Hakutulokset

  1. P

    Pidättekö parvekkeen ovia öisin lukossa??

    kerrostalossa kun asuttiin toisessa kerroksessa niin en pitänyt. saattoi jopa olla aivan kokonaan auki kesällä kun oli oikeen kuuma.
  2. P

    Lasten hauskoja heittoja!

    poika 3v huusi yks ilta vessasta pappa pappa tuu kattomaan ja mies sitten meni kattomaan ja kysyi että mitä. poika näytti jalassaan olevaa luomea ja sanoi "mulla on tällanen pimppi tässä jalassa" johon mies repesi nauramaan ja sanoi että luomi ei pimppi ja poika tähän ai niin luomi se oli ei...
  3. P

    Mistä saisi kivat verhot pojan huoneeseen?

    mä ostin juur kivaa kuosia (mun mielestä kivaa) euro kankaasta. tuossa kuva näkösällä. noi mun verhot vaan meni vähän vetuiks..laitoin vihreän kanttinauhan niihin nytten kun tuo alasauma meni vinoon ensin. http://irc-galleria.net/user/%F6t%F6kk%E484/picture/118734019
  4. P

    onko olemassa jotain tapettien irrotus konetta?

    muistankohan mä nyt ihan hutiin mutta jos liisteriä sivelee tapetin päälle se irtoo? tai kostuta suihkupullolla ihan märäks.
  5. P

    Mistä saisi kivat verhot pojan huoneeseen?

    osta kangasta ja ompele:) tai sitten ikea,hemtex, jysk onhan noita paikkoja..
  6. P

    onko olemassa jotain tapettien irrotus konetta?

    muistaakseni oon joskus kuullu et on siihen olemassa joku kone. joku sellanen mikä laitetaan huoneeseen niin että höyrystää sitä tapettia. mutta höyrypesurillakin varmaan irtoo?
  7. P

    Arvostele mun kämppä PINO, tehdäänkö???????

    kiva koti on teillä!
  8. P

    Yhtään ei väsytä

    ei minuakaan..huomenna kyllä taas väsyttää sitten tämänkin yön edestä!
  9. P

    Lauantai-ilta ja pitääs valmistautua baariin ja mitä mä teen

    ei voi kun ihmetellä kuinka aikuiset ihmiset viitsii olla noin ilkeitä toiselle? tuleeko siitä itselle hyvä mieli?
  10. P

    Kuinka usein mies joi kun olit raskaana?

    ei juo muutenkaan usein humalaan itseänsä niin samaa rataa jatkoi eli humalaan ehkä n. 2 kertaa 9kk aikana jos sitäkään..
  11. P

    anoppi julkisti miniän raskauskuvat :D

    ohhoh..ite en kyllä tykkäis että mun noin henk.koht kuvia täälä esiteltäs. siellähän oli vaiks mitä kuvia..
  12. P

    siis mikä ihmeen ohjelma jimiltä tulee!!

    onko nuo jotain mainoksia vai mitä?? kunhan mietin kun oli niin ihme ääntelyä :whistle:
  13. P

    Syödäänkö teillä huomenna sunnuntaina ns. juhlava pääsiäsiruoka, lammasta jne?

    meillä syödään mureketta jossa välissä auraa. ei siis mitään "juhla" ateriaa
  14. P

    G: Mitä omituista ja ällön kuuloista tykkäät syödä?

    maksalaatikkoa johon sekoitettu perunasalaattia.
  15. P

    Lauantain kuvapino???

    meillä 2v9kk (poika) ei varmaan olisi kyllä noin pitkäksi vielä ehtineet kasvaa. 3 kertaa on käynyt elämänsä aikana parturissa.
  16. P

    Miltä vaikuttaa?

    kyllä mä vosin noita syödä...kuulostaa hyvälle.
  17. P

    Lauantain kuvapino???

    ei vitsi miten ihana. minkä ikäinen on kun on noin pitkät hiukset??
  18. P

    Lauantain kuvapino???

    sinä oot kyllä kaunis. onko kuva otettu teidän matkalta?
  19. P

    Lauantain kuvapino???

    oi miten suloinen tyttönen :heart: ja niin ihana kesäinen kuva.
  20. P

    mihin kastevesi kaadetaan

    juu mä kyllä tiesinkin että johonkin taikoihin se liittyi koska oli mun äidin idea :laugh:

Yhteistyössä