Hakutulokset

  1. B

    laiskan silmän hoitoon silmätipat, kokemuksia?

    Kiitos tiedoista. Tuolta spc:stä sitten eilen jo lopulta löytyi googlaamalla pakkausselosteen lisäksi myös tuo valmisteyhteenveto, jossa puhuttiin tuosta sh:n mainitsemasta silmäkulman painamisesta. Siis kyllä nyt meni luotto noihin "ammattilaisiin", kun eikös tälläinenkin ohje olis voitu antaa...
  2. B

    Jatkokysymys: MItä pesuainetta käytät kun et käytä huuhteluainetta??

    Kotimaista, zeoliititonta jauhemaista sertoa. Vaaleille pyykeille hajusteetonta ultraa ja tummille miedosti hajustettua coloria. Ja ihan pehmeitä ovat.
  3. B

    Lääkäri väitti, että hormoonikeirukasta EI tule sivuoireita...

    Mä ainaki suosittelisin lämmöllä mirenaa. Kotoa lääkäriin lähtiessä otin yhden buranan, niinkuin oli neuvottu. Eikä se laittaminen sattunut. Eikä oikeastaan edes tuntunut sen kummallisemmalta, kuin sisätutkimus muutenkaan. Muutaman päivän asennuksen jälkeen oli jonkin verran alavatsa kipuja, ja...
  4. B

    xl-odottaja, onko "kohtalotovereita"?

    tähän aiheeseen oli pakko vastata. täällä olen itkien ja nauraen lukenut näitä viestejä. kyllä on terveydenhuollon "ammattilaisia" moneen menoon. meillä odotetaan nyt toista viikoilla 12+2 ja np-ultrassa käytiin perjantaina. täälläpäin KAIKKI np-ultrat tehdään sisäkautta, oli äiti sitten 40 tai...
  5. B

    kanapee reseptiä

    itsekin pitkään kanapee reseptiä haeskelin... sitten googletin ja tämäkin kysymys aukesi :) mutta samalla reissulla löysin sitten ohjeenkin www.myllynparas.fi :stä ohje on toteutettu valmiista lehtitaikinalevyistä, mutta mikäänhän ei estä tekemästä taikinaa itse :) mä aion kyllä olla laiska...

Yhteistyössä