeta totuin:) pitää vaan varoo ettei purase siitä korusta :D enää en osais olla ilman :)
  17. M

    Onko OK hintainen? (jatkettava sänky)

    hae ikeasta jos mahollista, siellä ku maksat 120 nii saat ängyn,patjan ja turvakaiteen(mut ei oo jatkettava sänky)
  18. M

    Särkylääkeriippuvuus?

    jos syö paljon särkylääkettä ja pitkän aikaa putkeen niin tulee ns. särkylääke päänsärkyä, eli keho "ilmoittaa" tarttevansa särkylääkettä
  19. M

    Voi elämä! Mies vingutti joululahjat visalla! P##

    miksi teillä on luottokortti jos ette halua niitä käyttää?

Yhteistyössä