Hakutulokset

  1. P

    siis mikä ihmeen ohjelma jimiltä tulee!!

    onko nuo jotain mainoksia vai mitä?? kunhan mietin kun oli niin ihme ääntelyä :whistle:
  2. P

    jaksasiko sitä vielä tänään leipoa bullaaaa?

    tekis hirmusesti mieli ja aineetkin ostin kaupasta tänään mutta ei osaa päättää tekeekö tänään vai vasta tiistaina kun huomenna ei kerkiä:( kauankohan siihen menee kun teke satsin pullaa?
  3. P

    mistähän tuo meidän 4v keksii noita sen letkautuksia:)

    vihasena siivoilin hänen huonettaan ja paasasin miten tulen ihan vihaiseksi kun huone on ihan sotkuinen yms.. poika sanoi siihen mulle että, äiti kuule mee vaikka kattomaan telkkaria niin ei tarvi kattoa mun huonetta ja hermostua :laugh:
  4. P

    mä lähden nyt nukkumaan

    öitä ja unia kaikille!! |O
  5. P

    mitä teidän perheillä ohjelmassa tänään?

    meillä ei mitään erikoista ellei keksitä jotain kivaa.
  6. P

    lämpimät toppakengät! mitkä?

    Elikkä millaiset kengät sitä hankkis itselle että tuolla ulkona tarkenee. Joudun töissä olla ulkona paljon ja aina varpaat ihan jäässä vaikka olis mitkä kengät ja villasukat.
  7. P

    tais tulla vähän liikaa lilan väriä sisustukseen:(

    voi höh! täältä sain joskus idean sisustaa lilalla olkkarin ja meni vähän sit överiks ehkä:) nyt on verhot,sohvatyynyt ja matto samaa sävyä! mulla käy aina niin jos tykästyn johonkin väriin niin en osaa sitä kohtuudella laittaa vaan haalin sit vain sitä tietyn väristä väriä. tuossa onkin...
  8. P

    laittakaahan kuvia teidän piparkakkutaloista. tässä meidän oma

    4v ja 2½v poikien tekemä piparitalo :heart: http://www.aijaa.com/v.php?i=5343680.jpg
  9. P

    nyt vihdoin olen löytänyt verhot kun sillon apuja täältä kyselin:)

    ja väriksi valitsin sen lilan mitä moni suositeli. Muualla asunnossa on just saatu latiaremppa valmiiksi ja pölyistä on joka paikassa eikä mattokaan lattialla mutta kuvasta näkyy ainakin nyt ne verhot:) tosin niissäkin solki vinosa kun laset niitä räppää. mielipiteitä saa verhoista sanoa...
  10. P

    kumman talon ottaisit?

    http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_idht=12348817220080&itemcmd=move27&listSize=38&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1120506 -tasainen katto -ruma -ikean kaapeilla yms remontoitu -öljy...

Yhteistyössä